Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Dragnar Firestorm
 

Posty: 116
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 104
Rasa: Cz³owiek

Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Dragnar Firestorm »

Od 16 er nie ma w grze rozsądnej propozycji broni dla magików.
Może czas pomyśleć nad czymś sensownym ?
Na przestrzeni er było kilkanaście pomysłów, ostatni jaki pamiętam to bronie działające podobnie do artefaktów czyli zwiększające % statystyki w czasie walki lub regenerujące mane/pż.
Był też pomysł aby w ogóle zabrać magikom miejsce na broń a dołożyć drugi slot na artefakt.
Do przemyślenia.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Strażnik »

Są takie bronie. Najlepsza jaką widziałem do tej pory to Różdżka Ethmaora (+5% zw. i sz., mało wymaganej siły). Są też bronie przyspieszone czarem albo diamentem, które mogą mieć +1% zw./sz. lub więcej (?). Żadna z tych opcji nie jest specjalnie wygodna, ale istnieją. (Różdżka jest ekstra... Tylko ktoś ją najpierw musi znaleźć xD ).
Ostatnio zmieniony 20 lip 2018, o 04:52 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Takich różdżek dla czarusiów są bodaj 3 typy do znalezienia ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Dragnar Firestorm
 

Posty: 116
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 104
Rasa: Cz³owiek

Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Dragnar Firestorm »

Tylko że do znalezienia to niekoniecznie rozwiązuje sprawę. Myślałem o możliwości kucia takiej broni przez rzemieślników, może nawet przez samych magów ?!
Elmek, Patron Samobójców
 

Posty: 90
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
ID: 63
Rasa: Cz³owiek

Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Elmek, Patron Samobójców »

Dla czarujących jest też jadowita włócznia, którą można zrobić nawet +4% (trudność 66 więc Aki już może takie cudo zrobić). Całość uzbrojenia, które możne nosić magiczny (łącznie z butami +20%) da mu nawet +30% lub nawet +32%. Wojownik zakładając takie uzbrojenie wykituje po chwili, bo obrona będzie raczej żałosna.
Dragnar Firestorm
 

Posty: 116
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 104
Rasa: Cz³owiek

Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Dragnar Firestorm »

To chyba nie do końca broń dla magików ale rozumam że próbujecie przytoczyć przykłady broni które ew. się nadają. Ja mówię o nowej kategorii broni w ogóle, nie 2-3 sztuki do zdobycia i 1 włócznia ew. szczurzy bat które się nadają.
Mam na myśli raczej coś w stylu:
broń dla maga na 1 lvl - wymagana siła 1, PR 6, 0%, +1, +1% do inty w czasie walki
broń dla maga na 10 lvl - wymagana siła 5, PR 6, 0%, +10, +2% do inty w czasie walki
broń dla maga na 50 lvl - wymagana siła 25, PR 6, 0%, +50, +3% do inty w czasie walki
broń dla maga na 150 lvl - wymagana siła 75, PR 6, +1%, +150, +6% do inty w czasie walki
I tym podobne...
Titanium, The Sin
Bóg
 

Posty: 200
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 51
Rasa: Cz³owiek

Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Titanium, The Sin »

Ja zadałbym inne pytanie - czemu miało by służyć wprowadzenie takich broni? Wyrównanie balansu gry dla magicznych? Nie wydaje mi się, by był zaburzony, chyba wręcz profecje czarujące mają nadal delikatną przewagę nad walczącymi bronią.
A wprowadzenie broni dla magicznych by mieli co nosić, kosztem zaburzenia balansu gry, raczej do niczego nie prowadzi ;)
World needs a professional, not a hero.
Katla, Oko Kota
 

Posty: 198
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Katla, Oko Kota »

Ja też nie czuję potrzeby posiadania takiej broni.
Inteligencję można sobie podnieść pierścionkiem (o ile się nie mylę), manę przywracać medalionem, a jest też chyba coś, co robi nawet te dwie rzeczy na raz.
W tej grze akurat magiczni nie odstają wcale od niemagicznych tak jak w innych grach. Radzą sobie całkiem nieźle, a nawet bym powiedziała, lepiej niż nieźle.
Tak jak wspomniał Titanium, balans poszedłby w diabły i trzeba by znów majstrować przy czarach, a to skórka niewarta wyprawki :)
Eliten
 

Posty: 101
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 859
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Czarodziej

Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Eliten »

Widocznie tylko slabi graja magicznymi i nie potrafią wykorzystać tek "przewagi" dla magicznych od ładnych kilku er, bo nie pamiętam aby ktoś z czarujacych coś wygrał :)

Nie mniej tez jakoś nie wydaje mi się aby było to potrzebne, medalion, pierścionki oraz bronie typu szczurzy bat lub jadowita wlocznia dobrze sie sprawdzają ;) co najwyżej jakas broń typu różdżka magika która od razu ma +3% szybkosci i bylaby dostepna dla alchemikow w kuzni do wykonania. Uniknie sie wtedy kombinowania ze szczurzymi batami, a lepiej wpasuje sie w klimat aby mag chodził z różdżka a nie wloczniami ;)
Celeadoc
 

Posty: 27
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 5444
Rasa: Cz³owiek

Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900

Post autor: Celeadoc »

Laska Amentai (+5)
siła 20, 3pr +5% bonus zwiny i szybkości, właśnie znalazłem. ;)
ODPOWIEDZ