W sumie dopiero teraz mnie uderzyła pewna rzecz. Czy bardzo niemożliwe jest zaimplementowanie do taktyki walki leczenie się konkretnym z posiadanych eliksirów? Obecnie mamy możliwość wyboru pomiędzy najsłabszy&najsilniejszy. To jest bardzo duże ograniczenie i strata zasobow, kiedy posiada się dla przykładu 400hp i rozstrzał eliksirów leczących między 300 a 800hp. Wiadomo, można dać komuś na przechowanie silniejszych ale nie jest to zbyt wygodne. Większość graczy raczej pochłaniają codzienne obowiązki i ciągłe dogadywanie się/przesyłanie 10x po 100 sztuk, w zależności od wielkości sklepu, nie należy do najwygodniejszych i zniechęca co bardziej leniwych graczy.
Stąd moje pytanie, czy dodanie modułu określającego zakres procentowy lecznia many/hp, do konkretnych eliksirów, jest bardzo skomplikowany z punktu widzenia programistycznego, czy to celowy zabieg mający na celu utrudnienie rozgrywki?
pis and lof
Eliksiry
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
- ID: 1805
- Rasa: Cz³owiek
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Eliksiry
Jest zapewne wykonalne przy okazji pisania na nowo kodu walki - czym zamierzamy się w tej erze zajmować...
Obecnie można by pozostawiać silniejsze eliksiry w domu aby ich nie zużywać
Obecnie można by pozostawiać silniejsze eliksiry w domu aby ich nie zużywać
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Eliksiry
Obejście problemu:
Można też wystawić zaprzyjaźnionemu druidowi elki do sklepu bez konieczności kupna, a w odpowiedniej chwili wycofać ofertę klikając "(Odzyskaj swoje eliksiry)"
Można też wystawić zaprzyjaźnionemu druidowi elki do sklepu bez konieczności kupna, a w odpowiedniej chwili wycofać ofertę klikając "(Odzyskaj swoje eliksiry)"