Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 maja 2017, o 13:51 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 79
ID: 104
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan
Witam,

Mam kilka wątpliwości dotyczących czarów i uzbrojenia.

Mianowicie, od momentu kiedy zacząłem zwiedzać lokacje powyżej tunelu zdobyłem wszystkie zwoje do 200 inteligencji i nic powyżej. Nie udało mi się znaleźć nic w labie, lesie, również norze, w rzece i CSK w pierwszych 3 częściach. Aby wejść wyżej potrzebuję zwojów z czarami które tam podobno są.
W związku z tym oczywiście jestem zmuszony podnosić siłę zamiast pozostałe statystyki.
Okazuje się że po raz kolejny dla maga ważniejsza jest siła niż inteligencja.

Dlatego proszę o rozwianie moich wątpliwości dotyczących występowania zwojów z czarami. Czyli czy jest i jeżeli tak to dlaczego jest taki dziwny przeskok ?
Do tego proszę mi powiedzieć jak to jest z tym sprzętem? Po raz kolejny wykracza on tak mocno poza zdolności czarów defensywnych i co gorsza ofensywnych ? Czy to może tylko moje złe przypuszczenia bazujące na zbyt małym wycinku czarów/sprzętu ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 maja 2017, o 18:09 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 495
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
W teorii cały drop zwojów powinien być podobny jak dawniej, ale przyjrzę się temu lepiej,bo rzeczywiście widzę że jest coś nie do końca jak miało być...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2017, o 19:52 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 495
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Fix dropu zwojów już wgrany.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 maja 2017, o 19:52 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 495
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Fix dropu zwojów już wgrany.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2017, o 15:47 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 79
ID: 104
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan
A ja odświeżam temat... Broń i pancerze zaczynają już w nieśmieszny sposób wykraczać poza możliwości czarów defensywnych i w szczególności czarów ofensywnych.

Przykład:

Hartowany młot bojowy(+1129) - 240 siły 5PR
Hartowany długi miecz(+1055) - 270 siły 4PR

Hartowana ciężka kolczuga(+1070) - 150 siły
Łuskowe nagolenniki z Diamentem(+730) - 163 siły

To tylko przedmioty z targowiska, a jak każdy dobrze wie, znacznie lepsze śmigają po gildiach. Już pal licho czary defensywne, są słabe w porównaniu z uzbrojeniem ale służą jako jego uzupełnienie u maga a nie zastępują je. Natomiast broń to katastrofa, dla porównania mój czar bojowy na 500 inteligencji:

Łańcuch błyskawic (inteligencja: 500) - 200 zwykłych obrażeń + 333 od eteru.

Jak to się ma do uzbrojenia. Robiliście nowe czary i pancerze, była era testowa, więc pytam, o co chodzi ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2017, o 16:21 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 859
Rasa: Wogul
Profesja: Kapłan
Jak podbijesz sobie int to bedziesz miec zdecydowanie lepiej

Zauwaz ze gdy ktos ma 500sily jest w stanie korzystac z broni i zbroi, na reszte eq defa ma za malo sily zatem dosc mocno sie rownowazy gdy czaordziej moze pozwolic sobie na skorzystanie z zbroi i butow a gdy dobrze polombinujesz to i wiecej gdyz bron potrzebuje dosc duzo sily.

Swoja droga przyklady eq def w.w. są chyba z przed 2tygodni gry i krazy wiele lepszego uzbrojenia


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2017, o 16:23 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 495
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Do stosowania potężnych czarów potrzeba sporo inteligencji, do używania lepszej broni trzeba sporo siły (sumowanej z siłą na uzbrojenie).
Na używanie lepszych czarów jeszcze przyjdzie czas, podobnie jak na lepszą broń...

Zauważyć pragnę też że w HS w 10 najwyższych poziomach magiczni zdecydowanie górują nad niemagicznymi...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2017, o 19:58 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 79
ID: 104
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan
Tak, zdaję sobie sprawę że potrzeba dużo siły na mocne bronie jak i dużo inteligencji na mocne czary, nic nowego, zawsze tak było ale przyjmuję argument... Będę obserwować dalej, ale wydaje mi się że jednak sprzęt zaczyna mocno odstawać od czarów.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 maja 2017, o 21:08 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 70
ID: 2983
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Za tydzień do dwóch pokaże się sprzęt nawet +1300, jednakże potrzebuje on sporo siły od 200 do 300 i ograniczenia będzie miał od -8% do -12%. Tylko jest jedna ważna sprawa na wykucie takich np super butów +1400 na 220 siły -8% potrzeba 760 energii. Także takiego sprzętu będzie na sztuki. Na te Łuskowe nagole z diamentem wydałem 300 eny, aha i w oryginale powinny być na prawie 200 siły, ale diament je przyspieszył ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 maja 2017, o 10:38 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Do czarów defensywnych możesz dorzucić uzbrojenie - ok.

Tak pół żartem, pół serio - grając kapłanem w pewnym momencie zacząłem ładować w siłę, aniżeli w intę do czarów - wychodziło to lepiej. :)

Zapominasz o jednej rzeczy - narzekając na siłę czarów. Czar defensywny daje Ci zmniejszenie obrażeń, do tego dorzucasz tak defensywny i masz zmniejszenie obrażeń minimum - 50 %. Popraw mnie, jeżeli się mylę.

Ponadto w tamtej erze baaardzo długo walczący się rozkręcali i bardzo dużo to kosztowało elków (zapytaj Yaszczyka). Mnie na większego szło początkowo po kilkadziesiąt czystych żyć, magicznym kilka elków many.

Walczący musiał mieć około 1200 zwinności, żeby pomarzyć o unikach - wam wystarczył czar defensywny, około 3-4k hp i 3 zwinności ;) Tak naprawdę Większy leżał. A teraz mi powiedz - gdzie siła? Gdzie pojedynczy element uzbrojenia wymaga minimum 100-150 siły.

Analogicznie chyba jest w tej erze - magiczni na początku, walczący daleko z tyłu. Zarówno kapłan jak i czarodziej nie mają wcale tak źle, jak Ci się wydaje. Ponadto - bynajmniej jeżeli o mnie chodzi najmocniejszej broni używasz dopiero na etapie baszty/wzgórza/notterna - a nie teraz ;)

btw. ile ten czar na 500 inty ma PR? Bo to też jest istotne ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL