Zmiany na XVIII Erę Imperium

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 988
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Witajcie.
W związku z zakończeniem XVII Ery przydałoby się zapewne napisać kilka słów na temat planowanych zmian na erę kolejną.
Tych będzie całkiem sporo, chociaż ze względu na różne okoliczności nie wszystko udało nam się wcielić w życie, tak jak planowaliśmy.

Tak też na pewno poczekać jeszcze trochę musi obiecywana przebudowa kodu walki, jak i system wyszukiwania ofert na targowisku...

Niemniej jednak kilka rzeczy mamy już na ukończeniu i na tym teraz się skupmy.
  • Nowa rozbudowana lokacja - ruiny miasta, będące wieloczęściową lokacją (trochę jak CSK, trochę jak... Vackell!) do której można się udać Gnomią Dorożką
  • Trzecia ścieżka questowa dedykowana w znacznym stopniu profesjom tworzącym (chociaż wykonywać ją mogą wszyscy) w większości rozgrywająca się w nowym mieście
  • System Osiągnięć - achievementy (ponad 30 kategorii)
  • Rozbudowa Świątyń o nowy moduł próśb do bogów - możliwość proszenia o zmianę pogody, o event, zdjęcie statusu bandyty/zdrajcy...
  • Poprawa lokacji rasowych pod kątem balansu kosztów i zysków.
  • Kowalstwo - modyfikacja planów dla lepszego rozłożenia trudności i opłacalności kucia.
  • Eventy - obecnie jeszcze pozostaje ten system eventów, ale wprowadzony zostaje 1 nowy typ eventu - Jarmark, podczas którego można będzie robić zakupy eliksirów i ekwipunku w sklepie NPC na Targowisku. Całkowita zmiana systemu będzie w kolejnej erze.
  • Warzenie mikstur - poprawki zysków i kosztów z tworzenia eliksirów.
  • Gildie - dopuszczalny tylko 1 atak w resecie.
  • Przebudowa ekranu statystyk gracza - uporządkowanie i przeformatowanie wyświetlanych informacji o graczu.
Na ten moment to byłoby wszystko, chociaż jak zwykle lista może jeszcze ulec pewnym modyfikacjom.

Co do konkretów dotyczących kolejnej ery - chcielibyśmy przygotować wszystkie zmiany do końca wakacji na tyle, by z początkiem września rozpocząć otwarty okres testowy. Myślę, że testy mogłyby potrwać około 2 tygodni i po wprowadzeniu niezbędnych poprawek - era mogłaby ruszyć w drugiej połowie września.


Staff zastrzega sobie pełne prawo do zmiany powyższych planów bez podawania przyczyn :P
Z poważaniem
Orgrael
E M P I R E W I L L R I S E !...
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 988
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Ze spraw dodatkowych - częściowo gotowych jest jeszcze kilka tematów:

- lepsze zbalansowanie ostatnich potworów (w tym Notterna) pod względem siły - będą nieco słabsze jednakże mniejsze będą także zyski AP płynące z Baszty i Wzgórza, żeby zmniejszyć przepaść pomiędzy graczami, którzy je przechodzą, a pozostałymi
- zmieniony balans ilości złota lecącego z potworów - szczególnie najsilniejszych - aby w końcowej fazie gry złoto jeszcze mogło coś znaczyć, a w początkowej żeby było go ciut więcej
- przywrócenie wpływu Wytrzymałości na otrzymywane obrażenia podczas walki
- limitowana ilość mikstur możliwych do wypicia podczas walki (zależna od poziomu i wytrzymałości postaci) - być może?
- dodanie do puli loteryjnej części złota z przekupowanych immunitetów
- lekka rozbudowa systemu szkolenia potworów pomagających w walce
- nowy typ artefaktu - dodający 1 pkt energii przy resecie

Na ten moment chyba tyle tematów jest na tapecie.
Piszcie, co jeszcze należałoby wziąć pod uwagę.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Rieth
 

Posty: 7
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 562
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Rieth »

Może zmiana Szkoły bitewnej? Zamiast obecnego systemu zrobić limit 5 jednostek na dzień. Forma premii za codzienne logowanie się do gry. Też oczywiście za złoto w zależności od poziomu.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 988
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Powiedziałbym, że nie jest to zły pomysł w moim odczuciu.
Podwójny limit szkółki -> 15-krotność wszystkich statystyk i limit dzienny 5+(0.5*level) punktów statystyk.

Co inni by na to powiedzieli?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Elmek, Patron Samobójców
 

Posty: 90
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
ID: 63
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Elmek, Patron Samobójców »

Org "Zamiast" czyli 15-krotność zostaje usunięta. Zakładam, że Rieth miał namyśli ułatwienie używania szkółki, aby każdy miał z tego pożytek, a nie tylko ci wtajemniczeni. Mniejszy zysk łatwiejszym dostępem.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 988
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

A nie wydaje ci sie że to taka zachęta do nic-nie-robienia tygodniami prócz szkółkowania?
Jest sporo graczy którzy przez 2/3 ery modlą/szkolą i niewiele więcej im potrzeba...
E M P I R E W I L L R I S E !...
Katla, Oko Kota
 

Posty: 197
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Katla, Oko Kota »

Bardzo proszę odczepić się od szkoły.
O co chodzi z tymi wtajemniczonymi? Jest w niej jakaś tajemnica?

Rieth nie każdy może logować się codziennie. Ja co prawda nie mam z tym problemów, ale ludzie różnie z czasem stoją.
Titanium, The Sin
Bóg
 

Posty: 200
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 51
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Titanium, The Sin »

Popieram Katlę, jeżeli zmieniać szkołę, to najpierw trzeba by to dokładnie przedyskutować/przemyśleć. Na razie zostawmy, jak jest, ale jeżeli ktoś ma propozycje zmian/modyfikacji tego modułu, chętnie posłuchamy :)
World needs a professional, not a hero.
Rieth
 

Posty: 7
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
ID: 562
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Rieth »

Tak, oczywiście chodziło mi o "zamiast" czyli likwidacje. Lepiej już by każdy miał w ciągu dnia wytrenowania maksymalnie 5 jednostek statystyk.

Generalnie chodzi mi o likwidacje tego bo psuje to rozwój postaci. Oprócz szkoły to i rasy i AP za Baszty i ze Wzgórz.

Przez te "opcje" waga profesji gracza maleje. Obecnie mamy Czarodziei z większa siłą niż Wojownicy. - więcej przykładów raczej nie muszę podawać, chyba? Wybierane profesje powinny bardziej podkreślać charakter danej postaci - Mag - siły żywiołów/mocna magia ale wolny i słaby / Złodziej - szybki i zwinny ale słaby / Wojownik - Średnio szybki i zwinny i silny. Ogólnie klasa postaci została bardzo zatracona przez zmiany, które dają nam robienia z Kapłana - wojownika.

Mam nadzieję, że rozumiecie moją wypowiedź i nie namieszałem za bardzo :)
Titanium, The Sin
Bóg
 

Posty: 200
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 51
Rasa: Cz³owiek

Re: Zmiany na XVIII Erę Imperium

Post autor: Titanium, The Sin »

Zmiana da możliwość nie tylko farmienia poziomów i AP, ale też jednoczesne używanie szkółki. W takim wypadku wydaje mi się, że nawet bardziej będzie używana do nadgonienia brakujących stat, które nie są premiowane przez AP ;)
World needs a professional, not a hero.
ODPOWIEDZ