Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Zaznacz, które opcje popierasz:
Limit ilości pitych mikstur w walce 11%  11%  [ 5 ]
Losowość statystyk Potworów 23%  23%  [ 11 ]
Zmiana Szkoły Bitewnej 19%  19%  [ 9 ]
Moduł typów Gildii 19%  19%  [ 9 ]
Uświęcanie Broni przez Paladyna 28%  28%  [ 13 ]
Liczba głosów : 47
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 lis 2017, o 15:23 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 475
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Prace nad zmianami do nowej ery posuwają się powoli do przodu, w związku z czym chciałbym nieco przybliżyć Wam nasze plany oraz popytać, co o danym systemie myślicie - czy wprowadzać, czy nie, lub co w nim zmienić.

Oczywiście planowany jest także krótki okres testowy przed rozpoczęciem właściwej ery, ale niektóre rzeczy są już wstępnie przetestowane i zapowiadają się nieźle!


  1. Kowalstwo - kolejna, ale mam nadzieję że tym razem już finalna zmiana systemu kucia, bazująca nadal na obacnym podziale przedmiotów, jednak nie wyodrębniająca Alchemii jako oddzielnej profesji rzemieślniczej, a jedynie jako dopełniającą pracę Kowala i Płatnerza - na bazie ustaleń z TEGO TEMATU

  2. Warzenie mikstur - mocne odświeżenie Chaty Druida oraz gruntowny przegląd listy eliksirów - modyfikacja kosztów i zysków pracy, usprawnienie obsługi.

  3. Lokacje PvM - modyfikacje lokacji przede wszystkim pod kątem bardziej przyjaznego startu gry, lepszego balansu zysków i skali wyzwania. Otwarcie w CSK możliwości korzystania z eliksirów i ekwipunku, poprawa Labiryntu Ehtelion, Gór Ered Luin oraz Pelori.

  4. Spotkania - wprowadzenie w lokacjach PvM nowej opcji - spotykania graczy, którzy także w nich przebywają! Zarówno na wyprawach, jak i w obrębie Vackell. Przy spotkaniu możliwe będą pewne interakcje, jak: Posłaniec, Walka, Kradzież (Złodziej), Przyśpiewka (Bard), czy Blogosławieństwo (Paladyn/Kapłan)!

  5. Modyfikacja listy czarów - w głównej mierze wzmocnienie (dość znaczne!) czarów ochronnych, ale przy jednoczesnym wprowadzeniu szansy, że czar się nie uda - szansa na porażkę będzie tym większa, im większe mamy ograniczenia od uzbrojenia (aby magiczni używali głównie czarów, a nie pancerzy).

  6. Ograniczenie ilości eliksirów możliwych do wypicia podczas walki - limit powiązany z poziomem oraz wytrzymałością gracza -> PYTANIE W ANKIECIE

  7. Wprowadzenie pewnej losowości statystyk potworów w lokacjach (przedział +/-5% statystyk i hp), aby potwory nie były zawsze identyczne -> PYTANIE W ANKIECIE

  8. Ogarnięcie spotkań specjalnych (gość z siekierą, dziadek z ametystami itp.), aby nie przeszkadzały np. w pisaniu posłańców, kuciu, warzeniu...

  9. Nowy system Eventów - wyrzucenie obecnego modułu na rzecz całkiem innej formy Eventów Kooperacyjnych - mających motywować graczy do współpracy dla osiągnięcia wspólnej korzyści.

  10. Budowa modułów do prowadzenia gry także w sposób bardziej fabularny, niż mechaniczny - dla odmiennego typu graczy.

  11. Wprowadzenie Pasażu Wymiany Towarów - miejsca do szybkiej wymiany z innymi graczami uzbrojenia, zwojów i artefaktów.

  12. Usprawnienia interfejsu Gildii.

  13. Jeśli czas pozwoli - wprowadzenie mudułu typów Gildii: Zbrojnej i Kupieckiej - wg TEGO TEMATU -> PYTANIE W ANKIECIE

  14. Modyfikacja systemu Szkoły Bitewnej - jak w TYM TEMACIE -> PYTANIE W ANKIECIE

  15. Dodatkowy czar użytkowy dla Paladyna (do umagiczniania) - Uświęcanie broni (lekkie zmniejszenie ciężaru i PR przedmiotu), wymagające od Paladyna pewnych ilości Czaroznawstwa -> PYTANIE W ANKIECIE

  16. Kilka dodatkowych niespodzianek... :)


Ankieta jest wielokrotnego wyboru - można zaznaczyć wszystkie odpowiedzi i można też zmienić zdanie. Bardzo proszę, aby każdy komu się dany pomysł podoba, zaznaczył go w ankiecie - będzie przynajmniej jakiś obraz tego, co myślicie o proponowanych rozwiązaniach.

Oczywiście nie mogę zapewnić że wszystko uda się zrealizować, ale część już jest gotowa, część się pisze i część jest w planie, zatem nie jest to niewykonalne - będziemy próbować ;)

Zapraszam - komentujcie, pytajcie, wypowiadajcie się co myślicie!
Imperium Staff

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2017, o 16:40 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 19
ID: 800
Rasa: Cz³owiek
Zaczne od warzenia elkow, bo do kowala zawsze bylo mi jakos daleko... :)

2. W elkach przydalby sie mala roszada, troche modyfikacji typu zmiany pr'ow badz liczby odnawianych HP . Jestem ZA

3. Lokacje PvM. Sam start gry mamy juz w miare przyjazny wedlug mnie, brak kasy podciagaja juz nagrody za osiagniecia. Ale wspomniane lokacje typu Ethelion faktycznie moglyby zostac troche zmodyfikowane. Tak samo Gory Ered w ktorych nikt nie expi, ewentualnie ludzie przejda sie tam po klucz :P. Co do sprawy pelori poruszylbym temat fixa ktory to niby juz wszedl... Szansa zepchniecia przez wiatr w gorach jest praktycznie taka sama jaka byla wczesniej. Szukajac klucza w gorach na 30 eny spadlem jakies 5-6 razy...

4. Spotkania zauwazylem ze juz malym krokiem zaimplementowane zostaly na rynku w Daranis. ( raz udalo mi sie tam kogos spotkac i mialem nawet dostepna opcje ataku ). Mysle ze pomysl ciekawy. Co do kwestii buffowania postaci, mowa tu o blogoslawienstwie, lub przyspiewce. Postac buffuje tylko siebie czy moze innych tez w tym wypadku?

5. Modyfikacja czarow. To trzeba zrobic. W ktorej grze fantasy jedna z najsilniejszych postaci w krainie jest m. in. czarodziej? Wyzylowany +40 w lapie zapasnik z kosturem? Znacie taka gre? To az boli w oczy. Fakt dziala fajnie, bo podbija wskaznik obrony, ale ujmuje za to klimatu.

6. Limit elkow hmmm mam mieszane uczucia, ale przystopuje to napewno troche rozwoj postaci. Fakt samej wizji w ktorej to barbarzynca jest w stanie wypic wiecej od zlodzieja jest calkiem realistyczny ale czy to nie zaburzy balansu gry. Moze nie jezeli wytrzymalosc bedzie miala poroporcje podobna jak wbb do zwinki.

7. Tylko 5%? z 10% i nawet!

9. Eventy w tej postaci jakiej sa teraz troche psuja gre, ale licze ze nowy modul zda egzamin!

11. Cos takiego jak pasaz napewno sie przyda.

12. Mozliwosc wrzucania zwojow i przekazywanie diaxow tez? :P

13. Tych gildii narazie nie potrafie sobie wyobrazic, ale ciekawe jak to wyjdzie w praktyce...
Lepsze to niz ladowanie polowy impa do jednej gildii... Poza tym obecny system blokuje dosc mocno graczy grajacych bez gildii.

14. Ze szkolka jestem za. Ale ktory pomysl wybrac? Najrozsadniejszy wydaje mi sie ten z turami jak kopalniach...

15. Pomysl na czar fajny, mozliwosc nowego umagicznienia. Ale przed tym przejrzalbym czary paladyna, jest kilka takich ktore sa po prostu nie praktyczne, badz za slabe na dany etap gry....


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 lis 2017, o 19:32 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:45
Posty: 13
ID: 1590
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Według mnie same fajne zmiany, wszystkie mają coś w sobie, krok po kroku Imp staję się coraz bardziej dopracowany i zbilansowany! Chyba najbardziej podoba mi 4 gdzie będzie można kogoś spotkać, może jakieś wspólne walki z potworami wraz z kolegą ? To też pewnie zachęcałoby graczy do częstszego grania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 gru 2017, o 16:08 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 148
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
1.
Idzie ku lepszemu. Jestem całkowicie za włączeniem alchemii w inne specjalizacje, tylko ja, to bym dała trochę inny podział. Nie na kowalstwo (broń) i płatnerstwo (opancerzenie), a na lekkie (broń i opancerzenie) oraz ciężkie. Każdy musiałby znaleźć pięć proporcji na pancerze i broń (lekkie lub ciężkie, zależnie od specjalizacji). Wiecie - sprawiedliwość :D
Szczególnie teraz by to miało sens, gdy ograniczenie opancerzenia będzie miało wpływ na rzucanie czarów. Mielibyśmy rzemieślników dla walczących bronią i dla czarujących.

2.
Tu zmiany zawsze pożądane, bo jakoś z tym modułem często były problemy, a właściwie to, zawsze było jakieś ale...

3.
Nie wydaje mi się, by start obecnie był jakiś trudny...
Otwarcie w lokacjach (w których tego nie ma) możliwości korzystania z zakładki elki i ekwipunek - jestem za. Poprawiajcie! Może w końcu będę też chodzić po Górach :)

4.
Ciekawa opcja.
Yassa, wątpię czy dałoby się zrealizować Twoją propozycję. Choć, nie powiem, fajna by była.

5.
O! Tu jestem bardzo za. Nie zapominajcie też o czarach leczących, bo na obecną chwilę wyglądają one raczej nędznie i czarujący (pomimo że mają czary leczące) to i tak muszą głównie korzystać z elków. A tak nie powinno być. Klasy czarujące powinny mieć takie czary leczące, by móc korzystać tylko z elków many!
Moim zdaniem czary leczące powinny leczyć procentowo od HP (ile, to kwestia dogadania), a lepszy czar powinien różnić się tylko tym od gorszego, że wymaga proporcjonalnie mniej many do rzucenia i to jest atut posiadania lepszego czaru leczącego.

6.
Jeśli poprawicie czary leczące, to tu bym nie wprowadzała tej zmiany, bo magiczni będą mieli lepiej. Chyba że dacie też ograniczenie na elki many XD
Czemu właściwie to ma służyć? Bo jakoś nie widzę tego...

7.
Notterna też będzie się to tyczyć?
W sumie czemu nie.

8.
Wreszcie!

9.
Muszę to zobaczyć :)

10.
Co prawda od dawna nie grywam już fabularnie (strasznie leniwa się zrobiłam), ale powiem tylko jedno - wreszcie! Pod warunkiem, że z sensem to zrobicie.

11.
Tutaj to zależy od rozwiązań jakie przyjmiecie. Albo będzie to błogosławieństwo, albo nikt nie będzie korzystał :)

12.
Usprawnienia zawsze są dobre.

13.
W sumie to bardzo jestem ciekawa tej trzynastki.
Ale... może tu dojść, w zależności od rozwiązań jakie przyjmiecie, do sytuacji, gdy obecne gildie podzielą się na pół. W walczącej będą walczący, a w kupieckiej - rzemki i druidzi wspierający tamtą gildię walczącą.

14.
Cóż... najwyżej Was przeklnę :)

15.
Hm... a to Kapłan nie ma takiego czaru? Ale w sumie Paladynowi też by się coś należało, więc...

16.
Jeśli chodzi o miłe niespodzianki, to miałabym jedną prośbę.
Czy można dodać możliwość wystawiania przedmiotów za minerały kopalniane (wiecie, kamień, itd).
Obecnie obrót nimi jest prawie na poziomie zerowym, gdyż minerały wystawiane i skupowane korzystają z jednej puli, więc jak się coś wystawi, to ciężko dać skup i odwrotnie (albo ja nie potrafię posługiwać się modułem sklepowym). W związku z tym, chyba każdy ma własną kopalnię, co uważam za absurd, szczególnie przy klasach walczących, które tylko potrzebują tych minerałów do wykupu darmowego leczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2017, o 19:51 
Offline

Dołączył(a): 19 wrz 2017, o 06:48
Posty: 2
ID: 1988
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca
A ja dodałbym, zmieniłbym jedną rzecz: wywalenie świątyni.

Wprowadzenie limitu przemian i/lub wprowadzenie możliwości wyboru rasy od samego początku (kiedyś było to wprowadzone).

Dałoby to różnorodność od startu ery. Do jej końca.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2017, o 20:28 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 475
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Gra nie kręci się już wokół świątyni - zobacz sam jakie świątynie są w impie ;)

Ale z tym wyborem rasy... Hmm. Co inni o tym myślą?

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2017, o 21:08 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Rozważyłbym to. O ile naprawiony zostanie ( nie wiem jak Czart ) balans uzbrojenia z błotniska, bo obecnie Wogul jest kompletnie niegrywalny.
Na pewno wywaliłbym Cytadelę i Krąg Runiczny. Możliwe przemiany - tylko ze zwojów. Dwa już są - na wogula i wilkołaka ( znów wymusi to wycieczki do Lasu i w Ered, itd ), kolejne dwa podpiął pod inne "nieopłacalne" lokacje, może jeden pod Danaris skoro już jest tam możliwa przemiana. Wymusił personalne odnalezienie zwojów - tak jak obecnie jest z kamieniami runicznymi. Limit - tylko po jednej przemianie w konkretną rasę na erę.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2017, o 21:28 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 475
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
"Wogul jest kompletnie niegrywalny" to jest hasło powtarzane jak mantra od 6 er - a przechodził on spore zmiany - także przed obecną erą. Kto sprawdził że nadal "Wogul jest kompletnie niegrywalny"?

Wogulskie eq zależy od stat gracza więc na nim nie kisi sie ap tylko wydaje - wtedy można mieć dobre eq. Zostało ono skompletowane o nagole i buty + uzupełnione żywiołami. Wytrzymka zyskała na znaczeniu...
Co więc jeszcze z wogulem jest nie tak?


Wywalenie kamieni runicznych i całego systemu przemian aby wrócić tylko do zwojów?? Why?
Czyli mamy w d... Rzemków i druidów - niech zgniją bez żadnej przemiany?

Wybacz - nie rozumiem w ogóle takiego podejścia.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2017, o 23:21 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Na tym etapie gry i przy obecnej sile mogę nosić uzbrojenie z targu z łącznym defem 10 k lub więcej, bo tak naprawdę nie wiem co rzemkowie najlepszego kują. Z błotniska wyciągnąłem obecnie uzbrojenie z łącznym defem 1,6 k ( pomijam żywioły - też są nędzne ). Gdzie Twoim zdaniem mogę w tym polecieć po exp? Rozumiem - choćby połowa, czyli z 5 k defa, żeby nie robić konkurencji rzemkom, ale nie tak mało..
[ Co do kiszenia AP - najpierw dodajesz gwiazdkę " stratega " w osiągnięciach, a potem się dziwisz, że się AP zbiera ;-) ]
O ile pamiętam 2 ery wstecz uzbro z błotniska było o niebo lepsze i można było na wogulu grać - teraz niekoniecznie, bo gdzie w takim garniturku chodzić na 150 lvl?
Kiedys Gormhall wygrał erę na wogulskim uzbrojeniu, z bronią + 1-2 k , co było hitem, bo rzemkowie nie kuli połowy tego. Więc obcięto wogula. Potem był płacz, że wogulskie nie ma żywiołów, to je dodano. O wogula wiecznie jest płacz. Teraz nie jest lepiej i wypadałoby to zmienić.
Konia z rzędem temu, kto przypomni mi choć jednego gracza, który na wogulu expił adekwatnie do poziomu od ery Gormhalla. Cała reszta idzie na wogula rozdać AP i podbić Hp. Tylko tyle.
A szkoda.

Co do przemian - przecież nie mówiłem, żeby kasować Danaris, więc tworzący mają przemianę.
Bez walki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 gru 2017, o 08:59 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 19
ID: 800
Rasa: Cz³owiek
Ja ostatnia ere siedzialem na wogulu majac bardzo mocne uzbro. Ile masz wytrzymki?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL