Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 maja 2017, o 16:29 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 58
ID: 104
Rasa: Wampir
Profesja: Czarodziej
Klorel napisał(a):
Tak pół żartem, pół serio - grając kapłanem w pewnym momencie zacząłem ładować w siłę, aniżeli w intę do czarów - wychodziło to lepiej. :)

Nie Ty jeden tak robiłeś, broń po prostu było 2-3 razy lepsza niż najlepsze czary.

Klorel napisał(a):
Zapominasz o jednej rzeczy - narzekając na siłę czarów. Czar defensywny daje Ci zmniejszenie obrażeń, do tego dorzucasz tak defensywny i masz zmniejszenie obrażeń minimum - 50 %. Popraw mnie, jeżeli się mylę.


Ciężko mi powiedzieć ale póki co nie ma takich czarów, pamiętaj, w tej erze zostały zmienione :)

Klorel napisał(a):
Walczący musiał mieć około 1200 zwinności, żeby pomarzyć o unikach - wam wystarczył czar defensywny, około 3-4k hp i 3 zwinności ;) Tak naprawdę Większy leżał. A teraz mi powiedz - gdzie siła? Gdzie pojedynczy element uzbrojenia wymaga minimum 100-150 siły.


To wina puchnącego uzbrojenia, pamiętasz pewnie że jeszcze kilka er temu magiczni grali na uniki... I potrzebowali siły, zwinki, szybkości, inty + Mana i HP...

Liczyłem też sobie ile AP potrzeba na sprzęt dla maga i wojownika z uwzględnieniem pozostałych statów i wyszło mi że wojownik który musi podnosić szybkość, zwinność i siłę ma to samo co mag który musi pakować w siłę, szybkość i inte - suma statów z 1AP=9 dla maga i wojaka. Ale jak dołożyć do tego że wojak ma trochę inne HP z AP a mag poza HP musi dorzucić coś do many to się trochę przewaga na rzecz wojaka robi.

Klorel napisał(a):
btw. ile ten czar na 500 inty ma PR? Bo to też jest istotne ;)

Jeszcze go nie mam więc nie powiem na pewno ale chyba 5PR.

Ale tak jak pisałem wcześniej, argumenty przyjmuję i obserwuję to dalej :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2017, o 13:21 
Offline
Anioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 35
ID: 66
Rasa: Anioł
Porównujemy 2 różne klasy postaci. Walczących i magicznych. Oba systemy mają podobieństwa i różnice. Wojownik nie ma zmniejszania % obrażeń, musi dźwigać broń mającą -% zwinki i szybkości. Czary nie ograniczają ruchów, choć mają sporo prów w porównaniu do broni konwencjonalnej.
HP z AP nie ma takiego znaczenia, kiedy głównym źródłem HP jest wogul/modlenie.
Na uwagę zasługują jednak uniki. Magiczni nie potrafią unikać zbytnio, biorą wszystko na klatę jak tanki jakieś, ale sami są precyzyjni w swoim fachu i trafiają za każdym razem. Brak uników utrudnia nabijanie umki czaro.
Postacie magiczne i niemagiczne są całkiem różne od siebie. Ciężko mi grać magicznym, kiedy zawsze grałem walczącym, ale sam bym pogłębił różnice między klasami magicznymi i niemagicznymi, by obrona u magicznych polegała bardziej na czarach typu magiczna tarcza o konkretnej ilości hp i -% obrażeń, ale z małą ilością własnego HP, by bardziej magiczni polegali na elkach many niż hp. Dobrym pomysłem byłoby też zaklęcie zmieniające kierunek przyjmowanych obrażeń, by dostawać jakiś % obrażeń w ilość many, a potem w hp.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2017, o 14:06 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 58
ID: 104
Rasa: Wampir
Profesja: Czarodziej
Dalej uważasz Org że nie ma dysproporcji ? Ta Twoja maczuga +3k, po hartowaniu +3,6k na 5PR i 520 siły, albo Hartowany wielka katana(+1766) na 250 siły i 5PR. Nie wspomnę o zbrojach +3k... Rozumiem że dalej jest w porządku i lepsze czary mają jakiś start do broni ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2017, o 18:45 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 304
ID: 13
Rasa: Bóg
Profesja: Rzemieślnik
Zważywszy, że najsilniejsze czary np. Czarodzieja mają +2450 zwykłego i łącznie 1000 obrażeń od żywiołów na 6pr, a obronny ma +1600 zwykłego, łącznie 1300 od żywiołów i 24% redukcji, to w połączeniu z uzbrojeniem ochronnym uważam że wcale nie jest źle.
Fakt - potrzeba na nie 2,5k inta, ale nie jest to taki problem jak podobny wynik siły u wojaka.

Nadal w top10 graczy dominują magiczni. Ja czekam z wnioskami dalej...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 cze 2017, o 22:56 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 58
ID: 104
Rasa: Wampir
Profesja: Czarodziej
Czyli już jest dostępna lepsza broń niż najlepszy czar ofensywny? i to na 1/5 jego wymagań ? To jaka broń będzie dostępna za 2-3 tygodnie ? +5k ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 cze 2017, o 14:12 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 304
ID: 13
Rasa: Bóg
Profesja: Rzemieślnik
Cóż - wyżej d... nie podskoczysz -> już wiele lepszej broni nie będzie, bo docieramy do kresu możliwości planów kowalskich.

I odnosząc się do nich właśnie - plany będę jeszcze trochę przepracowywał na nową erę, w szczególności pod kątem poziomów trudności i ewentualnie wymagań siły, bo obecnie zbyt szybko rzemkowie doszli do najsilniejszego ekwipunku i wymóg siły tego ekwipunku jest nieco za niski.

Ale idąc dalej - Magiczni także korzystają z uzbrojenia obronnego + z czarów ochronnych -> nie są na tym polu specjalnie pokrzywdzeni.

Magiczni inwestują najwięcej w Inteligencję, dzięki czemu szybciej są w stanie sięgać po czary z górnej półki -> czary ofensywne czerpią swoją moc właśnie z inteligencji, więc wysoki poziom int == duży DMG.

Walczący mają siły znacząco mniej, gdyż muszą inwestować także w zwinność (i to sporo), więc teoretycznie silniejszą bronią będą zadawać mniejszy DMG, niż Magiczni teoretycznie słabszymi czarami.
O ile mi wiadomo - magiczni (w większości) nadal nie używają czarów o wymogach int >1000, więc te czary nie pokazały jeszcze swoich możliwości.
Ciekawe jak pójdzie, gdy Czarodziej z czarem +1800 (+żywioły) i 2,5k inteligencji zmierzy się z walczącym, który ma broń +3k, ale tylko 1,5k siły...

Jak mówiłem - wiele lepszej broni już nie będzie, dalej rozwój będzie się opierał o statystyki...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL