Csk/upiorny labirynt

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Samael
 

Posty: 150
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik

Csk/upiorny labirynt

Post autor: Samael »

Witajcie!

Chciałbym zadać pytanie, głownie do siły sprawczej tejże gierki, czy są przy okazji nowej ery planowane zmiany odnośnie wyżej wymienionych lokacji?

Nie będę tutaj robił wywodu na temat co tam się wyprawia, bo by książke można napisać :D

Oczywiście mile widziane opinie innych graczy odnośnie tych lokacje oraz propozycje usprawnienia dla nich. Jeśli to sprawa drugorzędna, to stuff będzie mógł się posiłkować informacjami tutaj zawartymi w przyszłości :)

Pozdrawiam!
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Csk/upiorny labirynt

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Nie będę tutaj robił wywodu na temat co tam się wyprawia, bo by książke można napisać :D
Ok, też nic nie będę robił... ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Samael
 

Posty: 150
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik

Re: Csk/upiorny labirynt

Post autor: Samael »

No dobrze, skoro już muszę to w podpunktach :D

UP:
1. W docelowym miejscu gdzie ma być skarb nie ma nawet powiadomienia, że trafiłeś do "pustej" komnaty czy coś w ten deseń( po prostu albo masz tam walkę jakąś albo następny krok"
Obrazek
krok wcześniej powinien być skarb a przeszedłem po docelowym skarbie jakby nic tam nie było ^^

2. Nagrody z komnat... Nic co się tam znajduje, nie ma kompletnie żadnego wpływu na grę ;/
Jedyny cel wyprawy tam, jest księga potrzebna do zadania z odblokowaniem wzgórza Dol.

3. Opłacalność lokacji na tle innych jest zdecydowanie za mała. Ktoś z naszej gildii to liczył i być może wypowie się na ten temat :) (dodam jeszcze, że Pan labiryntu pojawia się dosyć często, więc tracenie 20 energii +50 na chodzenie tam i wbicie 30% expa jest po prostu śmieszne)


CSK

1. Tutaj może oddzielnie o każdym "piętrze"
- "Pierwsze" czyt. zaraz po wejściu. Służy jedynie do przejścia na następne, bo w początkowej fazie gry wydawać 5 energii na wejście do lokacji to już jest dużo, a można sobie za to ubić 5-6 mobków w klasztorze albo odłożyć tą energię na tajemniczy tunel z którego i tak wejdzie więcej expa :D

- "Drugie" czyt. Lochy. Lokacja w celu zrealizowania questa od tajemniczego jegomościa z karczmy. Przy końcu questa okazuje się, że tak właściwie jest on mało opłacalny i żałujemy, że go w ogóle zaczynaliśmy...

- "Trzecie" czyt. Wartownia straży. Jedyne piętro nadające się do expienia. Poziom najsilniejszego mobka jest na tyle wyważony, że lokacja staje się opłacalna nawet kosztem 30? energii którą trzeba wydać na wejście tam.

-" Czwarte" czyt. Wieża magów. Sytuacja identyczna jak z lochami. Specjale czarnego maga i magicznego strażnika z reguły odstraszają potencjalnych turystów, chcących odwiedzić tą lokację. Być może któryś z magicznych będzie próbował szukać zwojów, ale z reguły kończy się to tym, że poczeka, aż tworzący znajdą go w bibliotece apropo wykonywania tam questa.

-"Piąte" czyt Koszary. Samo dojście do tego piętra pochłania około 100 energii, więc samo w sobie jest nieopłacalne ^^

-" Szóste" czyt. Królewskie mogiły. Dochodzimy tam z reguły przez przypadek, chcąc dostać się do Smoczego skarbca w celu wykonania questa. Powtórka mobków z Piramidy + dodanie paru, których jest cieżko zabić, ewentualnie cieżko przeżyć, wybierz jedno :D . Z drugiej strony od "piątego" pietra lokacje, przestają być opłacalne ze względu na wydatek energii dojścia do nich.

-"Siódme" czyt. Smoczy skarbiec. To być może byłaby dobra lokacja, gdyby nie fakt, że dojście do niej pochłania w skrajnych przypadkach około 200-250 energii...

2. "Sekretne przejście". Tutaj raczej pomysł nie bardzo trafiony. Na etapie wartowni nigdy nie udało mi się do niej dostać za pośrednictwem sekretnego przejścia, a na etapie questa z Dol, trafiłem do mogił z których nie mogłem wyjść oraz do Magicznej wieży, gdzie za sprawą teleportu wylądowałem w Vackell :D

I żeby ktoś nie mówił, że miałem pecha, bo tak się czasami dzieje. Ludzie którzy grają walczącymi od dawna przeklinają i CSK i UP ;/
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Csk/upiorny labirynt

Post autor: Strażnik »

Zgadzam się z większością tego, co napisał Sam.

Na początek małe zastrzeżenie co do ścieżki w labiryncie:
to nie jest odpowiednia liczba zakrętów, więc prawdopodobnie doszło najpierw do przekroczenia jednego z liczników, a dopiero później do nabicia odpowiedniej liczby kroków na drugim. Stąd brak komunikatu.

Jeśli chodzi o nagrody, to w jednej z komór skarb jest dobry, a w drugiej wręcz fantastyczny, więc tutaj są możliwości. Przy czym nawet nie ginąc po drodze trudno do nich dotrzeć.

Zaś co do reszty: od dawna zmorą poszukiwaczy przygód wyruszających do upiornego labiryntu jest jego Pan. Jest on zbyt silnym przeciwnikiem, aby go pokonać na etapie kiedy chodzenie po labiryncie się opłaca, a w momencie kiedy realne jest jego pokonanie - dostępne są znacznie bardziej opłacalne pod względem doświadczenia opcje. Nie są rzadkie sytuacje, kiedy spotyka się go już po kilku krokach w lokacji, co biorąc pod uwagę wysoki koszt podróży powoduje zrozumiałą frustrację. ;)

Podobna sytuacja występuje jeszcze w innych lokacjach:
- Książe Jaskini - Zapomniana Grota
- Przetrawiacz - Klasztor
- Oprawca - Lochy CSK
- Potwory wizytujące z wyższych poziomów w CSK
- Żywiołak wody na brzegu Nivirim
- Wężowiec w akademii Daranis

W lokacjach ze skrzydła ciemności problem jest trochę mniejszy, ponieważ śmierć powoduje tylko stratę złota i ewentualne dobicie, ale na wyjeździe takie zdarzenie przesądza o opłacalności danej lokacji.

CSK jako całość jest zwyczajnie nieopłacalna pod względem wydawanej energii. Co prawda po ulepszeniu zapamiętywania ścieżek sytuacja się poprawiła, ale nadal koszt dojścia do wyższych poziomów jest wysoki (czasem ekstremalnie wysoki - np. pechowa wyprawa do skarbca) i bardzo losowy.

Proponuję następujące zmiany:

- Wycofanie Pana Labiryntu jako losowego przeciwnika i umieszczenie go na straży najbardziej opłacalnej z komór.
- Zmianę systemu poruszania się po CSK: wyprawa kosztuje 1 energii, a kolejne podlokacje odblokowują się w postaci mapy po znalezieniu odpowiednich przejść. Po ich odblokowaniu można udać się do nich dać bezpośrednio za odpowiednim kosztem energii.
W związku z tym należałoby ograniczyć częstość występowania przejść i wyłączyć zwiększanie ich prawdopodobieństwa (zdają się obniżać gęstość występowania mobów).
- Proponuję sumaryczny koszt wyprawy do Skarbca w ilości jak do Dol Guldur, reszta podlokacji adekwatnie.
- Dodatkowo obniżenie poziomu wjazdu do Piramidy (40->35), Upiornego Labiryntu (60->50), Krypty Demonów (100 -> 90), Świątyni Żywiołów (? - 110).

Dodatkowo z rzeczy niezwiązanych:
- Możliwość odwiedzania podlokacji typu Kanały Ghut Lolein, Lodowa Jaskinia itp. bezpośrednio z ekranu startowego lokacji głównej, za odpowiednia opłatą w energii i po ich uprzednim odnalezieniu.
- Zniesienie zależności kosztów kroku w Piramidzie Merhiona od szybkości: nie widzę powodu aby takie ograniczenie istniało przy obecnym stanie gry (rozumiem ze było wprowadzone aby postacie na 1 poziomie nie farmiły złota kiedy piramida była jeszcze w Vackell?)
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Csk/upiorny labirynt

Post autor: Strażnik »

Podpisuję się pod postem Regisa rękami i nogami - CSK byłaby fajną lokacją, z tym, że koszt eny na dojście do opłacalnych poziomów jest dramatyczny - w sytuacji, gdy do odwiedzonej podlokacji znalibyśmy już ścieżkę i wchodzili z marszu CSK zaczęłaby być dopiero opłacalną alternatywą innych lokacji.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Csk/upiorny labirynt

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Coś o nich pomyślimy zatem ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ