Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 11:40 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 142
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Dlatego uzależniłabym to od balansu umiejętności wytwórczych/walki. Jeśli twoje umiejętności związane z walką (wbb lub czaro) są większe niż warzenia/płatnerstwa/kowalstwa/alchemii, to nici z dodatkowej energii.
Albo po prostu zmniejszyć wymogi energetyczne dla wytwarzania uzbrojenia/mikstur.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 18:33 
Offline
Anioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 41
ID: 66
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Katla, zauważ, że zapotrzebowanie na elki/zbroję też zmaleje, bo walczący będą zbierać mniej eny. Ogólnie cała era spowolni w przypadku braku nabijania eny z ras.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 kwi 2018, o 19:03 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 18:57
Posty: 11
ID: 2029
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik
No to mozna zwiekszyc zysk energii przy awansie i zmniejszyc (albo zlikwidowac) rozrzut.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2018, o 09:57 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 142
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Coś Wam powiem na temat rozrzutu: Imp jest jedyną grą w której się spotkałam z rozrzutem eny, AP i, w obrębie rasy/klasy, HP/many i do tej pory uważam, że rodzi niesprawiedliwość, bo jeden ma więcej szczęścia, a inny mniej przy losowaniu. I nie mówcie, że stwarza to różnorodność rozwoju i jest ciekawie, bo to totalna hipokryzja. Nie mówcie mi też o prawdopodobieństwie i statystyce, bo Was wyśmieję. Skończyłam studia ekonomiczne, ale i bez tego chyba każdy ma świadomość, że w rzucie monetą 50/50, to jest tylko wtedy, gdy rzuty dążą do nieskończoności. Po dziesięciu rzutach raczej nie wyjdzie wam pół na pół. Po stu też nie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 kwi 2018, o 13:47 
Offline

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 18:57
Posty: 11
ID: 2029
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik
Taki luźny pomysł. Może by tak wprowadzić bonus do max energii zależny od dnia Ery? Za awans sztywno 0.1, a za każdy dzień trwania Ery 0.2 energii. W ten sposób ludzie którzy grają "lepiej" nadal mają oczywiście przewagę, a Ci co mogą rzadziej wchodzić, nie są aż tak do tyłu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL