Chciałbym rozpocząć pewną dyskusję.
Zastanawiam się od jakiegoś czasu nad zmianą zasady działania świątyni - z modłów "ogólnorozwojowych" na "intencyjne", czyli zamiast losowych bonusów błogosławieństw - wybierane.
Jednocześnie nieco zmniejszony byłby limit ilości modlitw dziennie, a szansa na błogosławieństwo zależna od poziomu Świątyni oraz statusu gracza.
Jednocześnie można by ograniczyć nieco zyski statusu za walki z potworami, a za walki PvP dać więcej ujemnego statusu.Módl się XXX razy:
- Daj mi siłę i pomóż Wytrwać (siła + wytrzymka)
- Dodaj mi talentu i mądrości (int + charka)
- Wspomóż mój refleks i sprawność (szybkość + zwinność)
- Dodaj mi sił życiowych (HP + Mana)
- Błogosław mi i daj szczęście (Szczęście + status + max ena)
Bandyci nie mieliby wstępu do świątyń!
Co w ten sposób zyskujemy?
- możliwość kierowania rozwojem postaci podczas modlitw
- znaczenie Statusu - aby skuteczniej modlić trzeba mieć wysoki status
- szczęście - od szczęścia będzie zależała szansa na niektóre dropy w lokacjach, więc także będzie miało swoją wartość
Pytanie - czy i na jakiej zasadzie można by dopuścić Barbarzyńców do świątyni?
- Pod warunkiem posiadania dodatniego statusu? (chyba zbyt słabe ograniczenie?)
- Możliwość modlenia tylko o statystyki?
- Możliwość modlenia tylko o HP lub Szczęście/status/enę? (Barb ma tańszą szkółkę!)
- Mniejsza ilość modlitw dziennie?
Co o tym myślicie?
Macie jakieś alternatywne pomysły, propozycje?