XIX Era Imperium - zmiany

Dział w całości poświęcony ogłoszeniom związanym z grą, jej rozwojem oraz codziennym funkcjonowaniem.

Moderator: Aniołowie

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

W górach masz smoka na który expisz ale dodałeś także zjawe smoka której ktoś kto tam przyszedł nie jest w stanie pokonać xd.
Mówisz o Ered Luin, jak rozumiem? Otóż nie - smok z gór wyleciał, a w to miejsce przyszedł pseudosmok + xorn, które wyleciały z ehteliona. Jest to lokacja lekko powyżej Zapomnianej groty, a zjawa smoka o której piszesz, oraz Lodowy olbrzym siedzą tylko w Jaskini do której trzeba specjalnie wejść (jak do nory w Taur im Duinath) ;)

Nivrim - cieszę się, że chociaż tu jest + :)

Pelori nie wymieniłeś, a szkoda, bo jest to obecnie lokacja głównie ze smokami, mieszcząca się ponad rzeką Nivrim - wciąż przed Ehtelionem i Piramidą.

Ehtelion - moim zdaniem bardzo atrakcyjny do expienia się zrobił dzięki eliminacji większości słabych mobków, a zwiększenie liczby mocnych - w tym głównie Yuan Ti, dających cenne reagenty.

Mokradła - mają 2 całkiem różne ścieżki, na całkiem różne etapy gry. Jeden na okolice groty, drugi na >poziom ehteliona

Las Taur im duinath - jak pisałem w informacjach o zmianach, stopień trudności został zróżnicowany pod względem levelu gracza. Przed 13-14 poziomem wilkołaka raczej tam nie spotkasz i jest wówczas na poziomie +/- Orczej Warowni. Powyżej tego poziomu wchodzą wilkołaki, czarne pająki i inne szuje ;)

Upiory - tu się stan nie zmienił, ale o ile pamiętam, nikt tam nie narzekał zbytnio na exp i poziomy trudności. Jedynym upierdliwcem, który mocniej odstaje od poziomu jest Pan Labiryntu, który jednak pokazuje się rzadko i nie na wszystkich ścieżkach.

Daranis ma obecnie 2 lokacje warte expienia, chociaż jedna (Kanały) przy wykonaniu questa przestaje pełnić ową funkcję. Kopalnie są wartościowe pod względem expa, ale raczej nic więcej tam nie ma.

Uważam, że za bardzo jesteś zafiksowany na tym co było i nie do końca sprawdziłeś jak to wygląda obecnie. Niemniej jednak jak masz propozycje, co należałoby jeszcze zmienić i jak - to jestem otwarty na sugestie ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Elmek, Patron Samobójców
 

Posty: 90
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
ID: 63
Rasa: Cz³owiek

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Elmek, Patron Samobójców »

Jeżeli chodzi o szkółkę pokaże wam zaraz różnicę:
Stara szkółka:
Szkółkowało się mniej więcej do 60 lvl.
60x15=900 Tyle statystyk można było uzyskać ze szkółki, gdzie trzeba było poświęcić na to złoto i energię.
Nowa szkółka:
Tutaj im dłużej trwa era tym większe zyski ze szkółki. Dziennie otrzymujemy 27 treningów (nie wliczam dodatkowych punktów). Przyjąłem, że era potrwa 120 dni
120x27= 3240x0,25=810 Czyli na nowej szkółce wytrenujemy około 810 statystyk.
Plusy nowej szkółki są następujące:
-Nie jest wymagana energia do nabijania statystyk
-Możesz na bieżąco wydawać AP, co przekłada się na możliwość szybszego biegania po bardziej wymagających lokacjach
-Zwiększy się rola diamentów i będą bardziej doceniane przez graczy.

Nowa szkółka najbardziej pomaga profesjom tworzącym. Grając rzemkiem musiałem tworzyć przedmioty poniżej moich możliwości właśnie przez szkółkę. Teraz AP mogę wydawać w charyzmę, a szkółkę w siłę. Dla mnie jest to tak ogromne ułatwienie, że się w pale nie mieści. Jeżeli rzemek ma łatwiej, to jednocześnie walczący mają łatwiej.

Chyba dobrze podsumowałem obie szkółki.
Samael
 

Posty: 150
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Samael »

Orgu, proponuje Ci zagranie profesją walczącą w nowej erze i sprawdzenie tego na "własnej skórze" :D

Jeśli w nowej erze w labiryncie będą tak silne yuany to można o tej lokacji zapomnieć ^^ Co do "cennych" reagentów to słyszałem, że nie ma już mikstury z wężowych leczącej hp więc jedynie profesje magiczne mogą dropić te reagenty bo walczącym się raczej nie przydadzą :P Do nieopłacalności tej lokacji przyczynia się tez fakt tego, że na yuany potrzebujesz bardzo dobrego uzbrojenia chroniącego przed zwykłymi obrażeniami a nie można przy tym zapomnieć o beho i błękitnym które atakują ogniem i mrozem.

Co do pelorii to jest ten minus, że w piramidzie można już expić bez pokonywania merhiona i duszy a i tak exp jest znacznie lepszy od mobków w pelorii.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Orgu, proponuje Ci zagranie profesją walczącą w nowej erze i sprawdzenie tego na "własnej skórze" :D
1. nie mam czasu ani siły na aktywne expienie w lokacjach
2. jestem bogiem - zaraz by się znaleźli niezadowoleni twierdzący że to bez sensu/nieuczciwe/zczitowane itd ;)
3. kto by wam kuł wtedy broń? :P
Jeśli w nowej erze w labiryncie będą tak silne yuany to można o tej lokacji zapomnieć ^^ Co do "cennych" reagentów to słyszałem, że nie ma już mikstury z wężowych leczącej hp więc jedynie profesje magiczne mogą dropić te reagenty bo walczącym się raczej nie przydadzą :P
Ta - bo nikomu nie potrzeba uzbra alchemicznego tworzonego z wężowych języków... ;)
Do nieopłacalności tej lokacji przyczynia się tez fakt tego, że na yuany potrzebujesz bardzo dobrego uzbrojenia chroniącego przed zwykłymi obrażeniami a nie można przy tym zapomnieć o beho i błękitnym które atakują ogniem i mrozem.
tak, ale kiedy jesteś w stanie bić Yuany to błękitek i beho nie są już zbytnim wyzwaniem
Co do pelorii to jest ten minus, że w piramidzie można już expić bez pokonywania merhiona i duszy a i tak exp jest znacznie lepszy od mobków w pelorii.
tylko że dusza śle ci dobitkę za dobitką (merhion chyba też?...) a w pelori możesz się ożywiać nimariską i nie ma problemu z podróżą ;)
no i hajsu na smokach dużo leci :P
E M P I R E W I L L R I S E !...
Thorst De Vries
 

Posty: 11
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:46
ID: 1636
Rasa: Cz³owiek

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Thorst De Vries »

Czary uzdrawiające, a raczej czar uzdrawiający dla czarodzieja jest zdecydowanie za słaby. Mając 8,5k zdrowia, co przy poziomie 160 w normalnym trybie rozgrywki jest myślę do osiągnięcia, mam do dyspozycji czar leczący o sile 1900. Jedyne do czego jest przydatny to do nabijania czaroznastwa na demonach, gdzie do tego zużywa mnóstwo many, a co za tym idzie eliksirów mamy. Efekt jest taki, że tak czy siak jestem zmuszony korzystać z elków leczących tak samo jak kiedyś, a kolejny czar jest dostępny powyżej 2,5k inteligencji, tak że nawet nie widzę to w czarach przyszłych.

Jeśli chodzi o magiczne klucze, to klucz umysłu pojawił mi się po zużyciu 800 energii, klucza kości dalej nie znalazłem po zmarnowaniu 300 eny, a w Ered luin po stracie 100 punktów energii już odpuściłem. Niesamowite nieszczęście, całkowicie wyklucza mnie z podejścia do baszty. Rozumiem kwestie szczęścia i losowości, ale jeślii jeden gracz znajduje klucz po 10 krokach, a ja w dzienniku mam 300 pokonanych potworów w lokacji i nic, to nie ma to nic wspólnego z uczciwą rozrgrywką.
Samael
 

Posty: 150
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Samael »

Ja w tamtej erze nie mogłem się przemienić w wampira więc każdy co era jest bardziej lub mnie pokrzywdzony :D Musisz się przyzwyczaić :P
Samael
 

Posty: 150
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Samael »

Ta - bo nikomu nie potrzeba uzbra alchemicznego tworzonego z wężowych języków... ;)
Przy takich stratach jak tam zauważyłem to nie XD
Thorst De Vries
 

Posty: 11
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:46
ID: 1636
Rasa: Cz³owiek

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Thorst De Vries »

Samael pisze:Ja w tamtej erze nie mogłem się przemienić w wampira więc każdy co era jest bardziej lub mnie pokrzywdzony :D Musisz się przyzwyczaić :P
Myślę, że to nie jest optymalne rozwiązanie ;p
Samael
 

Posty: 150
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Samael »

Można by dodać możliwość przekazywania eliksirów na pasażu :D
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: XIX Era Imperium - zmiany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Nie - pasaż nie temu ma służyć i elek na nim nie będzie.
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ