Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 sie 2017, o 19:16 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 444
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Witajcie.
W związku z zakończeniem XVII Ery przydałoby się zapewne napisać kilka słów na temat planowanych zmian na erę kolejną.
Tych będzie całkiem sporo, chociaż ze względu na różne okoliczności nie wszystko udało nam się wcielić w życie, tak jak planowaliśmy.

Tak też na pewno poczekać jeszcze trochę musi obiecywana przebudowa kodu walki, jak i system wyszukiwania ofert na targowisku...

Niemniej jednak kilka rzeczy mamy już na ukończeniu i na tym teraz się skupmy.

  • Nowa rozbudowana lokacja - ruiny miasta, będące wieloczęściową lokacją (trochę jak CSK, trochę jak... Vackell!) do której można się udać Gnomią Dorożką
  • Trzecia ścieżka questowa dedykowana w znacznym stopniu profesjom tworzącym (chociaż wykonywać ją mogą wszyscy) w większości rozgrywająca się w nowym mieście
  • System Osiągnięć - achievementy (ponad 30 kategorii)
  • Rozbudowa Świątyń o nowy moduł próśb do bogów - możliwość proszenia o zmianę pogody, o event, zdjęcie statusu bandyty/zdrajcy...
  • Poprawa lokacji rasowych pod kątem balansu kosztów i zysków.
  • Kowalstwo - modyfikacja planów dla lepszego rozłożenia trudności i opłacalności kucia.
  • Eventy - obecnie jeszcze pozostaje ten system eventów, ale wprowadzony zostaje 1 nowy typ eventu - Jarmark, podczas którego można będzie robić zakupy eliksirów i ekwipunku w sklepie NPC na Targowisku. Całkowita zmiana systemu będzie w kolejnej erze.
  • Warzenie mikstur - poprawki zysków i kosztów z tworzenia eliksirów.
  • Gildie - dopuszczalny tylko 1 atak w resecie.
  • Przebudowa ekranu statystyk gracza - uporządkowanie i przeformatowanie wyświetlanych informacji o graczu.

Na ten moment to byłoby wszystko, chociaż jak zwykle lista może jeszcze ulec pewnym modyfikacjom.

Co do konkretów dotyczących kolejnej ery - chcielibyśmy przygotować wszystkie zmiany do końca wakacji na tyle, by z początkiem września rozpocząć otwarty okres testowy. Myślę, że testy mogłyby potrwać około 2 tygodni i po wprowadzeniu niezbędnych poprawek - era mogłaby ruszyć w drugiej połowie września.


Staff zastrzega sobie pełne prawo do zmiany powyższych planów bez podawania przyczyn :P
Z poważaniem
Orgrael

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sie 2017, o 11:47 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 444
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Ze spraw dodatkowych - częściowo gotowych jest jeszcze kilka tematów:

- lepsze zbalansowanie ostatnich potworów (w tym Notterna) pod względem siły - będą nieco słabsze jednakże mniejsze będą także zyski AP płynące z Baszty i Wzgórza, żeby zmniejszyć przepaść pomiędzy graczami, którzy je przechodzą, a pozostałymi
- zmieniony balans ilości złota lecącego z potworów - szczególnie najsilniejszych - aby w końcowej fazie gry złoto jeszcze mogło coś znaczyć, a w początkowej żeby było go ciut więcej
- przywrócenie wpływu Wytrzymałości na otrzymywane obrażenia podczas walki
- limitowana ilość mikstur możliwych do wypicia podczas walki (zależna od poziomu i wytrzymałości postaci) - być może?
- dodanie do puli loteryjnej części złota z przekupowanych immunitetów
- lekka rozbudowa systemu szkolenia potworów pomagających w walce
- nowy typ artefaktu - dodający 1 pkt energii przy resecie

Na ten moment chyba tyle tematów jest na tapecie.
Piszcie, co jeszcze należałoby wziąć pod uwagę.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 sie 2017, o 14:58 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:24
Posty: 7
ID: 562
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Kapłan
Może zmiana Szkoły bitewnej? Zamiast obecnego systemu zrobić limit 5 jednostek na dzień. Forma premii za codzienne logowanie się do gry. Też oczywiście za złoto w zależności od poziomu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2017, o 15:48 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 444
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Powiedziałbym, że nie jest to zły pomysł w moim odczuciu.
Podwójny limit szkółki -> 15-krotność wszystkich statystyk i limit dzienny 5+(0.5*level) punktów statystyk.

Co inni by na to powiedzieli?

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sie 2017, o 21:02 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 61
ID: 2983
Rasa: Wampir
Profesja: Druid
Org "Zamiast" czyli 15-krotność zostaje usunięta. Zakładam, że Rieth miał namyśli ułatwienie używania szkółki, aby każdy miał z tego pożytek, a nie tylko ci wtajemniczeni. Mniejszy zysk łatwiejszym dostępem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 sie 2017, o 06:54 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 444
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
A nie wydaje ci sie że to taka zachęta do nic-nie-robienia tygodniami prócz szkółkowania?
Jest sporo graczy którzy przez 2/3 ery modlą/szkolą i niewiele więcej im potrzeba...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sie 2017, o 18:17 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 142
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Bardzo proszę odczepić się od szkoły.
O co chodzi z tymi wtajemniczonymi? Jest w niej jakaś tajemnica?

Rieth nie każdy może logować się codziennie. Ja co prawda nie mam z tym problemów, ale ludzie różnie z czasem stoją.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sie 2017, o 20:44 
Offline
Archanioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 176
ID: 51
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Popieram Katlę, jeżeli zmieniać szkołę, to najpierw trzeba by to dokładnie przedyskutować/przemyśleć. Na razie zostawmy, jak jest, ale jeżeli ktoś ma propozycje zmian/modyfikacji tego modułu, chętnie posłuchamy :)

_________________
World needs a professional, not a hero.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2017, o 17:18 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:24
Posty: 7
ID: 562
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Kapłan
Tak, oczywiście chodziło mi o "zamiast" czyli likwidacje. Lepiej już by każdy miał w ciągu dnia wytrenowania maksymalnie 5 jednostek statystyk.

Generalnie chodzi mi o likwidacje tego bo psuje to rozwój postaci. Oprócz szkoły to i rasy i AP za Baszty i ze Wzgórz.

Przez te "opcje" waga profesji gracza maleje. Obecnie mamy Czarodziei z większa siłą niż Wojownicy. - więcej przykładów raczej nie muszę podawać, chyba? Wybierane profesje powinny bardziej podkreślać charakter danej postaci - Mag - siły żywiołów/mocna magia ale wolny i słaby / Złodziej - szybki i zwinny ale słaby / Wojownik - Średnio szybki i zwinny i silny. Ogólnie klasa postaci została bardzo zatracona przez zmiany, które dają nam robienia z Kapłana - wojownika.

Mam nadzieję, że rozumiecie moją wypowiedź i nie namieszałem za bardzo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sie 2017, o 17:22 
Offline
Archanioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 176
ID: 51
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Zmiana da możliwość nie tylko farmienia poziomów i AP, ale też jednoczesne używanie szkółki. W takim wypadku wydaje mi się, że nawet bardziej będzie używana do nadgonienia brakujących stat, które nie są premiowane przez AP ;)

_________________
World needs a professional, not a hero.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL