Szkoła bitewna - trenowanie czaroznastwa/walki bronią
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Czarodziej
Szkoła bitewna - trenowanie czaroznastwa/walki bronią
Witam serdecznie Impowiczów
Przejdźmy do sedna, ilość umiejętności możliwej do zdobycia w szkole bitewnej jest tak mała że pewnie w tej erze nikt z tego nie skorzystał, ew dla testów albo przez pomyłkę
W moim przypadku (71 poziom kapłana) jest 1,9 czaroznastwa za każdy punkt treningowy.
Za 1 walkę z pancerzakiem dostaję około 25 pkt czaro. Wychodzi że za dzienny przydział pkt treningowych mogę dostać tyle umiejętności co za 2 walki. Oczywiście rozumiem że szkoła bitewna nie ma być wydajniejsza od normalnej walki to nie oszukujmy się, w tej formie nikt z tego nie skorzysta ! Proponuję zwiększyć ilość umiejętności otrzymywanej za 1 trening do 0,1*lvl postaci + 0,05 co każde 50 lvli. To daje 4 um na 40 lvlu, 12um na 80 lvlu, 24 um na 120 lvlu.
Są to wartości realne, sensowne, które powodują że zastanawiam się przy treningu czy wolę zwinkę czy wbb.
Pozdrawiam,
Dragnar
Przejdźmy do sedna, ilość umiejętności możliwej do zdobycia w szkole bitewnej jest tak mała że pewnie w tej erze nikt z tego nie skorzystał, ew dla testów albo przez pomyłkę
W moim przypadku (71 poziom kapłana) jest 1,9 czaroznastwa za każdy punkt treningowy.
Za 1 walkę z pancerzakiem dostaję około 25 pkt czaro. Wychodzi że za dzienny przydział pkt treningowych mogę dostać tyle umiejętności co za 2 walki. Oczywiście rozumiem że szkoła bitewna nie ma być wydajniejsza od normalnej walki to nie oszukujmy się, w tej formie nikt z tego nie skorzysta ! Proponuję zwiększyć ilość umiejętności otrzymywanej za 1 trening do 0,1*lvl postaci + 0,05 co każde 50 lvli. To daje 4 um na 40 lvlu, 12um na 80 lvlu, 24 um na 120 lvlu.
Są to wartości realne, sensowne, które powodują że zastanawiam się przy treningu czy wolę zwinkę czy wbb.
Pozdrawiam,
Dragnar
Ostatnio zmieniony 22 maja 2020, o 14:26 przez Dragnar Firestorm, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Szkoła bitewna - trenowanie czarozanstwa/walki bronią
Raczej w tym wzorze pokusiłbym się o skalowanie typu (level^0.9) * log(level)/10, przynajmniej dla wbb. Obecne wartości są śmiesznie niskie w porównaniu do 0.2 statystyki. Przykładowy wykresik w załączniku.
https://i.imgur.com/bgLE0yq.png
https://i.imgur.com/bgLE0yq.png
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Czarodziej
Re: Szkoła bitewna - trenowanie czarozanstwa/walki bronią
Wychodzi dość podobnie, też może być
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Szkoła bitewna - trenowanie czarozanstwa/walki bronią
Może i są niskie progi, ale nie ustawiałbym progu aż tak wysokiego to ma być dodatek, a nie zamiennik...
Dostajesz tyle za walkę 50 tur, czy za walkę za 1 turę czy za ile tur, bo to też dość istotne.
Dostajesz tyle za walkę 50 tur, czy za walkę za 1 turę czy za ile tur, bo to też dość istotne.
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Czarodziej
Re: Szkoła bitewna - trenowanie czaroznastwa/walki bronią
Za walkę 50 tur oczywiście.
-
- Bóg
- Posty: 995
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Szkoła bitewna - trenowanie czaroznastwa/walki bronią
pomyślę o zmianie
dzięki za sugestie
dzięki za sugestie
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Wilkołak
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Szkoła bitewna - trenowanie czaroznastwa/walki bronią
No właśnie, bierz pod uwagę to, że nie każdy walczy 50 tur, niektórzy biją się 1 ture, 2 tury, do czasu gdy skończą się elki, lub do momentu gdy mob nie padnie itp, każda sytuacja daje inne wartości umiejętności finalnie. Ty odnosisz się do jednej z wielu i na jej podstawie chcesz brać wartości by były w szkole bitewnej.
Do tego bierz pod uwagę, że każdy mob też daje inną wartość finalną umiejętności.
Do tego bierz pod uwagę, że każdy mob też daje inną wartość finalną umiejętności.