Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Zaznacz, które opcje popierasz:
Limit ilości pitych mikstur w walce 11%  11%  [ 5 ]
Losowość statystyk Potworów 23%  23%  [ 11 ]
Zmiana Szkoły Bitewnej 19%  19%  [ 9 ]
Moduł typów Gildii 19%  19%  [ 9 ]
Uświęcanie Broni przez Paladyna 28%  28%  [ 13 ]
Liczba głosów : 47
Autor Wiadomość
PostNapisane: 18 gru 2017, o 13:16 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 21:01
Posty: 10
ID: 1787
Rasa: Cz³owiek
Jak dla mnie bez sensu, nie po to ktoś gra i szuka przewag żeby potem inni dostali boosta bo mają horom curkę... Jak już myślimy o tym żeby gracze nie porzucali gry w pewnym momencie bo ktoś za daleko odjechał to proponuję jakąś alternatywną ścieżkę wygrania ery powiedzmy dostępną od 200 lvla, polegającą na wykazaniu się bystrością umysłu a nie wykoksowaną postacią, oczywiście to tylko luźna propozycja, sam do końca nie wiem jakby to miało wyglądać ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 15:54 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 70
ID: 2983
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik
Rav jest alternatywna i jak pokazuje doświadczenie z tej ery (która mogłaby się skończyć już chyba ze 2 tygodnie temu), jest łatwiejsza do osiągnięcia statystykami, niż pokonanie notterna. Aki mógłby skończyć erę, ale brakuje mu planu "Zmierzch bogów". No i tutaj patrząc na zachowanie i uzbrojenie Akiego w tej erze, można szybko spełnić wymogi wykucia broni kończącej erę, lecz gorzej z wartością uzbrojenia które Aki wykuwał do tej pory.
Właśnie dlatego mam pewną propozycję. Chodzi o modyfikację zakończenia ery przez alchemika, aby zakończyć erę trzeba tylko wykuć broń, a nie lepiej zrobić tak aby musiała być użyta? Wymusza to danie temu alchemikowi tego planu i zasobów. Po pokonaniu notterna bronią Zmierzch Bogów wygrywa nie jedna lecz dwie osoby i taka informacja będzie musiała być przekazana reszcie.
Oczywiście oznacza to, że sam plan będzie wymagał modyfikacji. Można zmniejszyć trudność do 3500 i wstawić wymaganą siłę do wykucia uzbrojenia (wystarczy 400). W tym momencie alchemik (Aki) nie będzie miał potrzebny gnać bez opamiętania, tylko na spokojnie i powoli wypracuje broń kończącą erę. Aha no i oczywiście broń ta, nie może zabić notterna w 2-3 ciosach. Czyli wystarczy jej dać 1000 minimalnych obrażeń. Aha i broń przypisywałaby się do danej osoby (brak możliwości korzystania przez kilka różnych osób), w ten sposób osoba która zrobi tą broń, będzie musiała się porządnie zastanowić komu ją dać i plan znikałby po wykuciu (czyli jeden plan=jedna broń).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 18:14 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 58
ID: 772
Rasa: Wampir
Profesja: Złodziej
Jestem za takim pomysłem bo jak dla mnie osoby które i tak nie wiedzą co mają zrobić, zeby dogonić topke nie wykorzystają tego w odpowiedni sposób a da im to może jakąś lekcję co zrobić na przyszłą erę w lokacjach do których będą mieli dostęp po wbiciu odpowiedniego poziomu :) A dla graczy którzy w pewnym momencie mają mniej szczęścia w grze może się to przydać do dalszej rywalizacji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 18:57 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 503
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
No ja też tak to widzę - a nie jako karę dla topki ;)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 19:04 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:55
Posty: 70
ID: 2983
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik
Jeżeli topka też dostanie +25% expa to żadna kara :P


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 20:02 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 503
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Też - przecież piszę że dla wszystkich... x>

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 gru 2017, o 22:23 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 157
ID: 4989
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid
Wydaje mi się, że takie rzeczy stosuje się w onlinowych rpg dla nowych, by mogli dogonić starych. Przez pewien czas dostają dodatkowy exp codziennie (albo mam złe info), więc nie widzę przeciwwskazań, by i tu coś takiego zrobić :)

Choć mi akurat motywacja spada z zupełnie innych powodów...

Edit down:

Szybko nudzę się robieniem jednej rzeczy. Najchętniej to prowadziłabym taką postać, co to jak jej się znudzi kucie, to rąbie drwa, albo robi mikstury, lub walczy, lub cokolwiek innego...
Tu nie do końca tak się da, ale jako rzemek mam największe możliwości w tym zakresie.

Tak, wiem, małe dzieci tak mają :D


Ostatnio edytowano 21 gru 2017, o 10:16 przez Katla, Oko Kota, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 gru 2017, o 14:19 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:45
Posty: 13
ID: 1590
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid
A z jakich :P ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2017, o 00:29 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 859
Rasa: Człowiek
Profesja: Kapłan
Większość zmian mi się podoba i wydaje mi się, że usprawni grę ;)

1. Lepszy drop dobrego uzbrojenia, reagi, jakieś poukrywane skarby, ale to nie zastąpi odpowiedniego exp, bo jeśli ktoś gra dla szybkich lvl i dobrze prowadzonej postaci to żadne skarby nie będą warte dobrego exp zatem wydaje mi się, że obniżenie kosztów wędrowania po lesie czy pelori, likwidacja zdarzeń które zabijają, oraz częsty drop mobów, o w miarę podobnym przedziale lvl skutecznie przyczyni się do zwiększonej liczby odwiedzin, a jeśli nie to zyskają Ci odważniejsi i dostaną szanse gonitwy badź ucieczki z lvl ;)

W labku ethlion gdzie są zwoje miło by były jakby ten błękitek był mniejszą zaporą lub dać jakieś plany alchemiczne (wcześniej) które przyczynią się do większej współpracy na poziomie walczący-tworzący oraz możliwości swobodnej eksploracji labiryntu. Bo tak powstaje spora luka ze zwojami, których brakuje dość mocno a sam Ethliona zostaje pominięty i zastąpiony csk gdzie moby są duże lepiej wyważone

CSK, mi nigdy nie przeszkadzało to że tam nie można korzystać z ekwipunku, raczej to że sporo eny trzeba zmarnować no ścieżki do lepszych lokacji i może warto na starcie zrobić wybór 3 scieżek od razu badź odnajdywania 7-10 skrawków mapy chodząc po lochach/wartowni i korytarzach które dadzą możliwość szybszego manewrowania pomiędzy podlokacjami w csk

Jeśli wprowadzać te bonusy +25% exp dla graczy po pierwszym przejściu baszty to prosiłbym o powrócenie do 10ap nagrody. Ktoś liczy statystyki, stara się o lepsze uzbrojenie, sprawdza taktyki i lokacje na testach, liczy pkt ruchu i stara się poprowadzić swoją postać jak najlepiej nie po to aby potem wszyscy ją dogonili
Ja od razu mogę powiedzieć że wtedy bym gromadził energie na maxa przed pierwszym przejściem aby reszta nie miała tego bonusa bo uważam to za średnio sprawiedliwe. Przejście baszty daję jakoś przewagę, na którą wcześniej sie zapracowało, ale potem szybko można gonić gdy kolejni przejdą baszte.... idealnie mój przykład z poprzedniej ery. Obecnie przykład Sarca, który warzył elki zamiast walczyć, a teraz jest na 6 miejscu z lvl


Co do elków to zmieniłbym tylko coś z nifre. Zaden z lepszych elków się bez niego nie obędzie a to straszliwie blokuję gre, albo dodanie z 1-2eliksirów bez nifre, albo krotszy czas do zbiorów. rozumiem że to ułatwienie ale obecnie przy tak szybkich erach to nifre nie ma kiedy urosnąć i ciągle go jest mało




Magia:

Zdecydowanie lepsze czary def w zamian za jakieś minusu przy uzbrojeniu.
Inaczej magiczni znów dostaną ostro w plecy. Rozdaję non stop w siłę apki, inaczej bym nie miał szans walczyć nigdzie, a te rozdanie jest marne (2,5 na kapłanie, 2 na czarodzieju)
Brakuje jakiś lepszych czarów def powyzej tych 3000int bo obecnie dalej nie opłaca się ładować w to. Niby podwyższa to moc ciosu/czaru ale co z tego jak nie moża atakować i w sumie to znikamo różnica czy ubije klucznika w 7 czy w 5 turze.
Ostatni czar na kapłanie jest słabszy o jakieś 30-40% od przedostatniego.
2500, 3000int, 500int podbić to chwilkę schodzi nawet w baszcie a efekty są żadne ;(


Podkręciłbym exp za prace mniej znane jak np budownictwo czy rybołówstwo ;) może więcej osób zachęciłoby to do gry gdyby lvl szybciej leciały a i max ena przy okazji


Zmiany w dol guldur: wiecej złota!!! gdyby nie pożyczki od najlepszych kompanów to nie miałbym się za co leczyć ;(
Dodanie miedzywymiaru jako lokacji stałej a nie jednorazowej, skoro już jest zrobiona to można by korzystać. Demon czasu od 85lvl do 140lvl jest mega nużący. a tak np od 120lvl otwarcie dodatkowej podlokacji z mobami o podobnym exp a ruchu za 0,2 ( tyle jest tam obecnie) da szanse szybszego ruszanie w stronę baszty ( to do tych co będą chcieli gonić topkę)



Rasy: aby wampir był jakkolwiek konkurencyjny to inne rasy też muszą mieć możliwość dodawania energii, lub na wampie zmniejszyć do 0,3 na dzień, spowolni to troszkę rozgrywkę. A dodatkowe opcje np na wilku dodania 0,15 eny/dzień czy czarcie 0,2/dzień da troszkę większe urozmaicenie niż tylko wszyscy na wampie. można też trochę dodać jakiś bonusów do apek aby były większe rozbieżność między rasami i różne możliwości ścieżek budowy postaci


Gildie:
Coś nie działa z eventem walk
Obecnie wygrywamy we wszystkich opcjach a nagrody nie ma.
Wspominałeś Org że to ma być jakoś przebudowane więc pewnie i to się zmieni ;)



??????????
Tajemniczy ogród
Zaklęty dwór
Jaskinia

Nawet nie wiem co tam jest ;( może warto tam dodać coś na wzór świątyni, że gdzieś leci troszkę many, w ogrodzie przy źródełkach HP a np w jaskini da się podbijać status
a 2 bestiariusz bardzo się sprawdza i dla mnie to super pomysł, może dałoby się zrobić coś podobnego z lokacjami chociaż tymi jakoś do 30-35lvl aby nowi mogli coś bardziej wgryść się w grę i poznać jej mechanizmy zanim się zniechęcą ;)



Likwidacja eventów. Pomysł eventów całodniowych jestem za ale raczej aby one były małe. max 10% szkółka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 gru 2017, o 09:39 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 503
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Do postu Elma:

Sprawa z kończeniem ery Rzemkiem/Druidem jest o tyle kłopotliwa, że trudna do jakiegokolwiek przeliczenia, ze względu na ogromną ilość zmiennych do uwzględnienia przy rozwoju postaci. Są to w dalszym ciągu systemy nowe, słabo sprawdzone/nie sprawdzone do końca. Aki pokazał, że nastawiając się od startu ery tylko na ten cel, można do niego dojść w ~70 dni, nie robiąc zbyt wiele wartościowego eq...
Ale moim zdaniem obniżenie wymagań planu w połączeniu z nie-wygrywaniem ery przy jej wykuciu zaowocuje tym, że kilku rzemków na pewnym etapie będzie kuło tylko Zmierzchy Bogów mając swoich dostawców zwojów z baszty ;)

Raczej widziałbym to tak: możemy obniżyć wymóg charyzmy do nauki Zmierzchu Bogów oraz inta do nauki Elki Nieśmiertelności, ale jednocześnie wprowadzić im próg szansy na wykucie na poziomie np. 10k umki. Wtedy warunkiem powodzenia będzie tylko umiejętność, a nie statystyki.

Oraz można zrobić tak, że nie moment stworzenia tych itemów będzie kończył erę, lecz stawienie się z nimi w jaskini nottern - czyli rzemek bierze swój Zmierzch, a druid pije Niesmiertelkę - i jadą do notterna. Wówczas nie ma miejsca sama walka, tylko opis starcia, zakończonego zgonem potwora.

Może tak byłoby lepiej? ;)


Do postu Elitena:

Tak jak pisałem już kilka razy - lokacje są mocno przemeblowane i uporządkowane, instant-kille prawie zlikwidowane, moby inaczej rozłożone, zmodyfikowane koszty kroków, dodane jakieś małe sub-lokacje, są także nowe lokacje ;)
Ehtelion jest podciągnięty wyżej - tam, gdzie powinien być, czyli przed cmentarz/piramidę.
Lokacje wyjazdowe (Gnomia dorożka) zdecydowanie bardziej opłacalne na etapie przed Ehtelionem.

Exp z walk z mobami jest bardzo zrównoważony - spadek expa ze wzrostem poziomu jest bardzo subtelny, zatem powroty nawet dość spore nie będą bez sensu. Ma to w moim odczuciu bardzo duże znaczenie w sytuacji, kiedy dodany jest limit ilości mikstur pitych w walce - po prostu walk ze zbyt silnym mobem nie będzie się w stanie przetrwać na samych elkach. To dodatkowo zwiększy znaczenie Elek Nimarisowych (wskrzeszających), które z kolei będą szybciej dostępne u druidów - powinny pojawiać się na etapie Ered/Nivrim/Pelori.

CSK będzie "otwarta" także dlatego, by przypadkowy instant-kill nie wymuszał przechodzenia jej całej od początku - elki Nimarisowe mocno wskazane ;) Ale nieco łatwiejsze poruszanie po lokacji także jest wprowadzone.

O całkiem nowej liście Mikstur już pisałem, więc nie będę się powtarzał ;)

Co do stałego Eventu EXP po "otwarciu" baszty to jeszcze nie zdecydowałem, czy to wprowadzać, chociaż widzę dużo plusów tego rozwiązania. Może nie 25%, ale 20% - raczej bym to dodał...

No i kwestia czarów - tu także robię sporą rewolucję. Ochronne są napisane w zasadzie od nowa, ofensywne tylko trochę przemodelowane.
Czary ochronne są znacznie potężniejsze (te >3k int mają po 5-6k zwykłej ochrony! +reszta bonusów), ale jednocześnie % ograniczeń z noszonego uzbrojenia zmniejsza szansę na udane rzucenie czaru, zatem uzbrojenie dla magicznych nie jest wykluczone, ale jak się uzbroisz na -30% to słabo będziesz czarował ;)

Kwestia Łączki, jaskini, dworu i tajemniczego ogrodu jest banalna - to są lokacje bez mobów, w których można dropić zioła, nasiona, minerały i reagenty - wartościowe głównie na początku ery, na późniejszych etapach tylko jako "element ratunkowy" w sumie.
Ogród to miejsce skąd można wyjąć nieco złota i tyle.

Event Walk Gildii będzie albo zupełnie zmieniony, albo wywalony ;) bo jest do bani :P


Do postu Katli:

Katlo! Chyba najbardziej uniwersalną opcją będzie druid ;)
Może warzyć elki (tylko Druid i Czarodziej!), ma łatwiejsze uprawianie pola, może rąbać drewno, budować domy, kuć ekwipunek (z karami, bo z karami, ale może!), łowić ryby... Wszystko może :P
No - za wyjątkiem budowy świątyni i okradania graczy... :P


Podsumowując:
Generalnie staram się dążyć do tego, aby wcześniejszy etap gry trwał dłużej i był spokojniejszy - bez takiej gonitwy przez lokacje z pominięciem co drugiej z nich, ale za to dawał więcej czasu na celowe budowanie postaci.
Etap późniejszy wolałbym skracać i dynamizować, by nie było tej fazy, kiedy miesiącami wałkowana jest baszta i wzgórze przez małą grupkę pretendentów do Notterna, podczas gdy reszta sobie odpuszcza i wpada tylko popatrzeć jak się męczą... ;)

Mam nadzieję, że to się uda!

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL