Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 wrz 2017, o 23:01 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 118
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Co prawda nie jestem kowalem, ale też się wypowiem, a co!
Postanowiłam (skoro zostały wprowadzone zmiany) rozwijać też wytrzymałość. Co prawda muszę szkolić w związku z tym 5 statystyk, ale co mi tam... Przy 85 wytrzymki Szkarłatek może mi swoim zionięciem co najwyżej przypalić papieroska w związku z czym, ja, która do tej pory poważałam tylko uzbrojenie alchemiczne, latam w normalnym i jestem naprawdę zadowolona. Nie wiem jak to będzie wyglądało dalej (potworki potrafią nieźle przywalić żywiołami), ale na chwilę obecną uzbrojenie alchemiczne mogłoby dla mnie nie istnieć.
A konkluzja: uważam pomysł Gedeona za naprawdę fajny. Więc... bierzcie się do pracy :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2017, o 15:37 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 57
ID: 2983
Rasa: Wilkołak
Profesja: Rzemieślnik
Mam taką małą propozycję. Czy dałoby się uzależnić rodzaj dodawanego bonusu wkuwanego diamentu od pogody? Już tłumaczę czemu. Obecny system wkuwania diamentu jest losowy, na każdy bonus mamy równe szansę. Efekt tego jest taki (niestety), że kując uzbrojenie z diamentem i chcąc uzyskać bonus od mrozu, muszę próbować nawet 10 razy. A tak mógłbym poczekać przykładowo na odpowiednią pogodę (zimno) i wtedy dostałbym np. 50% więcej szans na wkucie diamentu w mróz.
Zimno=mróz
Duszno i gorąco= ogień
Burzowo= Eter
Deszczowo= Trucizna
Bezchmurnie=hartowanie
Pochmurnie=Zmniejszenie siły lub ograniczenia

Zresztą fajnie by było gdyby połączyć zmniejszenie wymaganej siły i ograniczenia w jedno. Bo te dwa bonusy osobno są raczej mało warte, a razem dają efekt przyspieszenia. Jak już jest ta pogoda, to można ją wykorzystać dla ułatwienia wkuwania diamentów (co i tak jest niełatwe). Co wy na to?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2017, o 16:16 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 21:01
Posty: 9
ID: 1787
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca
Jak dla mnie świetny pomysł, nie zepsuje on gry w żaden sposób a spowoduje że zostanie ograniczona losowość która przy wbijaniu diamentu jest dość spora biorąc pod uwagę w ile rzeczy on może ingerować ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2017, o 16:43 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 390
ID: 13
Rasa: Bóg
Profesja: Rzemieślnik
Już jest to uwzględnione w kowalu na nową erę ;)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lis 2017, o 16:49 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 57
ID: 2983
Rasa: Wilkołak
Profesja: Rzemieślnik
Eeeee
Połączenie zmniejszenia siły i ograniczenia też?
Zaznaczam, że to mój pomysł :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL