Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 paź 2017, o 18:21 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 68
ID: 2983
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Czyli bonusy są jeszcze mniejsze? Jeżeli tak to to już całkiem nic nie zmienia :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 18:35 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 75
ID: 104
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Kapłan
Co prawda nie jestem rzemkiem ale widzę problem z kuciem, od wielu er problem zawsze ten sam, nie ma energii na kucie. Dlaczego nie można skorelować energii wymaganej na kucie z tą realnie posiadaną. Np. Wiemy że kowal na 50 poziomie ma ok 20 maksymalnej energii to przedmioty które wtedy może kuć niech wymagają 15 energii na wykucie na zwykłej jakości a nie 50. Uzależnić exp od energii i poziomu postaci co pozwoli rzemieślnikowi kuć każdy sprzęt bez straty, bez pędzenia po lepszy eq którego nikt jeszcze nie jest w stanie założyć. Do tego widzę że trzeba zlikwidować mnożnik kucia x5. Zrobić x0,5 x1 x1,5 x2 i x3. Wydaje mi się że trzeba też wywalić ze wzoru na powodzenie kucia jakość, bo kowale chcą szybko expić więc wolą strzelić mocny item na ena x5 co zwiększa szansę na powodzenie i przy okazji daje duży exp. Mnożnik powinien odpowiadać jedynie za jakość kucia(parametry). Jak wyeliminujemy czynniki które powodują że opłaca się kuć tak a nie inaczej, rzemieślnicy zaczną kuć to co jest potrzebne a przecież ostatecznie o to chodzi !
Takie moje przemyślenie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 21:21 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:24
Posty: 21
ID: 493
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
W sumie popieram, byłem tylko wie ery rzemkiem ale ma to sens.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 21:56 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 476
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Elmo - mógłbyś wyjaśnić swój sposób liczenia? Chyba zbyt zawiły dla mnie ;p

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 paź 2017, o 22:00 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 11
ID: 100
Rasa: Cz³owiek
Też jestem za. Wydaje się sensowne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 paź 2017, o 08:29 
Offline
Anioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 15
ID: 69
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard
Zgadzam się z Dragnarem, ale i tak im więcej wydanej energii do kucia to zostawiłbym większy przychód expa - ale nie aż tak dużo jak ma to miejsce teraz (jak grałem płatnerzem to faktycznie x3-5 dużo dawało expa). Inna sprawa, że eventy dla tworzących by się przydały ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 paź 2017, o 17:01 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 3
ID: 234
Rasa: Cz³owiek
Ogr - myślę że jest już i tak tyle udziwnień w impie że lepiej pozwolić aby to co jest okrzepło i co najwyżej robić kosmetykę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL