Era XVII - planowane zmiany

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Caras Galadhon
 

Posty: 113
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Caras Galadhon »

Od siebie dodam, że licząc średni wydatek 2k eny pod kątem zysku ap oraz hp że wzgórza baszta wyszła na bardziej opłacalna dla niektórych klas (tych które mają dużo hp za Ap)
Celebrian
 

Posty: 48
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2069
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Celebrian »

W 100% zgadzam się z Chowterem.
2. Wprowadzenie questów zamiast losowego dropu kluczy to super pomysł, bo naprawdę niektóre wypadały od razu, a na inne marnowało się kupę energii.
3. Wzgórze było łatwiejsze niż baszta w niektórych przypadkach. Przydałoby się zróżnicować ich poziomy i zyski z nich.
4. Usunięcie uzbrojenia zdecydowanie polepszy rozgrywkę. Obecnie cała gildia liczyła na jednego czarta, który miał dropić dla niej uzbrojenie. Albo wywalić całkowicie tak żeby rzemieślnik miał robotę, albo ograniczyć tylko dla danej klasy. Czarcie tylko dla czarta, wogulskie dla wogula itp. Czy mogliby ubierać również zwykłe uzbrojenie to też trzeba pomyśleć.

I na litość Boską, usprawnijcie trochę pole, bo tylko najwytrwalsi sieją. Niech chociaż menu zaznaczania będzie na górze lub będzie latało jak reklama zawsze na ekranie. To nie jest dużo, a bardzo pomoże np na telefonie.
Celebrian
 

Posty: 48
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2069
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Celebrian »

Przyszło mi teraz do głowy, że można np na polu dodać opcje zapisania schematu zaznaczania. Czyli wpisując kolumny, wiersze itp, można kliknąć "zapisz jako schemat X" a potem od razu go wywoływać (wpisywałby zapisane wcześniej wartości w odpowiednie rubryki)
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 210
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Wampir
Profesja: Barbarzyńca

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Przecież wpisanie liczb to robota na 5 sekund.
Czy sieje na komórce czy na kompie efekt jest podobny.
Aż tak bardzo ludzie są leniwi, aby nie poświęcić chwili czasu na posianie/zebranie pola?
Next post może będzie o jakimś skrypcie do pola czy inne śmieszne rzeczy xD
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Strażnik »

Z jednej strony zrobienie obsługi takich schematów - choćby w plikach tekstowych na dysku gracza - to nie jest wielki problem.

Z drugiej - weź se to zrób w skryptozakładkach. Tego Ci nikt nie wykryje, nawet jakby się zebrał tysiąc Toboe'ów.
Titanium, The Sin
Bóg
 

Posty: 200
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 51
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Titanium, The Sin »

Fakt, przeniesienie obsługi pola nad samą grafikę było by sporym usprawnieniem. Myślę, że dużym przy obsłudze farmy.

Na razie jest pierwszy krok do wprowadzania questów, jak się przyjmą, myślę, że będą dodawane kolejne:)
World needs a professional, not a hero.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Era XVII - planowane zmiany

Post autor: Strażnik »

Wirginix, Anielski Wieszcz pisze: Next post może będzie o jakimś skrypcie do pola czy inne śmieszne rzeczy xD
Dla Twojej informacji dodam, że gdyby nie te "skrypty czy inne śmieszne rzeczy" to funkcja farmy w Imperium byłaby o wiele bardziej wymagająca niż podróż do Jaskini Notterna.

Wiele z indywidualnych rozwiązań graczy w tym zakresie, według obecnego jak i poprzedniego KI nielegalnych, została po prostu implementowana przez Administrację do kodu (patrz: obecny model zaznaczania/odznaczania).
Zezwólcie na autorskie wtyczki, zróbcie oficjalnie repertorium a zdziwicie się ile kodu macie już podane na tacy. :)
ODPOWIEDZ