XIX era pomysły i konkluzje
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
- ID: 63
- Rasa: Cz³owiek
XIX era pomysły i konkluzje
Wychodząc na przeciw Orgowi uważam, że każdy kto ma jakieś przemyślenia, pomysły powinien je tutaj zawrzeć.
Ja odniosę się do druida warzącego.
1-Zmniejszenie otrzymywanej umiejętności warzelnictwo o 10%-Era skończyła się za szybko, docelowo miała trwać 120 dni
2-Poszerzenie rodzajów mikstur:
Wywar z Przędzy: 1200 umki
Eliksir wiecznego życia: 1333 umki
Kryształowa ambrozja: 2600 umki
Demoni Wywar: 990 umki (eliksir many)
Moja propozycja to zwiększenie ilości mikstur leczących i many w zakresie 1000-3000 umki. Dopiero potem niech się pojawiają eliksiry dające hp, manę, AP, enę. Tego typu zabieg także wydłuży erę (jak się później pojawią elki nifredilskie). Elki specjalne niech pojawiają się między 3000-5000 umki. Można dodać elki zwiększające statystyki, taki eliksir pijesz tylko raz dziennie i daje np 20 danej statystyki, jeżeli wymagało by to około 5000 umki nie zmieniłoby to wyniku ery.
3-Zmiany w eliksirze nieśmiertelności Zamiast dodawać 100k wytrzymałości niech daje po 10k każdej statystyki (łącznie z HP i many). Zwiększenie ilości pierwiastków do uwarzenia do 10 sztuk, już tłumaczę czemu. Wymagany jeden pierwiastek pozwala na wielką (mając 10 to 10 prób) ilość prób wykonania, jeżeli będzie wymagane 10 człowiek dwa razy się zastanowi przed uwarzeniem elka, ba będzie bił dalej umkę co dalej wydłuża erę.
Aha co do rzemka to -20% expa i -20% umki dla Akiego xD No i ogólnie -10% alche
Ja odniosę się do druida warzącego.
1-Zmniejszenie otrzymywanej umiejętności warzelnictwo o 10%-Era skończyła się za szybko, docelowo miała trwać 120 dni
2-Poszerzenie rodzajów mikstur:
Wywar z Przędzy: 1200 umki
Eliksir wiecznego życia: 1333 umki
Kryształowa ambrozja: 2600 umki
Demoni Wywar: 990 umki (eliksir many)
Moja propozycja to zwiększenie ilości mikstur leczących i many w zakresie 1000-3000 umki. Dopiero potem niech się pojawiają eliksiry dające hp, manę, AP, enę. Tego typu zabieg także wydłuży erę (jak się później pojawią elki nifredilskie). Elki specjalne niech pojawiają się między 3000-5000 umki. Można dodać elki zwiększające statystyki, taki eliksir pijesz tylko raz dziennie i daje np 20 danej statystyki, jeżeli wymagało by to około 5000 umki nie zmieniłoby to wyniku ery.
3-Zmiany w eliksirze nieśmiertelności Zamiast dodawać 100k wytrzymałości niech daje po 10k każdej statystyki (łącznie z HP i many). Zwiększenie ilości pierwiastków do uwarzenia do 10 sztuk, już tłumaczę czemu. Wymagany jeden pierwiastek pozwala na wielką (mając 10 to 10 prób) ilość prób wykonania, jeżeli będzie wymagane 10 człowiek dwa razy się zastanowi przed uwarzeniem elka, ba będzie bił dalej umkę co dalej wydłuża erę.
Aha co do rzemka to -20% expa i -20% umki dla Akiego xD No i ogólnie -10% alche
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 772
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Złodziej
Re: XIX era pomysły i konkluzje
Dostosować uzbrojenie do profesji, zająć się częścią mobków które są do granic możlwości nie zbalansowane, zrobić taką reklame impa, żeby zachęcić więcej niż 5 osób ale to wiąże się z tym, że trzeba wprowadzić porządny samouczek (przy tym problemy z eliksiramy i reagentami by nagle zniknęły ) Przebudować krypte demonów pod względem jej opłacalności (CSK/Dol Guldur), możliwość unikania? czarów od profesji magicznych,
itd... Mógłbym jeszcze wymieniać dalej ale wprowadzając zmiane w jednej zmiennej trzeba się liczyć z tym, że to pociągnie za sobą wiele innych spraw więc nie jestem zwolennikiem zmiany po kroczku
itd... Mógłbym jeszcze wymieniać dalej ale wprowadzając zmiane w jednej zmiennej trzeba się liczyć z tym, że to pociągnie za sobą wiele innych spraw więc nie jestem zwolennikiem zmiany po kroczku
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
- ID: 63
- Rasa: Cz³owiek
Re: XIX era pomysły i konkluzje
Co do reklamy, to bez 1000-3000 zł nawet niema o czym marzyć. Chyba wszystkie darmowe możliwości reklamy zostały wykorzystane. A nie sory została jeszcze Wikipedia i komixxy.pl
-
- Bóg
- Posty: 997
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: XIX era pomysły i konkluzje
Spokojnie spokojnie - wejdzie nowy design to od razu klikalność wzrośnie
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:24
- ID: 452
- Rasa: Cz³owiek
Re: XIX era pomysły i konkluzje
Szkoda, że temat trochę ucichł :p
Ja w sumie wielkich przemyśleń nie mam, bo zwykle cieszę się tym co jest i nie narzekam
Jedyne co, to oczywiście mam zastrzeżenia co do zwinności, uników i wbb oraz zbyt wielkiego znaczenia siły w tej erze (w sensie defensywy, tank zbyt mocno opłacalny), ale z tego co wiem, to Org nad tym pracujesz.
Moim postulatem jednak jest uczynienie Zburzonej świątyni lokacją prostą (dla wygody) oraz tak jak sam zaproponowałeś na chatce, by dodać jakiegoś Ducha Potwora, gdy ten już zostanie pokonany. Mogłoby, to chociaż przez dłuższą chwilę podtrzymać jeszcze rywalizację, mam nadzieję.
Ja w sumie wielkich przemyśleń nie mam, bo zwykle cieszę się tym co jest i nie narzekam
Jedyne co, to oczywiście mam zastrzeżenia co do zwinności, uników i wbb oraz zbyt wielkiego znaczenia siły w tej erze (w sensie defensywy, tank zbyt mocno opłacalny), ale z tego co wiem, to Org nad tym pracujesz.
Moim postulatem jednak jest uczynienie Zburzonej świątyni lokacją prostą (dla wygody) oraz tak jak sam zaproponowałeś na chatce, by dodać jakiegoś Ducha Potwora, gdy ten już zostanie pokonany. Mogłoby, to chociaż przez dłuższą chwilę podtrzymać jeszcze rywalizację, mam nadzieję.
-
- Bóg
- Posty: 997
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: XIX era pomysły i konkluzje
Zwinka-wb-uniki-kontry są już mocno przepracowane zatem postulat spełniony
Zburzona świątynia - da się zrobić
Duch potwora też już czeka zatem będzie co robić
Zburzona świątynia - da się zrobić
Duch potwora też już czeka zatem będzie co robić
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
- ID: 63
- Rasa: Cz³owiek
Re: XIX era pomysły i konkluzje
1-Nie działa odpowiednio czar defensywny u druida "Tarcza burzy", mianowicie nie leczy 750hp
2-Dodanie wypadania złota u potworów w jaskini nottern
3-Wprowadzenie namacalnej nagrody po pokonaniu potwora z jaskini nottern. Ja bym dodał opcję typu: "Wybierz jedną z nagród:
- +10% doświadczenia dla wszystkich mieszkańców
- 2000 energii dla wszystkich mieszkańców
- itp. itd."
4-Po pokonaniu tego potwora, można by było wstawić jego ducha czy coś takiego.
5-Przeszukiwanie jaskini nottern po pokonaniu potwora (jakieś ciekawe artefakty itp)
6-Zwiększyć liczbę tur w upiornym labiryncie
7-Po zabiciu notka nadanie wszystkim graczom kompletu kluczy
2-Dodanie wypadania złota u potworów w jaskini nottern
3-Wprowadzenie namacalnej nagrody po pokonaniu potwora z jaskini nottern. Ja bym dodał opcję typu: "Wybierz jedną z nagród:
- +10% doświadczenia dla wszystkich mieszkańców
- 2000 energii dla wszystkich mieszkańców
- itp. itd."
4-Po pokonaniu tego potwora, można by było wstawić jego ducha czy coś takiego.
5-Przeszukiwanie jaskini nottern po pokonaniu potwora (jakieś ciekawe artefakty itp)
6-Zwiększyć liczbę tur w upiornym labiryncie
7-Po zabiciu notka nadanie wszystkim graczom kompletu kluczy
-
- Bóg
- Posty: 997
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: XIX era pomysły i konkluzje
1. Już będzie działała
2. Nie
3. Hmm. Może to dobry pomysł
4. Czytaj wyżej...
5. Eee po co?...
6. Czyli że co?
7. No może i tak,ale nie mam przekonania
2. Nie
3. Hmm. Może to dobry pomysł
4. Czytaj wyżej...
5. Eee po co?...
6. Czyli że co?
7. No może i tak,ale nie mam przekonania
E M P I R E W I L L R I S E !...