Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 cze 2018, o 17:15 
Online

Dołączył(a): 19 mar 2017, o 09:48
Posty: 3
ID: 942
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca
Witam. Zapraszam do zapoznania się z moją propozycją na zmiany w rozgrywce.

Eventy – wszystkie eventy dające mnożnik do exp, złota czy reagentów, zachęcają gracza do wstrzymywania się z wydawaniem energi na bierząco co za tym idzie rozgrywka płynnie nie rozwija się z resetu na reset a osoby nie mające czasu na śledzenie wydarzeń w grze i wydające energie w normalny sposób są poszkodowane. Eventy typu "po równo dla wszystkich" takie jak
+x ap albo + x energi moim zdaniem są ok i nie krzywdzą graczy nie mających czasu akurat w momencie działania eventu.

Szkoła bitewna – Jej obecny sposób działania sprawia, że gracze wstrzymują się z wydawaniem energi do momentu podbicia statystyk tak jak woj. I barb. Podbijają zwinność i szybkość czy złodziej siłę i wytrzymałość. Moim zdaniem rozwiązanie tego problemu to albo zamknięcie szkoły albo przydzielanie punktów w szkole co poziom a nie co reset.

Walka bronią – Moim zdaniem nagradzanie powinno się odbywać na zasadzie za konkretnego przeciwnika na danym poziomie zawsze taka sama ilość walki bronią po walce, kombinowanie ze słabszą bronią niż możemy używać by machnąć nią więcej razy i przytulić więcej walki bronią jest męczące (i kojarzy mi się ze skilowaniem w Tibii a to źle XD) a przepaść pomiędzy barbarzyńcą i złodziejem w tej umiejętności jest za duża.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2018, o 10:12 
Offline

Dołączył(a): 4 kwi 2017, o 09:49
Posty: 5
ID: 1483
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
veto!
obecna szkółka jest moim zdaniem zarąbista - nie zużywa energii oraz nie ma sztucznego limitu jak dawniej. Nie ruszałbym jej. Jedynie szkoda, że ma obcięte zyski teraz :(
Dawniej szkółka zmuszała do kiszenia AP, bo po wydaniu AP nie mogłeś już szkółkować bo przekraczałeś limit. Teraz nie ma limitu, są tylko te punkty resetowe co regularnie pozwala ci trenować i poprawiać postać. Co miałoby dać przyznawanie punktów za poziom a nie za reset?
Gdybyś utknął gdzieś w jakiejś lokacji przez zły build postaci, to nie miał byś jak ruszyć z miejsca, bo nie mógł byś zdobyć punktów treningowych i ap dopóki nie zdobędziesz poziomu - bez sensu.
A tak to wystarczy kilka resetów poczekać i można się podciągnąć np do lepszej broni czy zbroi i jest jak iść naprzód ;)

a jesli idzie o WB to nie jest wcale źle - nie gram pod wb i nie skilluję jak niektórzy inni.
Mam 60 zwiny i 500 wb i nie mam większych problemów z przejściem Groty - chociaż idzie na to trochę elek, ale moim zdaniem to jest ok, bo można poświęcić więcej czasu na grę i lecieć na unikach/kontrach itd. a można grać lajtowo i też dawać radę.
Wg mnie jest póki co całkiem nieźle - mam nadzieję że mała ilość WB mnie w pewnym momencie nie zastopuje w grze na amen, ale od tego są teraz testy żeby to sprawdzić :)

według mnie jest całkiem ok


a eventy podobno miały w końcu być jakieś nowe ale dalej ani widu ani słychu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2018, o 11:00 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 18:57
Posty: 33
ID: 2029
Rasa: Wilkołak
Profesja: Rzemieślnik
Szkoła bitewna - nie zgadzam się. Obecny system jest moim zdaniem bardzo dobry. Nie widzę też powodu żeby czekać z wydawaniem punktów - to tylko niewielka różnica w złocie?

Eventy - słuszna uwaga. Z jednej strony miło jest trafić na dobry event jak się ma dużo energii. Z drugiej jak się nie trafi to jest szkoda... Mi osobiście nie zdarzyło się chyba trzymać energii czekając na jakiś dobry bonus. Tutaj pasowałoby mi zarówno usunięcie wspomnianych eventów, jak i zostawienie ich w obecnej formie.

WBB - mój pomysł na to jest następujący -> za każdego przeciwnika jest dostępna określona maksymalna ilość wbb do zdobycia, zależna od różnicy poziomów. Jeśli zabijemy go jednym ciosem, to dostajemy połowę tej ilości. Jeśli zjedziemy go po 1 hp - to całość. Wszystko pomiędzy proporcjonalnie. Zgadzam się z tym, że potrzeba zadawania potworom śmierci tysiącem cięć jest trochę męcząca.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 cze 2018, o 11:08 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 472
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Wprowadzić zatem zysk minimalny? Hmm...
To nic trudnego w sumie.
Gorzej z dobraniem odpowiednich ilości...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL