Funkcjonalności i kosmetyka

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Za złotą gwiazdkę masz Astro...

A dobitki mobów mógłbym od kopa wyłączyć w sumie xp
E M P I R E W I L L R I S E !...
Eliten
 

Posty: 101
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 859
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Czarodziej

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Eliten »

Widok Gracza

Sporo osób chce mieć w podpisie w ostatnim walkach przegranych jak najsłabszego moba.
Może po prostu da radę wprowadzić w widoku gracza ilość wygranych i przegranych walk z mobami na identycznej zasadzie jak walki z mieszkańcami ;) Jakaś nowa (nie wiem czy to już było) możliwość rywalizacji, która mogłaby się pojawić w HS ;)


Złota (jak obecnie)
Diamentowa, 2 Diamenty, progi po 1k, 100k umki
Astralna, 3 Kryształy, progi po 2,5k, 250k umki
Eliten
 

Posty: 101
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 859
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Czarodziej

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Eliten »

- Kamienne Tabliczki to niezwykły i bardzo cenny artefakt... To rozsiane po całym Imperium "klucze" pozwalające dostać się do siedliska <legaendarnego> Potwora z Jaskini Nottern. Bez nich nie sposób tego uczynić.

literówka ;)
Thorst De Vries
 

Posty: 11
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:46
ID: 1636
Rasa: Cz³owiek

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Thorst De Vries »

Miałem 90 energii, 30 wydałem na same podróże do cytadeli. 2x instant kill, raz coś odebrało mi akurat tyle życia ile miałem... Nie jest to przesada ?
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Strażnik »

Dobitki mobów to raczej nie ten temat. Wypadałoby to przedyskutować. Ta opcja jest lewa - od er wielu, odkąd Mef wprowadził ją, bo ludkom się nudziło i było za łatwo. Mefisto powalczył trochę i dał sobie spokój z grą - chyba jednak za trudno tym razem było. Badziew pozostał. Tyle , że od tamtej pory sporo się zmieniło. Era goni na łeb na szyję, także akurat fakt [ jakkolwiek błędny w mojej ocenie ], że moby dobijają jest akurat w tej chwili czynnikiem , który troszkę stopuje bieg wypadków. I dobrze, chociaż tyle.
Nie wyobrażam sobie zacząć grę dzisiaj na przykład. Albo zresetować się i grać od nowa. Przelecieć targowisko [ niczego na 1 lvl nie ma poza wodą leczącą ] i uznać, że - co ja tutaj robię.
" Fejsbuczki " niewiele na taką przypadłosć pomogą.
Aki, Kowal Z Asgardu
 

Posty: 73
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
ID: 1952
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Aki, Kowal Z Asgardu »

//Najważniejszy problem na impie
Twoja Strażnica została zaatakowana i pokonana!
(Data: 15-12-2017, 10:41:43 | Wyświetleń: 1)
Takie powiadomienia są zupełnie nieprzydatne i wprowadzają tylko bałagan w dzienniku.
Zlikwidować ! Albo chociaż dodać opcję ich wyłączenia.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Zrobi się ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Dobitki mobów to raczej nie ten temat. Wypadałoby to przedyskutować. Ta opcja jest lewa - od er wielu, odkąd Mef wprowadził ją, bo ludkom się nudziło i było za łatwo. Mefisto powalczył trochę i dał sobie spokój z grą - chyba jednak za trudno tym razem było. Badziew pozostał.
Nad tym sie zastanawiam...
Dobitki zostały już mocno ograniczone pod względem siły - nie ma już hitów po 20-30 statów, więc szkodliwość już nie ta.
Mogę zmniejszyć szansę że mobek dobije, ale nie usuwałbym tego.
Na nową erę lokacje są mooocno przemeblowane, stwory są na nowo porozmieszczane, część lokacji ma zupełnie zmieniony zestaw mobków - już nie będzie takich rozstrzałów ich siły. Do tego dodana lekka losowość ich statystyk i sposób liczenia expa - spadek expa ze wzrostem poziomu jest bardzo subtelny więc nie trzeba gnać na przód. Ma to związek z dodaniem limitu ilości pitych eliksirów, zatem nie będzie można już walczyć pijąc cysterny elek ;)

Zobaczymy co powiecie podczas testów do nowej ery i będziemy mogli dyskutować ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Thorst De Vries
 

Posty: 11
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:46
ID: 1636
Rasa: Cz³owiek

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Thorst De Vries »

Może nie jest to pilne, ale dobrze by było gdyby wszystkie możliwe do zdobycia zwoje dla profesji magicznych byłyby opisane w szkole magii od razu. Wiadomo by było jakich zwojów brakuje. Zwłaszcza, że dla druida przepisy i plany dla rzemieślnika w ich lokacjach są dostępne.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Funkcjonalności i kosmetyka

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Są wyświetlane w zakresie do 2-krotności twojej inteligencji, zatem żadnego nie powinieneś przeoczyć po drodze, a widzisz jakie są jeszcze przed tobą.
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ