Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Farmy ziół
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 08:29 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 389
ID: 13
Rasa: Bóg
Profesja: Rzemieślnik
Powiem szczerze i otwarcie, że ja bardzo nie lubię obecnego systemu farm do uprawy ziół i z tego tytułu od niepamiętnych czasów go nie używam.
Chętnie zaproponowałbym w to miejsce jakiś inny system i nawet mam pewien pomysł na to, ale chciałbym poznać Wasze zdanie.

Czy obecne farmy są fajne?
Czy wystarczy usprawnienie/dopracowanie obecnego systemu, czy może chcielibyście jego zmiany?


Zapraszam do dyskusji :)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 11:48 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 118
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
No cóż... obecny system jest, moim zdaniem, dość upierdliwy i nieefektywny. Choć to pewnie zależy jak się sieje i zbiera. Ja nie lubię doglądać czegoś codziennie, więc sieję tym sposobem ze zbieraniem drugiego dnia z co trzeciego rzędu i później dopiero jak dojrzeją/zaowocują, a wiem, że inni robią to trochę inaczej, więc z ich strony system może dobrze funkcjonować i pewnie nie mają do niego większych zastrzeżeń.

Czyli z mojej strony - jeśli Twoja propozycja będzie lepsza, to chętnie poprę zmianę :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 14:49 
Offline
Anioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:51
Posty: 79
ID: 63
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Ogólnie obecna farma jest fajna. Jedynie wymaga usprawnienia i dopracowania.
I jeśli dałoby się zbierać całe pole bez mulenia strony tak jak to było kiedyś to by było super.
Bo wiadomo na raty można zbierać, ale jeśli pójdzie zbieranie całego to czemu nie.
I taka zmiana już by sporo wniosła i skróciła czas zbierania.

Sam moduł raczej nie wymaga modyfikacji, bo spełnia wymagania. No chyba żeby iść w stronę zapamiętywania sposoby zaznaczania, ale pytanie czy nie obciążyłoby to pliku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2017, o 16:34 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:44
Posty: 20
ID: 1507
Rasa: Wampir
Profesja: Barbarzyńca
Obecny system jest męczący (formularz do zaznaczania pol jest niewygodny do używania) ale z drugiej strony premiuje osoby które mają czas (i cierpliwość) do codziennego zbierania i siania w taki sposób że nowe zioła będą się same pojawiały (vs osoby które chcą zasiać raz i zebrać za kilka dni).
Podoba mi się pomysł Wirginix'a z zapamiętywaniem zaznaczonych pól - dużo by ułatwił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 kwi 2017, o 19:36 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:48
Posty: 23
ID: 1754
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Jak dla mnie obecny system jest dobry, korzystam z niego od kiedy gram i nie mam na co narzekać, jedyny problem to wielkość pola i cena za jaką kupuje się kolejne rzędy/kolumny co z kolei wymusza pewne z góry założone wartości pola.
Co do formularza jest w miarę rozsądny nie wiem co chcielibyście zmieniać.

Jedyne co mnie denerwuje to jak się ma ogromne pole to strona staje się mało czytelna, można by pole zrobić w osobnej ramce? tak by nie rozciągać niepotrzebnie całej strony. jest to bardzo upierdliwe szczególnie na urządzeniach mobilnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 20:36 
Offline
Anioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 37
ID: 66
Rasa: Anioł
Profesja: Druid
Proponuję dodać opcję resetu pola. Jeżeli ktoś kupił za szerokie, albo za wąskie, poszerzenie to niemożliwy koszt, a zwężenie jest niemożliwe w ogóle. Możliwość resetu pola umożliwiłaby reorganizację go w późniejszym etapie gry bez resetowania postaci.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 20:59 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 389
ID: 13
Rasa: Bóg
Profesja: Rzemieślnik
Nie jest to zły pomysł ;)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2017, o 22:58 
Offline

Dołączył(a): 19 mar 2017, o 14:39
Posty: 5
ID: 416
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Wojownik
Dobrą opcją był też podział pól. To znaczy zamiast standardowo kupować jedno pole x na ileś tysięcy"y" zrobić dajmy na to wiele pól o konkretnych rozmiarach, dajmy na 10 pól 5x250, chodzi mi tutaj bardziej o realizm takiego rozwiązania, bo muszę przyznać na żywo jeszcze nie widziałem pola 20m na 62,5 km xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 kwi 2017, o 07:01 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 389
ID: 13
Rasa: Bóg
Profesja: Rzemieślnik
To wyobraź sobie że zamiast autostrad masz pola ;)

Słabo bym to widział trochę od strony kodu ale może się zastanowimy.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 kwi 2017, o 03:29 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:48
Posty: 23
ID: 1754
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Popieram opcję Remikusa z tym, że podzielił bym pola pod konkretne zioła/kwiaty. Wyglądałoby to jako kolejne linki po kup pole/odwiedź swoje pole. Byłoby to możliwe chyba w dość prosty sposób, wystarczyłoby skopiować obecne pole pod nowymi odnośnikami i je ograniczyć.
Wychodzi nam wtedy 7 różnych pól, ale nie będące połączone ze sobą. Jak na wiosce nie sądzimy ziemniaków razem ze zbożem, dzielimy pola pod odpowiednie uprawy. Org daj znać czy jest takie coś możliwe, to by wiele ułatwiło.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL