Era XVII - planowane zmiany
Moderator: Aniołowie
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Kompleksowe testy są możliwe, o ile najpierw uda się określić porządane wyniki i umie się w statystykę i analizę. Polecam zaprosić osoby skazane za boty do współpracy w opracowywaniu testów.
A co do stwierdzenia, że początkowe lokacje się przebiega dzięki eq - przy odpowiednim buildzie eq musiałoby być naprawdę fatalne, by jakoś to hamowało. W 12 erze eq nie było tak mocne, a dało się zrushować cmentarz i kryptę.
A co do stwierdzenia, że początkowe lokacje się przebiega dzięki eq - przy odpowiednim buildzie eq musiałoby być naprawdę fatalne, by jakoś to hamowało. W 12 erze eq nie było tak mocne, a dało się zrushować cmentarz i kryptę.
-
- Bóg
- Posty: 995
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Era XVII - planowane zmiany
Taki też jest obecnie plan...Chowter pisze:Może warto by przemyśleć open bete dla wszystkich z jakimś mocnym boostem w czasie "międzyerowym"?Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Największą trudnością w balansowaniu gry jest to, że nie ma jak tego kompleksowo przetestować.
Beta nie daje takiej możliwości i wszystko wychodzi dopiero podczas trwania ery...
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Powiedzmy sobie szczerze, wojownik po kanałach biega max do 3 poziomu, później wskakuje do Ghut Lolein, tam też bardzo krótko, pewnie do 5 poziomu, klasztor cieni do 8-10 poziomu, później 1! wycieczka do kanałów w Ghut Lolein po skarb. Na dłużej ludzie zabawiają w tajemniczym tunelu bo gdzieś do 16-18 poziomu itd... To działa tak że w ciągu 2 dni gracz przeskakuje 3 lokacje To JEST złe.
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Świat się kończy - coraz częściej zgadzam się z Dragnarem. Część lokacji jest wręcz bezużyteczna.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
- ID: 763
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Podzielam opinię o początkowych lokacjach i wyhamowaniu ekspresowego tempa ich pokonywania. Tylko wtedy należy pamiętać o tym, że odbije się to na druidzie warzącym. Trzeba wtedy odpowiednio dostosować umiejscowienie reagentów do rozwoju druidów i możliwości dostarczenia ich przez walczących. W tej erze np. żywa kropla była bezsensownie umiejscowiona. Gdy była/mogła być ona potrzebna druidom nikt nie był w stanie jeszcze jej zdobyć, a gdy już się takie osoby znalazły to był to praktycznie bezużyteczny reagent.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
- ID: 3107
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Lame XDDragnar Firestorm pisze:Powiedzmy sobie szczerze, wojownik po kanałach biega max do 3 poziomu, później wskakuje do Ghut Lolein, tam też bardzo krótko, pewnie do 5 poziomu, klasztor cieni do 8-10 poziomu, później 1! wycieczka do kanałów w Ghut Lolein po skarb. Na dłużej ludzie zabawiają w tajemniczym tunelu bo gdzieś do 16-18 poziomu itd... To działa tak że w ciągu 2 dni gracz przeskakuje 3 lokacje To JEST złe.
Kanały do 3, Klasztor 4-6, Tunel 6-10 :> Po skarb do Ghut Lolein idzie się przed Kryptą. Szkoda eng na wchodzenie tam przy wczesnych lvlach.
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 163
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Barbarzyńca
Re: Era XVII - planowane zmiany
żywa kropla jest też na brzegu rzeki, jeśli dobrze pamiętam
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4989
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Era XVII - planowane zmiany
Ale brzeg rzeki jednak jest na ciut wyższe poziomy niż 10 - 15 raczej. A mikstura z żywej kropli na wyższych poziomach już za słaba.
Czemu nie zrobić ery testowej. W innych grach się sprawdzają, a nawet bywały wymienne z normalnymi erami jeśli były wprowadzane jakieś zmiany.
Czemu nie zrobić ery testowej. W innych grach się sprawdzają, a nawet bywały wymienne z normalnymi erami jeśli były wprowadzane jakieś zmiany.
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Jak poprzednia era była testowa to było źle XDD
-
- Bóg
- Posty: 995
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Era XVII - planowane zmiany
Zrobimy otwarte testy przed startem Nowej Ery.
E M P I R E W I L L R I S E !...