Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 mar 2017, o 16:08 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 74
ID: 104
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Kapłan
Witam,

Chciałbym rzucić luźną propozycją mająca na celu zwiększenie różnic między postaciami.

1. Wybór rasy na początku gry, po prostu można zacząć dowolną rasą. Rozdanie AP zależne od klasy będzie modyfikowane przez każdą rasę, także człowieka. Pozostawiłbym możliwość zmiany rasy przy czym ograniczyłbym ilość przemian tak aby każdą rasą można było stać się tylko 1 raz.


2. Zmiany w klasach, dodanie każdej klasie "umiejętności preferowanej" - na tej samej zasadzie jak obecnie jest ze statystyką. Umiejętność preferowana będzie rosnąć o 10% szybciej niż pozostałe.


3. Zmiany w rasach:
- Broń rasowa tylko dla danej rasy,

- Usunięcie -1AP dla wogula całkiem, obecnie jest to 50% szans na -1AP ale proponuję całkowite usunięcie tego.

- Dodanie wogulowi możliwości zdobycia wszystkich elementów uzbrojenia na bagnie oraz umożliwić korzystanie z normalnej broni.

- Zmienić wilcze uzbrojenie, tak aby przystawało do obecnych realiów gry, zmniejszyć koszt wytwarzania i zwiększyć możliwe do uzyskania premie.

- Zmiana misy u wampira, więcej PŻ za każde skorzystanie, może poziom postaci*2?

- Dodanie człowiekowi modyfikatora do AP, moja propozycja to +0,25 do każdej statystyki. Do tego w ramach braku lokacji rasowej oraz późniejszemu korzystaniu z profitów jakie daje świątynia +1AP na poziom postaci.

- Dodanie wpływu rasy na tempo rozwoju umiejętności, np wogul osłabia przyrost czaroznastwa ale zwiększa przyrost drwalnictwa.

Propozycje luźne, bez wzorów i wyliczeń, do przemyślenia i zastosowania pojedynczo, w części lub w całości ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2017, o 18:30 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 66
ID: 859
Rasa: Wampir
Profesja: Kapłan
W duchu tej myśli:

1. Na pewno zgadzam się z misą u wampira.
Aktualnie mam 360 energii za jednorazowy akt co jest sporym wydatkiem.
2. Uzbro z wilkołaka tak samo. Wydałem 6k minerałów, a dostałem hełm +35 ;/ ale to chyba jest w planach Ne już i tak
3. Zróżnicowanie exp za demony w Dol Goldur. Jedne atakują mnie po 150, inne po 600, z jednymi walczę pół tury, inne po 3, więc skala trudności jest inna, a exp ten sam.
4. Wracając do róznicowania profesji: to fajnie by było znieść pozostałość po czasach gdy nie było profesji druida. Czarodziej już nie tworzy mikstur i charyzma tak wysoko z ap nie jest potrzebna, proponuję tu podwyższyć zwinkę oraz szybkość kosztem charyzmy. Gdyż pozostałe staty nie są kojarzone z magicznymi przynajmniej w teorii.
5. Dodanie czarów Def postacią magicznym (na więcej niż 1000int). Zamiast pakować silę oraz szukać uzbrojenia można skupić się na swoich statach pasujących do profesji. Na pewno byłoby to większe zróżnicowanie profesji magia/wbb


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2017, o 19:18 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Cytuj:
1. Wybór rasy na początku gry, po prostu można zacząć dowolną rasą. Rozdanie AP zależne od klasy będzie modyfikowane przez każdą rasę, także człowieka. Pozostawiłbym możliwość zmiany rasy przy czym ograniczyłbym ilość przemian tak aby każdą rasą można było stać się tylko 1 raz.



Również jestem za tym - to urozmaiciłoby rozgrywkę ;)


(i z większością, którą napisał Drag również się zgadzam).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 mar 2017, o 20:01 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 475
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Ale ten wariant też był już przerabiany ;)

Do reszty pomysłów postaram się odnieść później.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2017, o 00:15 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:51
Posty: 113
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek
Cytuj:
2. Zmiany w klasach, dodanie każdej klasie "umiejętności preferowanej" - na tej samej zasadzie jak obecnie jest ze statystyką. Umiejętność preferowana będzie rosnąć o 10% szybciej niż pozostałe.

Po co?


Cytuj:
- Broń rasowa tylko dla danej rasy,

Dalsze debalansowanie systemu uzbrojenia. Albo eq będzie słabsze od tego kutego/znajdźkowego i nikt go nie będzie używał, albo będzie mocniejsze i tylko ono będzie używane.

Cytuj:
- Usunięcie -1AP dla wogula całkiem, obecnie jest to 50% szans na -1AP ale proponuję całkowite usunięcie tego.

Wogul ma dużo korzystniejsze przeliczniki AP od innych ras. Przy nielimitowanym nabijaniu AP na koncowych lokacjach oraz dzikich wzmacnianiach uzbrojenia uczyni tę rasę znacznie korzystniejszą od wilkołaka. Najlepiej byłoby w ogóle zmienić koncept wogula/wyrzucić tę rasę, bo ten potworek albo straszy i jest nieużyteczny, albo niszczy balans rozgrywki.

Cytuj:
- Dodanie człowiekowi modyfikatora do AP, moja propozycja to +0,25 do każdej statystyki. Do tego w ramach braku lokacji rasowej oraz późniejszemu korzystaniu z profitów jakie daje świątynia +1AP na poziom postaci.

Braku lokacji rasowej? Przecież ma świątynię (która odpowiednio rozbudowana, przy odpowiedniej profesji, potrafi być dużo lepsza niż zyski z wzgórza/baszty). Nie widzę sensu we wzmacnianiu i tak już najmocniejszej rasy. W dodatku czarujący i zwłaszcza paladyn (widzę, że od lat lubisz lobbować wzmacnianie tych profesji - vide Twoje niezbalansowane leczenie paladyna) będą jeszcze mocniejsi.

Cytuj:
2. Uzbro z wilkołaka tak samo. Wydałem 6k minerałów, a dostałem hełm +35 ;/ ale to chyba jest w planach Ne już i tak

Źle wkładałeś minerały. Na wilkołaku można uzyskać dobre uzbrojenie, nawet biorąc pod uwagę obecne realia. Nie widzę sensu w dodawaniu kolejnego, debalansującego uzbrojenia (bo albo będzie lepsze niż rzemieślnicze i wszyscy będą w tym chodzić, albo będzie gorsze i nikt nie będzie w tym chodzić. Na chwilę obecną wilkołacze uzbrojenie ze względu na możliwość uzyskania niskiej wymaganej siły oraz % ograniczenia jest ciekawą alternatywą do tego rzemieślniczego - od paru er w klanie mamy zachomikowane takie eq i bardzo często się przydaje)

Cytuj:
3. Zróżnicowanie exp za demony w Dol Goldur. Jedne atakują mnie po 150, inne po 600, z jednymi walczę pół tury, inne po 3, więc skala trudności jest inna, a exp ten sam.

Jest różny exp przy demonach w Dol Guldur

Cytuj:
4. Wracając do róznicowania profesji: to fajnie by było znieść pozostałość po czasach gdy nie było profesji druida. Czarodziej już nie tworzy mikstur i charyzma tak wysoko z ap nie jest potrzebna, proponuję tu podwyższyć zwinkę oraz szybkość kosztem charyzmy. Gdyż pozostałe staty nie są kojarzone z magicznymi przynajmniej w teorii.

Rozdanie AP czarodzieja:


+21 many,
+10 zdrowia,
+2 siły,
+2 wytrzymałości,
+2.5 zwinności,
+2.5 szybkości,

+3.5 charyzmy,
+4.5 inteligencji.
oraz druida:
+19 many,
+11 zdrowia,
+2 siły,
+2 wytrzymałości,
+2.5 zwinności,
+3 szybkości,

+3.5 charyzmy,
+4 inteligencji.

W przypadku zwiększenia szybkości i zwinności u czarodzieja kosztem charyzmy druid walczący staje się relatywnie słabszy (po co mam brać druida, skoro czarodziej ma lepszy przelicznik AP pod każdym względem, lepsze czary?).

Cytuj:
5. Dodanie czarów Def postacią magicznym (na więcej niż 1000int). Zamiast pakować silę oraz szukać uzbrojenia można skupić się na swoich statach pasujących do profesji. Na pewno byłoby to większe zróżnicowanie profesji magia/wbb

Przydałby się sensowny balans czarów def postaci magicznych. Fakt, że najlepszy czar kapłana jest na 500 inty, zaś tego na 1k inty w ogóle nie używa nie jest nawet zabawny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2017, o 00:43 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 66
ID: 859
Rasa: Wampir
Profesja: Kapłan
Ciężko zauważyć mi tu różnice:

Stoczyłeś(aś) walkę PvM z Demon Przestrzeni i udało ci się wygrać! Zdobywasz 5366 EXP, oraz 20000 złota.
(Data: 10-03-2017, 23:40:34 | Wyświetleń: 1)
Stoczyłeś(aś) walkę PvM z Demon Przestrzeni i udało ci się wygrać! Zdobywasz 5051 EXP, oraz 20162 złota.
(Data: 10-03-2017, 23:40:32 | Wyświetleń: 1)
Stoczyłeś(aś) walkę PvM z Demon Przestrzeni i udało ci się wygrać! Zdobywasz 5895 EXP, oraz 19842 złota.
(Data: 10-03-2017, 23:40:10 | Wyświetleń: 1)
Stoczyłeś(aś) walkę PvM z Demon Przestrzeni i udało ci się wygrać! Zdobywasz 5476 EXP, oraz 9226 złota.
(Data: 10-03-2017, 23:40:07 | Wyświetleń: 1)

Stoczyłeś(aś) walkę PvM z Demon Czasu i udało ci się wygrać! Zdobywasz 5540 EXP, oraz 32680 złota.
(Data: 09-03-2017, 18:19:42 | Wyświetleń: 0)
Stoczyłeś(aś) walkę PvM z Demon Czasu i udało ci się wygrać! Zdobywasz 5426 EXP, oraz 22832 złota.
(Data: 09-03-2017, 18:19:39 | Wyświetleń: 0)
Stoczyłeś(aś) walkę PvM z Demon Czasu i udało ci się wygrać! Zdobywasz 5461 EXP, oraz 40323 złota.
(Data: 09-03-2017, 18:19:39 | Wyświetleń: 0)
Stoczyłeś(aś) walkę PvM z Demon Czasu i udało ci się wygrać! Zdobywasz 5618 EXP, oraz 18451 złota.
(Data: 09-03-2017, 18:19:53 | Wyświetleń: 0)
Stoczyłeś(aś) walkę PvM z Demon Czasu i udało ci się wygrać! Zdobywasz 5254 EXP, oraz 17731 złota.
(Data: 09-03-2017, 18:19:48 | Wyświetleń: 0)

Druid: mi się kojarzy z robieniem mikstur i eliksirów
Czarodziej: walka, magia i czary

Nie znajdziesz żadnych argumentów, które mnie przekonają.
+3,5 statystyki z AP do czegoś co jest całkowicie nieprzydatne, zbędne i dziwne. Za pewne nikt nigdy nie dał grając czarodziejem w to nawet 1 Ap choćby przez przypadek. Więc jaki jest sens?
Barbarzyńca ma 4int z AP lub Rzemieślnik 4 szybkości/zwinności? NIE
Więc niby czemu czarodziej ma mieć charyzmę zamiast innych bardziej przydatnych statystyk.
W tym przypadku profesja Druida, która powstała głownie dla elków i jako tworząca ma praktycznie takie same statystyki jak walczący Czarodziej.



Nie grałem kapłanem, ale patrząc na HS to sporo osób z tej profesji dobiło do 1000int, za pewne aby używać tego czaru o którym tu wspominasz. Jakieś zmiany zwojów i czarów mają być, więc chętnie zobaczę dalej w testach co jest zmienione. Bardziej zależałoby mi na dodaniu czarów def z większymi wymaganiami int aby korzystać z magii grając postaciami magicznymi, a nie ładować w siłę i uzbrojenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2017, o 01:33 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:51
Posty: 113
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek
W Dol Guldur są 4 rodzaje demonów

Cytuj:
Druid: mi się kojarzy z robieniem mikstur i eliksirów

Jeżeli chcesz patrzeć na "skojarzenia", to patrząc pod kątem D&D (bo w dużej mierze właśnie z tego wywodzi się Imperium) druid zajmował się magią, tyle, że inną. Od mikstur byli czarodzieje (albo ewentualnie alchemicy). Tak swoją drogą, nie rozumiem czemu czarodziej nie mógłby mieć odblokowanej możliwości robienia mikstur. I to samo dla kapłana. Wtedy odeszłyby dylematy z pytaniami o charyzmę.
Cytuj:
W tym przypadku profesja Druida, która powstała głownie dla elków i jako tworząca ma praktycznie takie same statystyki jak walczący

Od zarania dziejów w Imperium ludzie grali druidami walczącymi. Nie rozumiem Twojej negacji tego wyboru. Erę temu jedyną konkurencją do zabójstwa notterna (nie eliksirem ;_;) widziałem w Chowie - druidzie walczącym, a nie w jakimśtam czarodzieju...

Cytuj:
Barbarzyńca ma 4int z AP lub Rzemieślnik 4 szybkości/zwinności? NIE

Za to kapłan ma:
+19 many,
+12 zdrowia,
+2.5 siły,
+3.5 wytrzymałości,
+2 zwinności,
+2 szybkości,
+3 charyzmy,
+4 inteligencji.

Cytuj:
Więc niby czemu czarodziej ma mieć charyzmę zamiast innych bardziej przydatnych statystyk.

Z przyczyn balansowych. Porównaj sobie proszę czary każdej profesji walczącej. Biorąc pod uwagę, że wytrzymałość jest statystyką prawie-że zbędną (każdy normalny czarujący wyda w nią tyle samo AP co w charyzmę), wrzucenie czarodziejowi jeszcze lepszego, rozdania AP jest głupim pomysłem. Dlaczego?
Na sam koniec gry o "mocy" postaci przeważają:

Siła czaru ofensywnego/broni
Umiejętność specjalna (w przypadku profesji czarujących jest to redukcja obrażeń)
Przelicznik AP w statystykę odpowiedzialną za obrażenia
HP (gdzie finalnie wszyscy mają taką samą możliwość wbijania)
Ewentualnie zwinność

Na chwilę obecną czarodziej na końcową grę ma:
Najlepszy czar ofensywny ze wszystkich czarujących (z tego co mi wiadomo, dość konkurencyjny z najlepszym uzbrojeniem, jakie wychodzi)
Coś koło 46 % redukcji (kapłan ma 60%)
Najlepszy przelicznik AP przy statystyce odpowiadającej za zadawane obrażenia ze wszystkich profesji (z tego co pamiętam z kodu walki, inteligencja daje więcej dmg niż siła)
Zwinność taką samą jak druid

Do tego w "mid-game":
Taką samą wartość defensywy z czarów przy umiejętnym ich używaniu na ~500-600 inty (przy lepszych czarach ofensywnych) co kapłan na 1k inty
Zwinność taką samą jak druid

Cytuj:
Bardziej zależałoby mi na dodaniu czarów def z większymi wymaganiami int aby korzystać z magii grając postaciami magicznymi, a nie ładować w siłę i uzbrojenie.

W przypadku możliwości zdobycia nieograniczonej ilości statystyk i braku "sztucznego" ograniczenia możliwości noszenia uzbrojenia dla czarujących taki pomysł to strzał w stopę (i kolejne wzmocnienie czarujących). Na późniejszych etapach rozgrywki 2-3k siły można wbić w 4-5 dni.


Nie rozumiem potrzeby lobbowania niektórych za swoją profesją. Proponowałbym patrzeć na "ogół" i porównywać, bo później wychodzą takie kwiatki jak Dragnarowy paladyn albo ostatnie zmiany dla barda :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2017, o 10:21 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 66
ID: 859
Rasa: Wampir
Profesja: Kapłan
Tak wiem ile jest demonów tam, dałem dokladny przykład exp za nie post wyżej. Na inne mogę także skopiować ;)

Skoro napisałeś iż w poprzedniej erze potencjał widziałeś tylko w walczącym druidzie to czemu piszesz ze postać czarodzieja jest taka super i nie ma potrzeby nic zmieniać bo robalansowałoby to profesje.
Większość postaci ma 2-3statystyki które są premiowane z Ap. Z magicznych Kapłan wytrzymałośc i int, druid charyzme oraz int a czarodziej tylko int.
Sam motyw druida walczącego jest ciekawy i mnie się podoba, tylko przy pomyślę roznicowania postaci od razu nasuwa mi się olbrzymie podobieństwo między czarodziej-druid gdzie przewagę ma druid niestety.

Nie loobbuje jakieś profesji tylko wypowiadam się na tematy mi znanych postaci oraz tych, którymi gram/grałem. Nie grałem wojownikiem, więc ciężko mi mówić o ich cechach i szansach na jakieś lolacje na np. 150lvl.

Co do tych zwojów na więcej int:
Można obniżyć siłę z ap aby nie było sytuacji że podnosimy i polepszamy czary Def a uzbro zostaje takie same. I jest bardziej komfortowa sytuacja.
Mój najlepszy czar Def redukuje obrażenia o 15%, a nie jak piszesz 46%.
A czary OFE są może bardzo dobre ale dostepne dopiero od bardzo wysokich lvl. Mam prawie 3000int a wybucha czar na 2200 nadal. Co z tego że nabijam czaro jak wybuchanie ma się gorzej przy 80k czaro niż przy 20k.
W dodatku wszyscy twierdzą że czaro ma bardzo mały wpływ.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2017, o 11:43 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Cytuj:
Cytuj:
2. Zmiany w klasach, dodanie każdej klasie "umiejętności preferowanej" - na tej samej zasadzie jak obecnie jest ze statystyką. Umiejętność preferowana będzie rosnąć o 10% szybciej niż pozostałe.

Po co?


Bo w celu zwiększenia różnorodności postaci należy zmniejszyć ich różnorodność, wbijając każdą klasę w jeden build.

Cytuj:
- Dodanie człowiekowi modyfikatora do AP, moja propozycja to +0,25 do każdej statystyki. Do tego w ramach braku lokacji rasowej oraz późniejszemu korzystaniu z profitów jakie daje świątynia +1AP na poziom postaci.


Tak jakby nie miał preferowanej statystyki.

Cytuj:
3. Zróżnicowanie exp za demony w Dol Goldur. Jedne atakują mnie po 150, inne po 600, z jednymi walczę pół tury, inne po 3, więc skala trudności jest inna, a exp ten sam.


W 11 czy tam 12 erze przy odpowiednim buildzie postaci kładłem wszystko no cmentarzu, poza liczem. Nieumarła armia i pancerzak dają wyraźnie więcej expa i umiejętności. Nie ma czegoś takiego, jak ogólna skala trudności potwora.

Cytuj:
4. Wracając do róznicowania profesji: to fajnie by było znieść pozostałość po czasach gdy nie było profesji druida. Czarodziej już nie tworzy mikstur i charyzma tak wysoko z ap nie jest potrzebna, proponuję tu podwyższyć zwinkę oraz szybkość kosztem charyzmy. Gdyż pozostałe staty nie są kojarzone z magicznymi przynajmniej w teorii.


Raz: ma być podobno unlock na warzenie.
Dwa: tak jakby czarodziej już nie miał najlepszego ze wszystkich klas rozdania AP pod względem możliwych do osiągnięcia dpt.

Cytuj:
Druid: mi się kojarzy z robieniem mikstur i eliksirów
Czarodziej: walka, magia i czary


Nie znajdziesz żadnych argumentów, które mnie przekonają.


No to akurat źle świadczy o Tobie, a nie o rozmówcach

Cytuj:
W tym przypadku profesja Druida, która powstała głownie dla elków i jako tworząca ma praktycznie takie same statystyki jak walczący Czarodziej.

Cytuj:
Od zarania dziejów w Imperium ludzie grali druidami walczącymi. Nie rozumiem Twojej negacji tego wyboru.


No przecież nie może być tak, że ludzie mają wybór jaką profesją jaki build stworzą, ma być maksymalnie "sensowne" rozdanie AP dla czarodzieja, żeby mu nie marnować punktów w charyzmę.

Moja odpowiedź na tę przeszkadzającą charyzmę jest taka: można uciąć, nie dając nic w zamian. Jakoś czarodziej jest przy tym rozdaniu efektywny, a skoro mu charyzma tak bardzo niepotrzebna, że aż przeszkadza, to wywalmy, zredukujmy nawet do 0. Nikt przecież nie powiedział, że suma rozdania w poszczególne statystyki ma być stała.

Albo zróbmy inaczej - wszystkim walczącym poza bardem i palkiem zredukujmy inteligencję i charkę do zera. Dla równowagi bard i palek powinni mieć odpowiednio rozdanie w intę i w charyzmę na minusie. Zyskane w ten sposób punkty rozdysponujmy między bardziej przydatne statystyki.

Cytuj:
Skoro napisałeś iż w poprzedniej erze potencjał widziałeś tylko w walczącym druidzie to czemu piszesz ze postać czarodzieja jest taka super i nie ma potrzeby nic zmieniać bo robalansowałoby to profesje.


Dlatego, że ktoś bardzo ogarnięty poprowadził postać, która obecnie jest na podobnym poziomie, co czarodziej. Nie, druid nie jest lepszy sam z siebie jako postać walcząca.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 mar 2017, o 16:10 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:51
Posty: 113
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek
Cytuj:
Tak wiem ile jest demonów tam, dałem dokladny przykład exp za nie post wyżej. Na inne mogę także skopiować ;)

Nie wiem w jakim jakim prawem piszesz o "dokładnym" przykładzie exp przy tak niskiej ilości prób co skutecznie uniemożliwia jakąkolwiek analizę statystyczną. Jeżeli nikt nic nie grzebał przy expie z Dol Guldur, to demony czasu i czegośtam jeszcze różnią się w dość dużym stopniu od demonów pustki i czegośtam jeszcze. Nie wspomnę już o tym, że każdy demon walczy w trochę inny sposób i powoduje to dość ciekawe zróżnicowanie w podejściu włączające w to przy okazji różnice między profesjami. Jeden z ciekawszych "ficzerów" w Imperium. Teraz gdyby "postopniować" według czyjejś skali trudności, jedne profesje miałyby gorzej, drugie lepiej (kolejne debalansowanie).

Cytuj:
Skoro napisałeś iż w poprzedniej erze potencjał widziałeś tylko w walczącym druidzie to czemu piszesz ze postać czarodzieja jest taka super i nie ma potrzeby nic zmieniać bo robalansowałoby to profesje.

Odpowiadałem Ci na:
Cytuj:
W tym przypadku profesja Druida, która powstała głownie dla elków i jako tworząca ma praktycznie takie same statystyki jak walczący

oraz pośrednio na:
Cytuj:
Druid: mi się kojarzy z robieniem mikstur i eliksirów


Cytuj:
Większość postaci ma 2-3statystyki które są premiowane z Ap. Z magicznych Kapłan wytrzymałośc i int, druid charyzme oraz int a czarodziej tylko int.

Wytrzymałość jest bezużyteczna, więc kapłan jest wyraźnie pokrzywdzony, zaś czarodziej ma największą premię do inteligencji ze wszystkich czarujących.

Cytuj:
podobieństwo między czarodziej-druid gdzie przewagę ma druid niestety.

Chyba sobie kpisz. Wskaż mi proszę w którym momencie druid walczący ma przewagę nad czarodziejem walczącym poza lepszym czarem leczącym dla tego pierwszego (co i tak nie daje tak dużo).

Cytuj:
Można obniżyć siłę z ap aby nie było sytuacji że podnosimy i polepszamy czary Def a uzbro zostaje takie same. I jest bardziej komfortowa sytuacja.

Siłę w hurtowych ilościach idzie nabić ze świątyni, żaden problem z tymi AP ;).

Cytuj:
Mój najlepszy czar Def redukuje obrażenia o 15%, a nie jak piszesz 46%.

To już wina w Twoim sposobie używania czarów oraz uznaniu któryś za "najlepszy"
Jeżeli nikt nic nie grzebał przy czarach, to czarodziej przy ~500-600 inteligencji może uzyskać
~46% redukcji
800 zwykłego defa
200 czy tam 220 od każdego żywiołu

Fakt, że czarodziej niewiele odstaje od kapłana swoją defensywą nie jest przypadkiem. Osoba projektująca czary i inne badziewie przy kieliszku otwarcie przyznała się do celowego wytworzenia przewagi dla czarodzieja :P

Cytuj:
A czary OFE są może bardzo dobre ale dostepne dopiero od bardzo wysokich lvl. Mam prawie 3000int a wybucha czar na 2200 nadal. Co z tego że nabijam czaro jak wybuchanie ma się gorzej przy 80k czaro niż przy 20k.

Erę temu żadna z osób, której pomagałem w prowadzeniu postaci czarującej nie miała problemów z wybuchającymi czarami. Być może problem polega w Twoim prowadzeniu postaci. Nie samo czaro jest istotne.

Cytuj:
W dodatku wszyscy twierdzą że czaro ma bardzo mały wpływ.

"Wszyscy" to znaczy kto? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL