Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 sty 2018, o 17:19 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2017, o 15:15
Posty: 5
ID: 2172
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Czarodziej
Cześć!
Widzę, że dużo się zmieniło od kiedy tutaj ostatnio grałam. Wcześniej jeśli dobrze pamiętam erę się wygrywało tylko zabijając potwora, teraz czytam o alternatywnych drogach. Zastanawia mnie, dlaczego tylko nie które klasy postaci mają taką opcję. Moja propozycja to więcej specjalnych zadań do zwycięstwa. Mam takie propozycje

1. Czarodziej: laska wygnania. Specjalna broń, którą czarodziej by stworzył z dwóch specjalnych części - znalezionego albo kupionego kostura oraz umagicznienia, które zaklinałoby w kosturze czar. To by mogło wymagać wielu prób, bo nieudane umagicznienie by niszczyło kostur. Udane stworzenie laski pozwalałoby na wygnanie potwora do innego wymiaru, zamiast walki z nim

2. Bard: pieśń usypiająca potwora z Nottern. Wymagałoby to stworzenia/znalezienia instrumentu, oraz nauczenia się pieśni, poprzez odczytanie jej fragmentów z różnych zwojów. Każdy zwój wymagałby dużo charyzmy do nauki. Uśpiony potwór w ogóle nie atakowałby gracza w walce i ten by go mógł po prostu ubić.

3. Kapłan: boski awatar. Kapłan, kiedy zbuduje 100 poziom świątyni, powinien móc wybudować posąg, który zamieniałby się w boskiego awatara - potężnego sprzymierzeńca do walki. Z pomocą boskiego awatara zabicie potwora byłoby znacznie łatwiejsze.

Nie mam pomysłów na drogi do zwycięstwa dla innych klas, ale może wyjdą w burzy mózgów. Mam nadzieję, że to co napisałam to się wam podoba.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2018, o 12:48 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 55
ID: 772
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca
ciekawe pomysły :D Myśle, że każda klasa powinna mieć swoją unikalną droge do zabicia potwora :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2018, o 13:02 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 495
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
No... Tylko jak to zbalansować?... xP

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2018, o 22:56 
Offline

Dołączył(a): 23 gru 2017, o 15:15
Posty: 5
ID: 2172
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Czarodziej
A w jaki sposób zbalansowane są dotychczasowe sposoby wygranej/ Trochę esi na tym nie znam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 sty 2018, o 23:38 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 495
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Już ci mówię - obecnie są 2 rodzaje zakończenia ery:
1. pokonując potwora w walce
2. tworząc finałowy przedmiot rzemieślniczy lub druidzki (dla postaci tworzących)

Oba sposoby zależą od zupełnie innych parametrów postaci i - prawdę mówiąc - dopiero obecnie zaryzykuję stwierdzenie, że po 3 erach dopracowywania tego drugiego sposobu, udało się jakiś balans wypracować ;) wcześniej albo zakończenia dla twórców były nieosiągalne w stosunku do tradycyjnego pokonania potwora, albo przychodziły zbyt łatwo i było to problemem.

Nie wiem jak możnaby do tego wypracowanego balansu dołożyć kolejne metody, zależące od kolejnych, zupełnie inaczej naliczanych statystyk (śpiew barda). W przypadku świątyni - jeśli cała gildia zorganizuje się na cel rozbudowania świątyni do 100 poziomu, to jest to w stanie zrobić całkiem szybko, co dla pojedynczego gracza jest zupełnie nierealne...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL