Farmy ziół

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 988
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Farmy ziół

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Powiem szczerze i otwarcie, że ja bardzo nie lubię obecnego systemu farm do uprawy ziół i z tego tytułu od niepamiętnych czasów go nie używam.
Chętnie zaproponowałbym w to miejsce jakiś inny system i nawet mam pewien pomysł na to, ale chciałbym poznać Wasze zdanie.

Czy obecne farmy są fajne?
Czy wystarczy usprawnienie/dopracowanie obecnego systemu, czy może chcielibyście jego zmiany?


Zapraszam do dyskusji :)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Katla, Oko Kota
 

Posty: 197
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Farmy ziół

Post autor: Katla, Oko Kota »

No cóż... obecny system jest, moim zdaniem, dość upierdliwy i nieefektywny. Choć to pewnie zależy jak się sieje i zbiera. Ja nie lubię doglądać czegoś codziennie, więc sieję tym sposobem ze zbieraniem drugiego dnia z co trzeciego rzędu i później dopiero jak dojrzeją/zaowocują, a wiem, że inni robią to trochę inaczej, więc z ich strony system może dobrze funkcjonować i pewnie nie mają do niego większych zastrzeżeń.

Czyli z mojej strony - jeśli Twoja propozycja będzie lepsza, to chętnie poprę zmianę :D
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Farmy ziół

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Ogólnie obecna farma jest fajna. Jedynie wymaga usprawnienia i dopracowania.
I jeśli dałoby się zbierać całe pole bez mulenia strony tak jak to było kiedyś to by było super.
Bo wiadomo na raty można zbierać, ale jeśli pójdzie zbieranie całego to czemu nie.
I taka zmiana już by sporo wniosła i skróciła czas zbierania.

Sam moduł raczej nie wymaga modyfikacji, bo spełnia wymagania. No chyba żeby iść w stronę zapamiętywania sposoby zaznaczania, ale pytanie czy nie obciążyłoby to pliku.
Zbylut, Herbu Prawa Nóżka Bardziej
 

Posty: 27
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:44
ID: 1507
Rasa: Cz³owiek

Re: Farmy ziół

Post autor: Zbylut, Herbu Prawa Nóżka Bardziej »

Obecny system jest męczący (formularz do zaznaczania pol jest niewygodny do używania) ale z drugiej strony premiuje osoby które mają czas (i cierpliwość) do codziennego zbierania i siania w taki sposób że nowe zioła będą się same pojawiały (vs osoby które chcą zasiać raz i zebrać za kilka dni).
Podoba mi się pomysł Wirginix'a z zapamiętywaniem zaznaczonych pól - dużo by ułatwił.
Krurit Rżnący
 

Posty: 23
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:48
ID: 1754
Rasa: Cz³owiek

Re: Farmy ziół

Post autor: Krurit Rżnący »

Jak dla mnie obecny system jest dobry, korzystam z niego od kiedy gram i nie mam na co narzekać, jedyny problem to wielkość pola i cena za jaką kupuje się kolejne rzędy/kolumny co z kolei wymusza pewne z góry założone wartości pola.
Co do formularza jest w miarę rozsądny nie wiem co chcielibyście zmieniać.

Jedyne co mnie denerwuje to jak się ma ogromne pole to strona staje się mało czytelna, można by pole zrobić w osobnej ramce? tak by nie rozciągać niepotrzebnie całej strony. jest to bardzo upierdliwe szczególnie na urządzeniach mobilnych.
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Farmy ziół

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Proponuję dodać opcję resetu pola. Jeżeli ktoś kupił za szerokie, albo za wąskie, poszerzenie to niemożliwy koszt, a zwężenie jest niemożliwe w ogóle. Możliwość resetu pola umożliwiłaby reorganizację go w późniejszym etapie gry bez resetowania postaci.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 988
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Farmy ziół

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Nie jest to zły pomysł ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Remikus
 

Posty: 9
Rejestracja: 19 mar 2017, o 14:39
ID: 416
Rasa: Cz³owiek

Re: Farmy ziół

Post autor: Remikus »

Dobrą opcją był też podział pól. To znaczy zamiast standardowo kupować jedno pole x na ileś tysięcy"y" zrobić dajmy na to wiele pól o konkretnych rozmiarach, dajmy na 10 pól 5x250, chodzi mi tutaj bardziej o realizm takiego rozwiązania, bo muszę przyznać na żywo jeszcze nie widziałem pola 20m na 62,5 km xD
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 988
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Farmy ziół

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

To wyobraź sobie że zamiast autostrad masz pola ;)

Słabo bym to widział trochę od strony kodu ale może się zastanowimy.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Krurit Rżnący
 

Posty: 23
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:48
ID: 1754
Rasa: Cz³owiek

Re: Farmy ziół

Post autor: Krurit Rżnący »

Popieram opcję Remikusa z tym, że podzielił bym pola pod konkretne zioła/kwiaty. Wyglądałoby to jako kolejne linki po kup pole/odwiedź swoje pole. Byłoby to możliwe chyba w dość prosty sposób, wystarczyłoby skopiować obecne pole pod nowymi odnośnikami i je ograniczyć.
Wychodzi nam wtedy 7 różnych pól, ale nie będące połączone ze sobą. Jak na wiosce nie sądzimy ziemniaków razem ze zbożem, dzielimy pola pod odpowiednie uprawy. Org daj znać czy jest takie coś możliwe, to by wiele ułatwiło.
ODPOWIEDZ