Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Zaznacz, które opcje popierasz:
Limit ilości pitych mikstur w walce 11%  11%  [ 5 ]
Losowość statystyk Potworów 23%  23%  [ 11 ]
Zmiana Szkoły Bitewnej 19%  19%  [ 9 ]
Moduł typów Gildii 19%  19%  [ 9 ]
Uświęcanie Broni przez Paladyna 28%  28%  [ 13 ]
Liczba głosów : 47
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 gru 2017, o 19:17 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 490
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Aardvark napisał(a):
Dokładnie - Dol Guldur nie jest żadną miarą lokacją pod takie testy, bez uzbrojenia dam radę w 2 turach

tu nie było testu czy dasz radę, tylko test otrzymywanych obrażeń więc jak najbardziej na miejscu, bo tam jest 1 typ moba i dlatego łatwo porównać


Aardvark napisał(a):
No i sorry - 2 k wytrzymki i 1,5 siły - kto tyle ma ?

Raval jest niedaleko ;)
Aardvark napisał(a):
Ciekaw jestem ile wbiłes zwinki i szybkosci, żeby zniwelować problem. Jeżeli choć połowę tego co w siłę i wytrzymkę, to pytam - kto ma takie staty obecnie, czy build zrobiony pod te testy był jakkolwiek realny

Tak jak pisałem - pozostałe staty po 1,5k, ale nie ma to żadnego znaczenia dla testu ze względu na to co pisałem wyżej...

Aardvark napisał(a):
Owszem, kiedys siedzenie na wogulu miało sens, warto było poczekać i podbić staty żeby wydropić konkurencyjne dla rzemków ( których obecnie brak, na marginesie ) uzbro - teraz wcale.

Problem w tym, że nikt się nie pokusił podczas testów o sprawdzenie jak się gra na wogulu, chociaż prosiłem kilka osób.

Nie twierdzę wcale że jest idealnie - bo nie jest (ale całkiem w d... też nie jest!), ale szukam sposobu na zbalansowanie tego, jednakowoż sam nie dam rady ;)
Jak po czasie zwróciłem uwagę - test nie był jednak w pełni udany, bo wpływ na siłę eq ma też poziom gracza - test robiłem przy 100 levelu, jak podciągnąłem do 170 to moc eq odczuwalnie podskoczyła, ale powiedzmy że już o to nie będziemy się bić.

Tak czy siak wogula na pewno będę chciał jeszcze zrewidować, podobnie jak Czarta, a eq kowalskie w nowej erze będzie nieco osłabione. Mam nadzieję, że uda się wypracować jakiś balans w tej kwestii i że pomożecie przy testach :P

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 gru 2017, o 21:08 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 54
ID: 772
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca
Podziwiam Twoją prace Orgu ale za mało was jest żeby zbalansować te wszystkie niedopracowane rzeczy... Smutno troche :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2017, o 01:36 
Offline

Dołączył(a): 29 kwi 2017, o 13:36
Posty: 9
ID: 1664
Rasa: Cz³owiek
Nass wyciagal w tamtej erze po 25k defa z uzbra na wogulu wiec nie wiem o co ten caly placz. Wogul ma byc z natury potezny i wytrzymaly. Dlatego jest taki boost rozdania apkow na nim w sile i wytrzymalosc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 gru 2017, o 08:19 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 19
ID: 800
Rasa: Cz³owiek
Fakt tylko bylo to na ponad 200 lvlu z mega iloscia sily i wytrzymki :P

Jest co prawda mala luka ktora moglaby byc podciagnieta... uzbro wogula mogloby sie troche szybciej skalowac do tego 6-7k defa i potem mogloby zwalniac z tym przyrostem. Do dol jeszcze idzie wyrobic na takim 5k defa ale o wzgorzu mozna zapomniec, nie wspominajac juz o baszcie :) zmusza to troche do siedzenia i podbijania statow w kapieli blotnej... zeby sie oplacalo zmienic w wogula i latac na jego uzbrze ja widze tylko i wylacznie pozny late game. Na wysokosci wzgorza jest to za duza strata defa w porownaniu do tego co oferuje nam rynek grajac czlowiekiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2017, o 19:42 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 490
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Słuchajcie!
Ponieważ ogólnie na nową erę Baszta znika z Vackell - będzie się znajdowała w nowej lokacji i będzie przemianowana na Wieżę Klucznika
miałbym taki pomysł aby w momencie jak któryś z graczy pierwszy raz przejdzie całą wieżę klucznika i dostanie pierwszy prezent - w grze uruchamia się na stałe event zwiększający expa o 25% dla wszystkich -
dzięki temu gra na tym etapie będzie mogła nabrać prędkości - inni gracze będą mogli próbować dogonić tych z góry.

Już tłumaczę: jak wyłania się topka graczy robiąca basztę to reszta już nie ma zbytnio co robić i nie ma motywacji bo i tak się ich już nie dogoni.

Ci co robią basztę jużnjednak nie stawiają tak na exp tylko na apki z nagrody. Osoba robiąca basztę zdobywa też oczywiście exp i poziomy, ale głównym paliwem jest dla niej AP z baszty, zatem boost expa dla całej resztyzgraczy daje im opcję dotarcia szybciej do etapu robienia baszty - zaostrzenia rywalizacji.

I nie ma to służyć skróceniu ery, bo przy zmianach które są planowane na nową erę gra raczej powinna nieco zwolnić, ale raczej uatrakcyjnieniu jej końcowej fazy, kiedy ogółowi graczy zaczyna brakować motywacji do gry.

Co wy na to? Wypowiedzcie się ;)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2017, o 21:14 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:45
Posty: 13
ID: 1590
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się dogonić czołowych graczy bo nie jestem taki sprytny i doświadczony ale pomysł jak dla mnie wydaje się mega! Myślę, że przekona to graczy, że warto grać do końca i zawsze istnieje szansa do przegonienia topki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2017, o 21:14 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:45
Posty: 13
ID: 1590
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się dogonić czołowych graczy bo nie jestem taki sprytny i doświadczony ale pomysł jak dla mnie wydaje się mega! Myślę, że przekona to graczy, że warto grać do końca i zawsze istnieje szansa do przegonienia topki :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2017, o 22:12 
Offline

Dołączył(a): 19 wrz 2017, o 06:48
Posty: 2
ID: 1988
Rasa: Wampir
Profesja: Barbarzyńca
Orgu,

wydaje mi się, że jeżeli ktoś robi pierwszy basztę, to po to, aby właśnie uciec reszcie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 gru 2017, o 22:19 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 490
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
No tak - i ucieka a reszcie sie odechciewa ;P
Chciałbym aby sie nie odechciewało ;)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 10:56 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:45
Posty: 13
ID: 1590
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Nadal uważam, że taki boost dla graczy którzy grają słabiej albo zaczęli później grać będzie ciekawą propozycją pogoni topki!! JESTEM ZA (jako jeden z tych słabszych graczy :D)!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL