Lotniskowe proxy

Zanim zadasz jakiekolwiek pytanie, skorzystaj z wyszukiwarki i sprawdź, czy ktoś nie poruszył tematu wcześniej. Pozwoli to zachować ład i ułatwi szukanie innym.

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Tariela, Demoniczny Miecz Niebios
 

Posty: 102
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 905
Rasa: Cz³owiek

Lotniskowe proxy

Post autor: Tariela, Demoniczny Miecz Niebios »

No więc próbuję sobie wejść do gry z lotniska we Wrocławiu (darmowe Wi-Fi)…
W trosce o uczciwość i sprawiedliwość rozgrywki, korzystanie z serwerów proxy oraz sieci TOR w Imperium zostało zablokowane. Prosimy o korzystanie z prawdziwego adresu IP.
Ponieważ na lotnisku, zdaje się, providerem Wi-Fi jest justWifi, popularne także w innych lokacjach (np. kawiarnie, centra handlowe, etc.) – być może warto odblokować tego typu rzeczy? JustWifi, justTag (PKP), i inne ;)

PS Do gry nie mogę wejść, a forum działa :D
Katla, Oko Kota
 

Posty: 198
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Lotniskowe proxy

Post autor: Katla, Oko Kota »

Tarielo, to jeszcze niedawno nie było zablokowane. Zostało odcięte po zeszłoerowej aferze. Niestety, jacy ludzie, takie blokady ;)
Caras Galadhon
 

Posty: 113
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek

Re: Lotniskowe proxy

Post autor: Caras Galadhon »

Na chwile obecną nie działa:
AERO2 (!!!!!!!!!)
Część polskich publicznych wifi
Lwia część zagranicznych publicznych wifi
Lwia część zagranicznych mobilnych internetów
Lwia część zagranicznych internetów ze zmiennym IP

Działają za to:
Odpowiednio skonfigurowany TOR
VPNy
Proxy niebędące na żadnej z list którą jakiś geniusz zaimportował próbując zabezpieczyć Imperium

Pogratulować "geniuszowi" od zabezpieczeń xD

Polecam zaopatrzenie się w jakiegokolwiek darmowego VPNa komórkowego, ewentualnie kupno pakietu (internet w telefonie teraz jest tak właściwie za darmo)...
Gdyby ktoś chciał pisać o tym, że to niezgodne z KI, to 2 osoby ode mnie z klanu informowały Orga o logowaniu się z VPNów (bo miały problemy z normalnym logowaniem) i uzyskały zgodę.
Z czystej ciekawości, po co są te zabezpieczenia obecnie? Przez nie koleżanka przestała grać (nie chciało jej się babrać z VPNami, a żaden z Kruków nie chciał zasiadywać jej konta, bo pszypau.png).
Tariela, Demoniczny Miecz Niebios
 

Posty: 102
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 905
Rasa: Cz³owiek

Re: Lotniskowe proxy

Post autor: Tariela, Demoniczny Miecz Niebios »

Katla, Oko Kota pisze:Tarielo, to jeszcze niedawno nie było zablokowane. Zostało odcięte po zeszłoerowej aferze. Niestety, jacy ludzie, takie blokady ;)
Chodzi o aferę z Urudinem i kontami, które zostały wzięte za multikonta, czy coś innego?

Ogółem rozumiem powody odcięcia takich publicznych WiFi – zbyt łatwo tworzyć multikonta za ich pośrednictwem – ale ja mogę po prostu nie no-lifić poza domem (nie bardzo mam możliwość tetheringu z telefonu na laptopa).

Ale fajnie by było, gdyby jednak to odblokować ;)
Caras Galadhon
 

Posty: 113
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek

Re: Lotniskowe proxy

Post autor: Caras Galadhon »

Chodzi o aferę z Urudinem i kontami, które zostały wzięte za multikonta, czy coś innego?
Możliwość korzystania z "proxy" zablokowano przed całą aferą.
Ogółem rozumiem powody odcięcia takich publicznych WiFi
W pierwszej lepszej kawiarni pod domem wifi przechodzi :P. Pojechano po najbardziej "publicznych" WiFi.
Kto w ogóle będzie zakładał multikonta na dworcu/w lotnisku?

Całe zabezpieczenia są zbędne i nadają się tylko i wyłącznie na śmietnik, z proxy i tak nie ma jak grać na dłuższą metę (nie działa chociażby taktyka walki i parę innych rzeczy).
Katla, Oko Kota
 

Posty: 198
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Lotniskowe proxy

Post autor: Katla, Oko Kota »

Tarielo, raczej o aferę ASowo-JzPową, a ogólnie o wszystko. Gdyby ludzie nie wymyślali jakichś alpejskich kombinacji, w ogóle nie byłoby problemu i nie trzeba by wprowadzać zabezpieczeń (skutecznych, czy nie to już inna sprawa).
Caras Galadhon
 

Posty: 113
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek

Re: Lotniskowe proxy

Post autor: Caras Galadhon »

Dopóki gra będzie wymagała jakichś idiotycznych profesji (rybak, drwal, budowniczy - 3 osoby) oraz 2-3 druidów na jedną postać (przy takiej ilości druidów można bardzo wesoło przebijać się przez lokacje, na które normalnie jest się za słabym), 2-3 rzemieślników na jedną postać, 2-3 parobków na jednego druida, dopóty ludzie będą zakładali multiki.
Ewentualnie można jeszcze spojrzeć na "geniuszy" szpiegujących multikontami. Nie dość, że samo to powoduje zakładanie multików, to jeszcze bardziej do gildii opłaca się wziąć multi znanego klanowicza, niż kogoś randomowego (vide rekrutacja z poprzedniej ery przez skype/fb Kruków, oraz ASowa "na żywo")
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Lotniskowe proxy

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

1. gra nie WYMAGA rybaka ani budowniczego - są to moduły DODATKOWE które dają pewne korzyści, ale nie są do niczego niezbędna (prócz budowniczego, który musi zbudować gildię, ale to może robić każdy członek po kawałku)
2. po to druidzi dostali możliwość rozwijania się pod kątem ilości warzonych mikstur, aby łatwiej było im zaspokajać potrzeby większej ilości postaci walczących
2-3 rzemieślników na jedną postać, 2-3 parobków na jednego druida, dopóty ludzie będą zakładali multiki.
3. Rzemkowie mają obecnie różne profesje (broń/zbroje/alechemia) i zdecydowanie 1 rzemek może wyposażyć więcej niż 1 osobę
4. Postaci walczące dostarczają druidom reagenty, a druidzi (i nie tylko) uprawiają pole dla ziół więc jacy parobkowie?
Ewentualnie można jeszcze spojrzeć na "geniuszy" szpiegujących multikontami. Nie dość, że samo to powoduje zakładanie multików, to jeszcze bardziej do gildii opłaca się wziąć multi znanego klanowicza, niż kogoś randomowego
A kto do takich zachowań doprowadza? Też Staff?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Caras Galadhon
 

Posty: 113
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek

Re: Lotniskowe proxy

Post autor: Caras Galadhon »

1. gra nie WYMAGA rybaka ani budowniczego - są to moduły DODATKOWE które dają pewne korzyści, ale nie są do niczego niezbędna (prócz budowniczego, który musi zbudować gildię, ale to może robić każdy członek po kawałku)
Zakładając, że jakaś gildia chce rywalizować o status "najlepszej", to będzie chciała zoptymalizować swoje działanie. Więc albo ktoś będzie musiał się poświęcić, albo będize się zamęczać niegrającego gracza, albo weźmie się jego passy (nie do wykrycia), albo założone zostanie multi.
Sam męczyłem jakichś ludzi którzy nie grali od paru er o ścinanie drewna.
2. po to druidzi dostali możliwość rozwijania się pod kątem ilości warzonych mikstur, aby łatwiej było im zaspokajać potrzeby większej ilości postaci walczących
Nie wiem, czy coś zmieniałeś, ale powyżej ~500 charyzmy wychodzi już niewiele więcej eliksirów. Jeden taki druid nie jest w stanie zaspokoić jednej postaci, aby przeskakiwała lokacje wcześniej niż inni.
3. Rzemkowie mają obecnie różne profesje (broń/zbroje/alechemia) i zdecydowanie 1 rzemek może wyposażyć więcej niż 1 osobę
W sumie nie wiem jakie były zmiany, ale jeżeli na koniec ery rzemieślnik będzie w stanie wykuć najlepszą możliwą część uzbrojenia w jeden dzień, to chylę czoła.
4. Postaci walczące dostarczają druidom reagenty, a druidzi (i nie tylko) uprawiają pole dla ziół więc jacy parobkowie?
Nie wszystkie lokacje są tak opłacalne. W Pewnych momentach ludzie borykają się z problemami czy poświęcić postać aby zdobyć reagenty (np z labiryntu ethelion). Chyba, że to też zmieniliście, wtedy również chylę czoła.
Ewentualnie można jeszcze spojrzeć na "geniuszy" szpiegujących multikontami. Nie dość, że samo to powoduje zakładanie multików, to jeszcze bardziej do gildii opłaca się wziąć multi znanego klanowicza, niż kogoś randomowego
To już wina graczy. Zarówno od życzliwych osób z AS jak i byłych JzP dostałem informację o kretach, które trzeba wyrzucić z forum :P
ODPOWIEDZ