Era XVII - planowane zmiany

Moderator: Aniołowie

Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Strażnik »

Kompleksowe testy są możliwe, o ile najpierw uda się określić porządane wyniki i umie się w statystykę i analizę. Polecam zaprosić osoby skazane za boty do współpracy w opracowywaniu testów.

A co do stwierdzenia, że początkowe lokacje się przebiega dzięki eq - przy odpowiednim buildzie eq musiałoby być naprawdę fatalne, by jakoś to hamowało. W 12 erze eq nie było tak mocne, a dało się zrushować cmentarz i kryptę.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Chowter pisze:
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Największą trudnością w balansowaniu gry jest to, że nie ma jak tego kompleksowo przetestować.
Beta nie daje takiej możliwości i wszystko wychodzi dopiero podczas trwania ery...
Może warto by przemyśleć open bete dla wszystkich z jakimś mocnym boostem w czasie "międzyerowym"?
Taki też jest obecnie plan... ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Dragnar Firestorm
 

Posty: 116
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 104
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Dragnar Firestorm »

Powiedzmy sobie szczerze, wojownik po kanałach biega max do 3 poziomu, później wskakuje do Ghut Lolein, tam też bardzo krótko, pewnie do 5 poziomu, klasztor cieni do 8-10 poziomu, później 1! wycieczka do kanałów w Ghut Lolein po skarb. Na dłużej ludzie zabawiają w tajemniczym tunelu bo gdzieś do 16-18 poziomu itd... To działa tak że w ciągu 2 dni gracz przeskakuje 3 lokacje :) To JEST złe.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Strażnik »

Świat się kończy - coraz częściej zgadzam się z Dragnarem. Część lokacji jest wręcz bezużyteczna.
Agager, Kradziej Z Północy
 

Posty: 14
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 763
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Agager, Kradziej Z Północy »

Podzielam opinię o początkowych lokacjach i wyhamowaniu ekspresowego tempa ich pokonywania. Tylko wtedy należy pamiętać o tym, że odbije się to na druidzie warzącym. Trzeba wtedy odpowiednio dostosować umiejscowienie reagentów do rozwoju druidów i możliwości dostarczenia ich przez walczących. W tej erze np. żywa kropla była bezsensownie umiejscowiona. Gdy była/mogła być ona potrzebna druidom nikt nie był w stanie jeszcze jej zdobyć, a gdy już się takie osoby znalazły to był to praktycznie bezużyteczny reagent.
Chowter
 

Posty: 12
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
ID: 3107
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Chowter »

Dragnar Firestorm pisze:Powiedzmy sobie szczerze, wojownik po kanałach biega max do 3 poziomu, później wskakuje do Ghut Lolein, tam też bardzo krótko, pewnie do 5 poziomu, klasztor cieni do 8-10 poziomu, później 1! wycieczka do kanałów w Ghut Lolein po skarb. Na dłużej ludzie zabawiają w tajemniczym tunelu bo gdzieś do 16-18 poziomu itd... To działa tak że w ciągu 2 dni gracz przeskakuje 3 lokacje :) To JEST złe.
Lame XD

Kanały do 3, Klasztor 4-6, Tunel 6-10 :> Po skarb do Ghut Lolein idzie się przed Kryptą. Szkoda eng na wchodzenie tam przy wczesnych lvlach.
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wilkołak
Profesja: Barbarzyńca

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

żywa kropla jest też na brzegu rzeki, jeśli dobrze pamiętam ;)
Katla, Oko Kota
 

Posty: 198
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Katla, Oko Kota »

Ale brzeg rzeki jednak jest na ciut wyższe poziomy niż 10 - 15 raczej. A mikstura z żywej kropli na wyższych poziomach już za słaba.

Czemu nie zrobić ery testowej. W innych grach się sprawdzają, a nawet bywały wymienne z normalnymi erami jeśli były wprowadzane jakieś zmiany.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Strażnik »

Jak poprzednia era była testowa to było źle XDD
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Zrobimy otwarte testy przed startem Nowej Ery.
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ