Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 lip 2017, o 00:11 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:44
Posty: 27
ID: 1454
Rasa: Cz³owiek
Idąc tropem questów i opcji wygrania ery druidem i rzemkiem - genialnie odświeżających grę - skojarzyłem, że można by pójść dalej i urozmaicić finałową rozgrywkę. Właściwie dopisać odrobinę fabuły do gry. Mist bić wciąż od er kilkunastu tego samego potwora - stricte rąbanka - można to zmienić. W końcu jesteśmy mieszkańcami Vackell - i różne rzeczy, historie, perypetie, susze i powodzie z roku na rok inne się zdarzają. Począwszy od oklepanego najazdu Orków po dziadka przechowującego granat z II wojny światowej gotowego w szale uniesienia czy innej niecierpliwości poczęstować nim prezesa..czy innego Boga. Wystarczyłoby z początkiem nowej ery dopisać do niej fabułę : słuchajcie, słuchajcie mieszkańcy Vackell najnowszych wieści: oto strażnicy miasta, zwiadowcy, łowcy - ktokolwiek - odkryli tajemnicze ślady ... - itd, itp ( jest kilka osób w grze które mogłyby pociągnąć opis wielowątkowo - albo konkurs ). Opcjonalnie - można dać możliwość wygrania ery na wielorakie sposoby : złodziejowi wykraść medalion , bardowi zauroczyć, kapłanowi rzucić klątwę, druidowi zapodać truciznę itp ( więcej niezbędnej umki niż statystyk? ) Wydłużyłoby to erę jak sądzę - w tej chwili przelatuje się przez przepisy, lokacje, plany - bez kontemplacji..) To chyba niewiele pracy - Notterna wymienić na np Hordę Bandytów jak zwał tak zwał, Jaskinię przechrzcić na Chatę Dziadka ( tego od granatu ), dodać fabułę na otwarcie ery.. tyle.

Można ten pomysł rozszerzyć jeszcze bardziej - np. całkowicie ukryć bazę finałowego wroga i porozrzucać po lokacjach drobne questy naprowadzające - dla każdej profesji i wersji zwycięstwa inne - ale to pewnie sporo roboty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2017, o 07:15 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 469
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Odpowiem tak - w najbliższej przyszłości na pewno cel gry nie zostanie zmieniony.

To się tak wydaje, że ze zmianą tego nie byłoby za dużo roboty, ale Imperium jest grą tak bardzo zróżnicowaną, że już wprowadzenie obecnych 2 alternatywnych sposobów jej zakończenia (Eliksir Nieśmiertelności oraz broń Zmierzch Bogów) nadal nie jest dostatecznie zbalansowane (elka w zasadzie tak, ale broń nie). Jest tak dużo opcji i zmiennych, że nie sposób tego przewidzieć, ile co zajmie czasu.

ALE

Zdradzę Wam, że pomysł na wzbogacenie gry o elementy fabularne - wydarzenia wymagające współpracy dużej ilości graczy (jak np. wspomniany wyżej symboliczny najazd Orków) są jak najbardziej w planie. Jeśli się nam uda to należycie przygotować to zapewne pojawią się w nowej erze.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2017, o 10:17 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 21:01
Posty: 10
ID: 1787
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik
Ciekawą opcją byłoby gdyby do podobnie wyglądającej lokacji jak orcza warownia, krypta demonów (oczywiście w nich też) można by było wejść we 2 osoby i bić potwory we wspólnej walce (exp dzielony w zależności od zdanych obrażeń np.), jak się uda dojść we 2 do skarbu to jakaś inna nagroda niż jak tylko jednej osobie itd. Ataki potwora z łapy tylko w jedną osobę jeśli chodzi o jeden konkretny atak, a atak specjalny już np. w dwóch graczy na raz. To moja propozycja ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2017, o 13:59 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 146
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Chcecie wprowadzić rajdy do gry przeglądarkowej? Nie wiem czy to nie za skomplikowane w kodowaniu by było.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lip 2017, o 22:14 
Offline
Archanioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 181
ID: 51
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Katla, Oko Kota napisał(a):
Chcecie wprowadzić rajdy do gry przeglądarkowej? Nie wiem czy to nie za skomplikowane w kodowaniu by było.


Katla, nie :) przy zastosowaniu pewnych założeń oczywiście.
Kiedyś o tym myślałem i mam przynajmniej dwa różne sposoby implementacji takiego elementu gry.

_________________
World needs a professional, not a hero.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lip 2017, o 00:11 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 146
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Hy... serio? To fajnie byłoby gdyby się udało, choć rozumiem, że nie będzie to priorytetem, bo tu ogólnie do poprawy chyba jeszcze sporo rzeczy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL