Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 16 sty 2017, o 09:50 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 490
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Świątynia - forma modlitwy.

Chciałbym rozpocząć pewną dyskusję.

Zastanawiam się od jakiegoś czasu nad zmianą zasady działania świątyni - z modłów "ogólnorozwojowych" na "intencyjne", czyli zamiast losowych bonusów błogosławieństw - wybierane.
Jednocześnie nieco zmniejszony byłby limit ilości modlitw dziennie, a szansa na błogosławieństwo zależna od poziomu Świątyni oraz statusu gracza.

Cytuj:
Módl się XXX razy:
- Daj mi siłę i pomóż Wytrwać (siła + wytrzymka)
- Dodaj mi talentu i mądrości (int + charka)
- Wspomóż mój refleks i sprawność (szybkość + zwinność)
- Dodaj mi sił życiowych (HP + Mana)
- Błogosław mi i daj szczęście (Szczęście + status + max ena)


Jednocześnie można by ograniczyć nieco zyski statusu za walki z potworami, a za walki PvP dać więcej ujemnego statusu.
Bandyci nie mieliby wstępu do świątyń!

Co w ten sposób zyskujemy?
- możliwość kierowania rozwojem postaci podczas modlitw
- znaczenie Statusu - aby skuteczniej modlić trzeba mieć wysoki status
- szczęście - od szczęścia będzie zależała szansa na niektóre dropy w lokacjach, więc także będzie miało swoją wartość


Pytanie - czy i na jakiej zasadzie można by dopuścić Barbarzyńców do świątyni?
- Pod warunkiem posiadania dodatniego statusu? (chyba zbyt słabe ograniczenie?)
- Możliwość modlenia tylko o statystyki?
- Możliwość modlenia tylko o HP lub Szczęście/status/enę? (Barb ma tańszą szkółkę!)
- Mniejsza ilość modlitw dziennie?

Co o tym myślicie?
Macie jakieś alternatywne pomysły, propozycje?

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 10:51 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:51
Posty: 113
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek
Czyli gracz chcący "udzielać się" w pvp będzie miał znacznie gorzej?
To może od razu wyrzućmy ten moduł.

Cytuj:
- Dodaj mi talentu i mądrości (int + charka)

Nie ma żadnej profesji używającej tych 2 statystyk, czyli kolejne otrzaskanie czarującego po pysku.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 10:55 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 490
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Cytuj:
Nie ma żadnej profesji używającej tych 2 statystyk, czyli kolejne otrzaskanie czarującego po pysku.

Druid warzący.

Ale równie dobrze można je rozbić na 2 oddzielne kategorie, bo zaraz mogą pojawić się głosy, że Bard czy Rzem nie potrzebuje inty więc też jest "otrzaskany" itd.
Nawet rozbić na poszczególne statystyki można, tylko czy ma to sens i zapewni wszystkim równy udział?

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 13:26 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:51
Posty: 113
ID: 2381
Rasa: Cz³owiek
Nie odpisałeś na:
Cytuj:
Czyli gracz chcący "udzielać się" w pvp będzie miał znacznie gorzej?
To może od razu wyrzućmy ten moduł.


Cytuj:
tylko czy ma to sens i zapewni wszystkim równy udział?

Równiejszy i mniej burzący balans rozgrywki niż uderzenie we wszystkie profesje czarujące (po raz kolejny), paladyna, barda (którym i tak nikt nie gra, bo kto weźmie postać z losowym śpiewem).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 14:02 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Cytuj:
Nie ma żadnej profesji używającej tych 2 statystyk, czyli kolejne otrzaskanie czarującego po pysku.

Well, biorąc pod uwagę bezużyteczność wytrzymałości i ograniczoną użyteczność zwinności - walczący mają analogiczny problem przy takim rozwiązaniu. Palek musiałby modlić we wszystko, bard tak samo.

Ale rozbicie nie załatwi problemu. Bo będziemy mieli kolejny punkt, w którym profesje obsadzające większą liczbę statystyk (bard, paladyn - again) są do tyłu

Also jaki sens ma uzależnianie efektu modłów od statusu przy jednoczesnych modłach na status? Modlenie żeby móc modlić?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 sty 2017, o 15:48 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Jaki sens ma pozostawienie świątyni jako narzędzia do trzepania dodatkowych statystyk?
Zostało to już powiedziane setki razy, w szczególności przez graczy którzy spędzili w tej lokacji sporą część swojej imperialnej kariery i w następstwie jej dobrodziejstw wygrywali ery. Wywalcie obecny moduł w cholerę bądź znajdźcie dla niego całkowicie inne zastosowanie!

To będzie większy krok w stronę zrównoważenia poziomu rozgrywki niż wyrzucenie AS z krainy. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2017, o 00:16 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 153
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Dobrze mówi. Polać Mu!

Won ze świątynią i niech liczy się tylko szkoła i AP!

Ale to chyba będzie trzeba popracować nad statami potworów, bo Notterka, to i za sto lat nikt wtedy nie ubije, a i z innymi lokacjami też będzie problem.

Tak, mi też świątynia taka jak jest kompletnie się nie podoba, a proponowane zmiany tak naprawdę niewiele zmienią.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2017, o 07:27 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 490
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Zastanawiałbym się ewentualnie nad ograniczeniem ilości modlitw w świątyni - nie limit dzienny tylko limit modlitw na poziom postaci.
Np. 100x poziom i koniec. Po wykorzystaniu trzeba wbić kolejny poziom aby móc znowu modlić.

Ogólnie nie bardzo chciałbym zupełnie wyrzucać ten moduł bo pomimo swoich wad jest dosyć fajnym systemem.

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2017, o 08:08 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 153
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
Coś tam razy poziom w sumie nie byłoby takie straszne, choć nie wiem czy nie dałabym mniej niż 100, bo na głupim setnym poziomie wyklikiwać aż 10000 razy? A, nie, teraz można hurtowo :)

Orgr, w moim odczuciu, to że barbarzyńca ma tańszą szkołę niewiele zmienia, skoro nadal może wyszkolić tylko 15 razy poziom sumę wszystkich statystyk. Gdyby ta suma zwiększała się co ileś poziomów po 1, to wtedy mógłby nawiązać równorzędną walkę z modlącymi się.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 sty 2017, o 18:24 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Cytuj:
Ogólnie nie bardzo chciałbym zupełnie wyrzucać ten moduł bo pomimo swoich wad jest dosyć fajnym systemem.

Nie, w obecnej formie nie jest.
Ja się bardzo nie lubię powtarzać, więc nie zaproponuję nowej postaci świątyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL