Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 paź 2017, o 13:28 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 859
Rasa: Wogul
Profesja: Kapłan
Sam ma troche racji. Specjale w Labku sa masakrycznie mocne jak na ten etap gry gdy oplaca sie tam zagladac. Potem brak zwojow i reagow bo malo kto tam wbija. Jak dla mnie wystarczyloby zmniejszyc tylko specjale ale zrobic bardziej oplacalną lokacje. Ja drugą ere i drugie testy omijam labek wchodząc tam tylko po jeden kamien. Potem nie ma czym handlowac z druidami :(
Na 35lvl do Labiryntu? To juz idzie sie tam tylko po reagi, na tym poziomie labek jest calkowicie nieoplacalny w stosunku do Piramidy, jak i w ogole


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2017, o 10:46 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 859
Rasa: Wogul
Profesja: Kapłan
Umagicznianie przedmiotow a dokladniej przyspieszenie
Aktualnie nie da sie przyspieszac przedmiotow majacych maly %, a te z wiekszymi ograniczeniami po uzyciu magii nadal sa beznadziejne np z 9% zmiana na 8% czyli wlasciwie znikoma roznica.
Co wy na to aby wprowadzic do tego akurat umagicznienia system zmnijeszenia od 1 do 5% w zaleznosci od doświadczenia w umagicznianiu oraz posiadanego czaro. Wtedy uzbro o malym def i malych % mogloby miec +%, a te z duzym % bardziej oplacaloby sie umagiczniac. Daloby to mozliwosc wiekszego wyboru i zastanowienia sie na uzyciem slabszego defu ale znaczącymi bonusami w postaci +%, a nie robienia z siebie tanka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 paź 2017, o 23:23 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 859
Rasa: Wogul
Profesja: Kapłan
Proponuje dodanie w gildii mozliwosci wyruszenia na wyprawy, na ktorych mozna by zdobywac exp oraz zloto. Gildia miala by określoną liczbe pkt ruchu co reset/dzien i posiadana armią moznaby bylo wyruszac na podboje na jakies lokacje i wykorzystywac pkt ruchu.

Daje to dodatkową mozliwosc zdobycia zlota oraz exp, a nie jak jest obecnie tz walki tylko miedzy sobą. Uważam, ze jest nas tu i tak bardzo malo a jak widac wywoluje to tylko negatywne emocje.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2017, o 13:27 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 11
ID: 100
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
W ogóle jestem za dodaniem większej ilości lokacji ( zrobić konkurs na przedstawienie wymyślonej lokacji np. i dodać ze trzy, jedną gdzieś między wartownią, a piramidą i ze dwie po wzgórzu z lepszymi mobami ).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2017, o 14:02 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 494
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Dobra - już robie! Dzięki za pomysł x)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 paź 2017, o 15:04 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 859
Rasa: Wogul
Profesja: Kapłan
Lokacji to masz mnóstwo.
W sumie ethliona z nmiejszymi specjalami byłoby akurat pomiędzy wartownią, a Piramidą. Ewentualnie zwiększyć exp i sile mobów w Rzece aby były opacalne w okolicy 25-35lvl.

Po Wzgórzu jest jeszcze jedna silniejsza lokacja. Mało tam chodziłem więc średnio mogę się wypowiedzieć. Ale aby była konkurencyjna muszą tam lecieć apki bo inaczej sam exp jest za slabą nagroda powyżej 200lvl i każdy wybierze nagrodę 8-10apek na wzgórzu + exp niż sam exp

Międzywymiar jest już zrobioną i gotowa lokacja.
Można by go otworzyć od 200lvl ze zmutowanymi mobami które są obecnie tam. Nagrody złota oraz dobrego exp, konkurencyjna lokacja wtedy dla Jaskini Notterma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 paź 2017, o 16:47 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 79
ID: 104
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan
Eliten napisał(a):
Umagicznianie przedmiotow a dokladniej przyspieszenie
Aktualnie nie da sie przyspieszac przedmiotow majacych maly %, a te z wiekszymi ograniczeniami po uzyciu magii nadal sa beznadziejne np z 9% zmiana na 8% czyli wlasciwie znikoma roznica.
Co wy na to aby wprowadzic do tego akurat umagicznienia system zmnijeszenia od 1 do 5% w zaleznosci od doświadczenia w umagicznianiu oraz posiadanego czaro. Wtedy uzbro o malym def i malych % mogloby miec +%, a te z duzym % bardziej oplacaloby sie umagiczniac. Daloby to mozliwosc wiekszego wyboru i zastanowienia sie na uzyciem slabszego defu ale znaczącymi bonusami w postaci +%, a nie robienia z siebie tanka


Zgadzam się, można zmienić wzór tak żeby nie liczył procentów od procentów tylko obliczał ile pkt bonusu można dodać. Zmniejszenie wymagań siły zostawiłbym tak jak jest obecnie. Proszę też przemyśleć obniżanie PR dla broni. I w ogóle sugerowałbym zajęcie się umagicznieniami zgodnie z moim innym wątkiem:
viewtopic.php?f=27&t=32


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lis 2017, o 09:03 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 859
Rasa: Wogul
Profesja: Kapłan
1. Dodanie w osiągnięciach jakieś wyższego lvl niż złoty, obecne progi dość szybko się kończą ;)

2. Usunięcie dobitek, które odstraszają graczy od zawsze.

3. CSK. Zapamiętywanie drogi w zależności od ilości wejść do lokacji
5x odwiedzenie Wartowni/Lochów daje link początku
3x Wieży Magów/ Mogił
1x Skarbiec

Da to większy dostęp do zwojów, lepsze wykorzystanie lokacji, reagi na elki ze Skarbca np Ogniste Dusze. Więcej możliwości expienie powyżej 75lvl. Bo obecnie dostanie się do Skarbca kosztuje tak duże energii iż chodzi się tam tylko dla wykonania Questu lub po klucz.

4. Tablica nowości w gildii, zamiast zaglądać a forum lub pisać posły byłaby możliwość lepszej komunikacji oraz przekazywania informacji pomiędzy graczami gildii.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2017, o 08:22 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 494
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Ad. 1
Hmmm to może progi są za niskie? xP
A jakaś propozycja nagrody za np. Diamentową gwiazdkę?... ;)

Ad 2.
Dobitek od potworów czy dobitek wszystkich?

Ad 3.
Nie jest to zły pomysł - można by coś takiego wprowadzić.

Ad 4.
Już coś podobnego jest w przygotowaniu - będzie wkrótce ;)

O systemie umagicznień pomyślimy...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lis 2017, o 13:44 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 859
Rasa: Wogul
Profesja: Kapłan
Właśnie też nasunęła mi się propozycja diamentowej ;) i oczywiście diament w nagrodę
Progi są dobre, np czaro 10k, po ponad 50dniach gry tylko 4osoby mają taki wynik ;)

Usunięcie dobitek mobów, mieszkańców bym zostawił zawsze jakieś miłe urozmaicenie jak ktoś się kłoci i można się dobijać, ewentualnie podczas prawdziwych wojen ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL