Eventy
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 800
- Rasa: Cz³owiek
Eventy
Pomysły na nove typy eventów które możnaby wprowadzić na nową erę. Macie jakiś pomysł? Może by dodać pare nowych .
Org wspominał już o nowym planowanym evencie na kupowanie miksturek ( i nie tylko) u przewoźnika.
Ja od siebie zasugerowałbym event typu zwiększenie przychodów rasowych. Np 5% , 10% i tak analogicznie np do 25-30%.
Praktycznie nikt nie korzysta z połowy bonusòw danych ras. Wampir nie poświęca eny za hp bo ciekawego zysku z tego nie ma. Tak samo wogul nie czesto korzysta z kapieli w blocie. Nie wiem jak tyczy sie to innych ras. Ale narazie tylko z tymi miałem styczność w ostatnim czasie. Może w ten sposób korzystalibyśmy z nich częsciej. A nie po prostu udawali że ich nie ma.
Drugim pomysłem mógłby być event dla modlących. Podrasowanie przychodów ze świątyń też jakimś małym procentem.
Myślałem także nad eventem zmniejszającym energię wymaganą na przejscie lokacji. Mogłoby to być od 10% do np 30%. Czyli zamiast za jedno przejście wydawać 0,7 eny szło by np 0,55. Event byłby podobny do tego który mamy już odnośnie zmniejszenia kosztów energii z wypraw.
Co wy na to? Nie wiem ile jest grzebania w kodzie przy tym, ale może udałoby się coś nowego wprowadzić. Zapraszam do dyskusji.
Org wspominał już o nowym planowanym evencie na kupowanie miksturek ( i nie tylko) u przewoźnika.
Ja od siebie zasugerowałbym event typu zwiększenie przychodów rasowych. Np 5% , 10% i tak analogicznie np do 25-30%.
Praktycznie nikt nie korzysta z połowy bonusòw danych ras. Wampir nie poświęca eny za hp bo ciekawego zysku z tego nie ma. Tak samo wogul nie czesto korzysta z kapieli w blocie. Nie wiem jak tyczy sie to innych ras. Ale narazie tylko z tymi miałem styczność w ostatnim czasie. Może w ten sposób korzystalibyśmy z nich częsciej. A nie po prostu udawali że ich nie ma.
Drugim pomysłem mógłby być event dla modlących. Podrasowanie przychodów ze świątyń też jakimś małym procentem.
Myślałem także nad eventem zmniejszającym energię wymaganą na przejscie lokacji. Mogłoby to być od 10% do np 30%. Czyli zamiast za jedno przejście wydawać 0,7 eny szło by np 0,55. Event byłby podobny do tego który mamy już odnośnie zmniejszenia kosztów energii z wypraw.
Co wy na to? Nie wiem ile jest grzebania w kodzie przy tym, ale może udałoby się coś nowego wprowadzić. Zapraszam do dyskusji.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 kwie 2017, o 13:36
- ID: 1664
- Rasa: Cz³owiek
Re: Eventy
Jestem za Mejs
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Eventy
Tylko przy takich eventach zmniejszających enę w lokacjach gra sprowadziłaby się już tylko do czekania na/nudzenia o event xP
Na zmianę systemu eventów (całkowitą - kompleksową) jest już pomysł i plan ale na teraz nie zdążę go zrealizować.
Na zmianę systemu eventów (całkowitą - kompleksową) jest już pomysł i plan ale na teraz nie zdążę go zrealizować.
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Eventy
Ja bym proponował wprowadzenie podziału na eventy dzienne i resetowe.
Na zasadzie takiej, że pewna pula eventów będzie tylko dzienna, kolejna tylko resetowa, ale też takie które mogą być zarówno dzienne jak i resetowe, ale nie mogą się pokrywać. Dziennego eventu nie dałoby się zmienić przy pomocy świątyni. Oraz jeśli jednego dnia jest event dzienny to kolejnego dnia nie może wystąpić taki sam event dzienny.
Według mnie takie coś rozwiązałoby w większym stopniu narzekanie, że nie ma eventu A także to, że osoby grają o różnych porach dnia i nocy.
Na zasadzie takiej, że pewna pula eventów będzie tylko dzienna, kolejna tylko resetowa, ale też takie które mogą być zarówno dzienne jak i resetowe, ale nie mogą się pokrywać. Dziennego eventu nie dałoby się zmienić przy pomocy świątyni. Oraz jeśli jednego dnia jest event dzienny to kolejnego dnia nie może wystąpić taki sam event dzienny.
Według mnie takie coś rozwiązałoby w większym stopniu narzekanie, że nie ma eventu A także to, że osoby grają o różnych porach dnia i nocy.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:48
- ID: 1754
- Rasa: Cz³owiek
Re: Eventy
A co z tworzącymi? Aktualnie dla nich pula eventów jest uboga. Ja bym dodał eventy na zmniejszenie wymaganej eny dla nich, event np 300% normy gdzie stworzone przedmioty miałby 3% lepsze statystyki lub byloby więcej mikstur
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 29 kwie 2017, o 13:36
- ID: 1664
- Rasa: Cz³owiek
Re: Eventy
Kherm - jestem jak najbardziej za.
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 772
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Paladyn
Re: Eventy
Ja jestem za tym, żeby eventów nie było To kiszenie energii i czekanie na event jest suabe... Potem tylko druidzi czekają na event exp, tam samo jak i walczący i nic się nie dzieje... Jedyny sensowny to ten "Zapał" który daje trochę energii i tym samym przyspiesza trochę ere.
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Eventy
Ja już dawno mówiłem że te eventy zabiły te grę. Sam mam przez nie dosyć tej ery jak i dalszej gry, bo rzem musi łaskawie czekać aż wskoczy event i ludzie się ruszą zdobywając przy tym zarówno materiały dla rzema jak i druida.
-
- Bóg
- Posty: 200
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 51
- Rasa: Cz³owiek
Re: Eventy
Jako gracz uważam, że eventy w obecnej postaci, albo powinny zniknąć, albo być sporadycznie - np. z okazji urodzin Imperium, tak, by nie wpływały na codzienną rozgrywkę
World needs a professional, not a hero.
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 100
- Rasa: Cz³owiek
Re: Eventy
Jestem za usunięciem eventow w ne.