Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 gru 2016, o 21:12 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 496
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Ok, możemy wobec tego skasować eventy.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2016, o 10:24 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:41
Posty: 18
ID: 1343
Rasa: Wampir
Profesja: Wojownik
Zgadzam sie co do szkodliwosci eventow :-P sam niejednokrotnie czekalem na event tracac czas. Ostatnio nawet tak dlugo nie spotkalem go w wolnej chwili, ze uzbieralem 8k eny i zrezygnowalem z rozgrywki xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2016, o 13:00 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:52
Posty: 4
ID: 2625
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard
Ja eventy widzę w formie rzadkich wydarzeń z jakiejś okazji (rocznica powstania imperium, boże narodzenie itd. itp.) gdzie byłby przez okres owego wydarzenia jakiś drobny bonus w postaci np. 1% expa lub coś podobnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2016, o 14:27 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Jest moda na eventy. I ja jestem daleki od demonizowania, ale mam wrażenie, żejak zwykle to coś trafiłodo gry przez konwencję i to w formie niedostosowanej do realiów. Imp do gra, w której mamy cel, do którego trwa wyścig. I eventy w obecnej formie ten wyścig wykrzywiaja. I jeśli staff nie chce znowu występować na pozycji 'gracze som gupi' to trzeba to przemyśleć. Ale niekoniecznie wywalać. To, że niektórzy mają problem ze znalezieniem optymalnej strategii w nowych warunkach, to jeszcze nie tragedia. Ale problem jest dość powszechny i w warunkach wyścigu powoduje frustrację zniechęcającą do gry.

Moja propozycja jest dość wywrotowa: wsadźcie więcej pułapek na highlevel i więcej wyrownywaczy szans midlevelowcow w endgame. To przeniesie napięcie wyścigu ba dalsze etapy, przez to zmniejszy niechęć z połowy ery.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2016, o 10:25 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 79
ID: 104
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan
Albo jeszcze troszkę inaczej podejść do eventów. Niech będą zapowiedziane, odpowiednio wcześniej. Wtedy gracz może sobie pozwolić na czekanie na event, ew zdecyduje że nie widzi w tym sensu. Ogłoszenie eventu tutaj:

Cytuj:
Czas w Imperium: 10:19:46, przedpołudnie | Do resetu zostało: 01:40:14 | Aktualnie jest duszno i gorąco | Walki Gildii: Do końca 51 resetów |Do eventu zostało: 100 resetów

Wtedy event może się losować sam, tak jak do tej pory. Gracze odpowiednio wcześnie będą wiedzieć o nim i mogą sobie coś zaplanować. Myślę że 72h to odpowiedni czas na poinformowanie o evencie. Taki event nie częściej niż raz na tydzień i oczywiście niech trwa cały dzień.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2016, o 11:56 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 12
ID: 3107
Rasa: Cz³owiek
Mam parę uwag odnośnie mechaniki gry. Zawsze byłem zwolennikiem aby w pierwszej kolejności zbalansować to co jest, dopiero wtedy wprowadzać nowości.

1. Kwestia eliksiru nieśmiertelności oraz ostatniego planu dla rzemieślnika. Jest to kolejny element wprowadzający zamęt. Powinno je się usunąć bądź zmienić tak aby naprawdę tylko druidzi warzący byli wstanie go uwarzyć (10k inta jest nieosiągalne dla druida warzącego, nie mam żadnego pojęcia na temat ostatniego planu rzemieślniczego). Proponowałbym zmniejszyć wymaganego inta do 4-5k oraz znacznie zwiększyć trudność uwarzenia (np. min wartość uwm 50-100k).

Również zmieniłbym sam sposób jego działania. Może zamiast dodawania X statystyk warto byłoby wprowadzić wątek fabularny? Przykładowo, zamiast wypicia byłaby możliwość "użycia" go. Po czym wyskakiwała by informacja np.

"Zakradłeś się do źródła wody w Jaskini Nottern i je zatrułeś. Po chwili usłyszałeś straszny ryk. Niepewnie wchodzisz do niej i zaglądasz co się wydarzyło...

Brawo!!! Zabiłeś Potwora z Jaskini Nottern."

Co do planu mógłby to być np. plan machiny wojennej.

2. Klucze są świetnym pomysłem zastąpienia pytań lecz aktualny ich drop jest bardzo losowy i sprawił, że większość graczy zwyczajnie zrezygnowała z ich szukania. Zamiast losowego dropu lokacjach umieściłbym klucze w skarbcach, po przejściu danej lokacji (np. dolina węży) oraz wprowadził system questów powszechnie stosowany w innych grach (np. "Aby zdobyć klucz umysłu musisz zabić 1000 demonów umysłu).

3. Znaczne zwiększenie poziomu trudności wzgórz aby zachęcić do wykonywania questów i przywrócić opłacalność baszty.

4. Usunięcie uzbra z czarta, wogula oraz wilka + odświeżenie ras. Największym problemem co erę jest balans uzbrojenia.

Dodatkowe możliwości utrudniają to jeszcze bardziej. Można by o tym pomyśleć jak już kowal zostanie poprawnie napisany i zostanie to zweryfikowane w trakcie ery.

5. Dodanie możliwości zwiększania umiejętności w lokacjach rasowych. Wamp ma max eng za surowce, człowiek statystyki za złoto. Czemu wilk nie mógłby trenować wbb a czart czaroznastwo za złoto/surowce? Oczywiście należy wprowadzić sensowne limity. Coś ala podnosimy statystyki za eng, umiejętności za surowce.

Na koniec mam jeszcze mały apel.

W impie zawsze wszystko było głównie uzależnione od uzbrojenia. Warto by było skupić się głównie na tym. Dopiero po skończeniu kowala zająć się znajdźkami oraz czarami aby je dostosować.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2016, o 13:44 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 79
ID: 104
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan
Żeby przekazać wszystko co mi siedzi w głowie na temat balansu to by mnie ręce rozbolały a pewnie i tak nikogo by to nie obeszło :D Dlatego mam małą uwagę odnośnie rozwoju postaci. Przemyślcie proszę tempo awansowania. Myślę że początkowe lokacje wręcz się przebiega ! Albo zmienić wzór na ilość doświadczenia potrzebnego do awansu albo zmienić ilość expa za początkowe potwory. Proszę, weźcie to pod rozwagę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2016, o 14:07 
Offline
Anioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:51
Posty: 80
ID: 63
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Kapłan
Przebiega się tylko wtedy gdy EQ jest przekokszone tak było w przypadku tej ery i Opończy mroku (+222), która raptem na 22 siły i dała bardzo mocny zastrzyk i przeskok do wyższych lokacji. A przesadne siedzenie w danej lokacji też nie jest aż tak dobre, bo po prostu zaczyna nudzić. Fakt na starcie jest więcej opcji rozwoju postaci i lokacji do podróżowania niż na końcu gry. Tylko zwykle i tak większość idzie podobnym trybem i przechodzi tylko przez niektóre lokacje.

Co do samych eventów obecne miałby sens gdyby występowanie ich to 3-4 dziennie gdzie minimum to 3 eventy na dzień. Obecnie albo się trafi dzień gdzie są, albo można czekać i się nic nie trafi. Częste eventy nie dałby efektu przesadnego czekania i chomikowania eny.

I tak zgadza się pierw EQ, później ustawianie reszty rzeczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2016, o 14:09 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 496
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Największą trudnością w balansowaniu gry jest to, że nie ma jak tego kompleksowo przetestować.
Beta nie daje takiej możliwości i wszystko wychodzi dopiero podczas trwania ery...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 gru 2016, o 14:36 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 12
ID: 3107
Rasa: Cz³owiek
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni napisał(a):
Największą trudnością w balansowaniu gry jest to, że nie ma jak tego kompleksowo przetestować.
Beta nie daje takiej możliwości i wszystko wychodzi dopiero podczas trwania ery...


Może warto by przemyśleć open bete dla wszystkich z jakimś mocnym boostem w czasie "międzyerowym"?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL