ZMIANY NA XXXV Erę?

Moderator: Aniołowie

Nyjka
 

Posty: 5
Rejestracja: 27 maja 2021, o 22:08
ID: 2914
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Nyjka »

Ja bym natomiast prosiła o pochylenie się nad druidem warzącym. Nie ma szans aby był on w stanie myśleć chociażby o wygraniu ery, bo umką z ostatnich elek jest zbyt mała, aby nabić jej aż tyle, żeby zbliżyć się do poziomu nieśmiertelki, zwłaszcza poza zmniejszeniu maksymalnego poziomu pracowni. Bardzo proszę albo o zwiększenie zdobywanej umki albo o dodanie 1-2 dodatkowych eliksirów lub o obniżenie wymagać nieśmiertelki, bo obecnie dostajemy ~0,2 umki za 1 eny. Żeby nabić te brakujące ~2,5k umki od skończonej przez Wira ery i zakładając, że nowa by się zaczęła od razu ze stratami jakie mamy to mogłaby się skończyć na nowo 🙃
Hafgrim
Anioł
 

Posty: 148
Rejestracja: 30 paź 2020, o 23:43
ID: 2011
Rasa: Cz³owiek

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Hafgrim »

Nyjka pisze: 16 mar 2024, o 09:50 Ja bym natomiast prosiła o pochylenie się nad druidem warzącym. Nie ma szans aby był on w stanie myśleć chociażby o wygraniu ery, bo umką z ostatnich elek jest zbyt mała, aby nabić jej aż tyle, żeby zbliżyć się do poziomu nieśmiertelki, zwłaszcza poza zmniejszeniu maksymalnego poziomu pracowni. Bardzo proszę albo o zwiększenie zdobywanej umki albo o dodanie 1-2 dodatkowych eliksirów lub o obniżenie wymagać nieśmiertelki, bo obecnie dostajemy ~0,2 umki za 1 eny. Żeby nabić te brakujące ~2,5k umki od skończonej przez Wira ery i zakładając, że nowa by się zaczęła od razu ze stratami jakie mamy to mogłaby się skończyć na nowo 🙃
Ta... Też patrzyłem na Twoją umkę w momencie gdy Wir bił już jaskinie. Może by się udało namówić czerwonego by podniósł wymagania od elki o trudności 2450 (lub 2250) i w powstałe luki dołożyć jakieś nowe przepisy
Nyjka
 

Posty: 5
Rejestracja: 27 maja 2021, o 22:08
ID: 2914
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Nyjka »

Hafgrim pisze: 16 mar 2024, o 17:16
Nyjka pisze: 16 mar 2024, o 09:50 Ja bym natomiast prosiła o pochylenie się nad druidem warzącym. Nie ma szans aby był on w stanie myśleć chociażby o wygraniu ery, bo umką z ostatnich elek jest zbyt mała, aby nabić jej aż tyle, żeby zbliżyć się do poziomu nieśmiertelki, zwłaszcza poza zmniejszeniu maksymalnego poziomu pracowni. Bardzo proszę albo o zwiększenie zdobywanej umki albo o dodanie 1-2 dodatkowych eliksirów lub o obniżenie wymagać nieśmiertelki, bo obecnie dostajemy ~0,2 umki za 1 eny. Żeby nabić te brakujące ~2,5k umki od skończonej przez Wira ery i zakładając, że nowa by się zaczęła od razu ze stratami jakie mamy to mogłaby się skończyć na nowo 🙃
Ta... Też patrzyłem na Twoją umkę w momencie gdy Wir bił już jaskinie. Może by się udało namówić czerwonego by podniósł wymagania od elki o trudności 2450 (lub 2250) i w powstałe luki dołożyć jakieś nowe przepisy
Zakładając, że kilka rzeczy mi nie wyszło tak, jak chciałam, porobiłam trochę błędów zapewne po drodze, to jakby wszystko poszło idealnie w momencie zakończenia ery mogłabym mieć max +400umki więcej, to w dalszym ciągu brakłoby jej 2k,przy tym poziomie bicia to ze 3 tygodnie jak nic.
Ewentualnie jakieś miejsce/czynności którymi dodatkowo można zwiększyć umkę? Lub zwiększenie umki z eksperymentów
Tsura
 

Posty: 281
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wampir
Profesja: Złodziej

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Tsura »

Co do wytrzymałości - Absolutnie powinna zostać bez zmian. I nie dlatego, że jest OP i będę ją używał w next erze. Tylko dlatego, że to właśnie jest zamiennik buildu na zwinność. Wytrzymałość działa na takiej samej zasadzie jak zwinność. Musisz ją mieć na wysokim poziomie ważności i często podbijać z AP. Dopiero wtedy działa, nie wystarczy mieć 1k wytrzymałości i lecisz przez całą grę z 20% redukcji. Musisz ją rozwijać mocno i często, jest to typowy ap dump zamiast zwinności. Działa dobrze i wogole bym tego nie ruszał.

WBB a trafienie - absolutnie bym tego nie ruszał! Nawet dałbym lekkiego boosta zwłaszcza w dolnej części krzywej. W końcu trafienia były sensowne, i był widoczny jasna korelacja. Masz WBB - masz trafienia. NIe masz wbb - cierpisz. Dlaczego mówię o booście? Bo teraz krzywa przyrostu celności jest związana z nabijaniem wbb na maksa (jak Wir). A jeżeli lekko to wzmocnić, to Wir będzie miał boosta bo nawala wbb na 100%, a jak ktoś robi wbb na 80% też będzie co nieco trafiał.

Kontry - 2 ery temu Sam miał 3k zwinności na końcu to miał i kontry. Ciekawe jak te 1,2k zwinki teraz było w porównaniu do sily? W sensie czy miał jej proporcjonalnie tak samo dużo jak sily? Bo to jest ta sama sytuacja co z wytrzymałością. Musisz jej mieć dużo, zwłaszcza na późniejszych etapach gry. Sytuacja z jaskini teraz - miałem 3400 sily i 2700 wytrzymki. I to było nawet trochę za mało. Wiec gdyby sytuację odwrócić i majac 3400 sily, mieć 2700 zwinki to myślę, że było by całkiem nieźle. Można by Orga poprosić o zmianę statystyk np. u mnie i mogę to sprawdzić.


To, że w tej erze nie grał nikt na kontry nie znaczą, że nie sa dalej OP. :) Skoro wytrzymałość to sygnatura barba, to może zwinność to sygnatura złodzieja. Nekro/Palek mają zupełnie inny zestaw bonusów. Czar defensywne na 155%, redukcje obrażeń, leczenie w walce palka, patron? Z czym do czego. Niech trochę odstają w innych statach :D


Rozkuwanie - wiem, że było to nie zamierzone, ale powiem wam, że było super. Współpraca, kombinowanie z kim co zrobić. Itp. Rozumiem, że to była trochę przeginka, ale powiem wam, że naprawdę było to fajne. Może pomyślimy wspólnie jak to troche ograniczyć, ale zostawić w jakiejś formie?

Temat też do rozważenia. Siła EQ na wymagana siła. Mam jakieś wrażenie, że w tej erze EQ było niesamowicie ciężkie. I praktycznie tylko EQ np. wilcze miało współczynnik koło 8 po harcie. A to robione przez rzemyków jakiś kosmos na 3.4. Rozumiem, że rzemyk za szybko wygrywał poprzednie ery, ale teraz nawet nie zdążył zrobić tego ostatniego EQ jakoś sensownego zanim Wir skończył ere :D
Katla, Oko Kota
 

Posty: 199
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Katla, Oko Kota »

Ja grałam na kontry od Kanałów, aż po Upiorny Labirynt. Ale ja nie jestem graczem z jakimiś wybitnymi aspiracjami (Nottek), więc odstaję poziomem od topki i wbb nie mam tyle, co Wir, ani zwinności. Jako że uzbrojenie mam bardzo dobre (a pewnie takiego jeszcze bym nie miała, gdybym obecny poziom miała wcześniej), to mogę już chodzić po krypcie, no i niestety musiałam przerzucić się na uniki, bo mam za mało zwinki i wbb, by kontrować Większego Demona i większość mocniejszych Mobów. Może gdybym szła szybciej, to sytuacja wyglądałaby inaczej. Tym niemniej całkiem fajnie mi się grało, używając kontr. Mniej elków zużywałam, więc walki dłużej trwały. Oczywiście popełniłam cały szereg błędów... no ale dawno nie grałam postacią stricte walczącą i pierwszy raz złodziejem (nie licząc testówki).
Serath
 

Posty: 106
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
ID: 2205
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Paladyn

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Serath »

OK, jeżeli 1k zwinki i 200k wb to za mało żeby kontrować większego to nie mam pytań.
Jeżeli chciałbyś mieć proporcjonalnie zwinkę-siłę, tak samo jak siłę-wytrzymałość u barba, to pojawia się trochę problem, bo masz rozdanie 2,5; 4,5 w porównaniu do barbowego 4; 4,5. Porównując na 'czysto' wydatek AP (bez uwzględnienia rasówek), to masz koszt 1450 AP dla Barba, a dla złodzieja 1960 xD to jest kolosalna różnica (przyjąłem podane przez Ciebie staty- 3400 siły, 2700 zwiny/wytrzymy). Z matematyki wychodzi mi, że złodziejowi zostałoby AP na zdobycie 2,1k siły, co w tej erze może i wystarczałoby sensownie na jaskinię, ale jeżeli pożegnamy się z wilczym to trochę lipa.
Powtarzam, mówimy o NIEUDANYCH PRÓBACH kontr, czyli dmg na twarz, nie chodzi tutaj nawet o niski % udanych kontr, bo takowych nie ma. Sory, ale realnie do krypty wchodzisz w okolicach 66 poziomu. Jeżeli Katla twierdzi, że 1k to za mało- musisz walnąć ponad 220 AP w samą zwinność xD. Gdzie siła i speed jeszcze.
Tak zwinność jest sygnaturą złodzieja, ale co ona tak naprawdę teraz daje?
Wirginix, Anielski Wieszcz
 

Posty: 211
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
ID: 163
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Wirginix, Anielski Wieszcz »

Serath czemu nie liczysz rasówek tylko przeliczasz to na czysto? Skoro rasówki są kluczowe dodatkowo bierzesz staty obecne, a nie wtedy gdy Katla pisała post. Katla sama przyznaje że dawno nie grała postacią, która walczy. I siedzenie na człowieku, będąc złodziejem to trochę mocny strzał w kolano.
Świątynia najlepsza to 31 poziom - zysk z niej bardzo marny w porównaniu do zysków z wilka czy też wampa.
Dodatkowo jak chcesz być szczegółowy to Sam miał mało siły na złodzieju gdy pokonał notka, bodajże koło 2.5k/2.6k. Więc dalej nie rozumiem twoich wyliczeń, które są totalnie na czysto i totalnie nie biorących zysków z ras, które powtórzę są KLUCZOWE, jeśli chce się myśleć o notku.

Tsura co do EQ to Eb robił taką zbroję, że mucha nie siada po harcie przelicznik 7.33 i to zbroja dająca 7.5k defa, nie była ona przypisana, bo jakby weszło przypisanie przelicznik byłby jeszcze lepszy, a zbroja z planu dropnego. Od dłuższego czasu w erze słyszałem że Seph kuje cięższe EQ niż Eb może tu należy szukać przyczyny?
Co do reszty wypowiedzi twojej się w 100% zgadzam.
Katla, Oko Kota
 

Posty: 199
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Katla, Oko Kota »

Tak, ja całą erę grałam człowiekiem. Nie robiłam przemian, a są istotne z wielu powodów. Świątynia nie podbije tak statystyk. Ponadto grając złodziejem i tylko modląc się w Świątyni, nie mam szans na ujemny status, a co za tym idzie, mogę korzystać tylko z podstępnego ciosu, a nie mogę zadać głębokiej krwawiącej rany. W sumie fajnie by było, gdyby ktoś pokusił się o zagranie złodziejem tak na poważnie, a nie jak ja - casualowo. Rzeczywiście wtedy można by było porównać, jak gra się złodziejem (nastawiony na zwinność, szybkość, wbb), a jak barbem gdzie główne skrzypce gra wytka, siła...
Jeśli będzie testówka, to dobrze byłoby to przetestować i to przez graczy, którzy z sensem poprowadzą postać, a nie przez takich jak ja :D i dopiero wtedy podejmować decyzje o przycinaniu tego lub owego.
Tsura
 

Posty: 281
Rejestracja: 26 gru 2020, o 13:32
ID: 2666
Rasa: Wampir
Profesja: Złodziej

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Tsura »

Właśnie Krypta zawsze była punktem granicznym. Wejście w kryptę to kamień milowy między early a mid game.

Serath - nie da się bezpośrednio tego porównać. Zgadzam się. Ale mając niższą siłę masz wyższą szybkość u złodzieja. Do tego siedzisz na wampie, wiecej stat i hp, więc więcej możesz kontrować. To się jakoś balansuje.

Zwinność odpowiada troszkę za celność, ale chyba dość z mało z tego co widać, i za kontry/uniki. Tak przynajmniej wynikało ze zmian na ere.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 992
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: ZMIANY NA XXXV Erę?

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Witajcie.
Na ten moment wprowadzone zmiany obejmują:

- zmiany w systemie rozkuwania przedmiotów - trudniejsze kolejne przekucia tego samego itema (nie tylko bazując na bonusie)
- wykute przedmioty o szczególnie dobrych parametrach stają się Legendarne (brak możliwości kolejnego przekucia)
- poprawka zgłoszonych bugów kucia
- zwiększony przyrost Warzelnictwa na mocnych przepisach u Druida
- dodane info o brakujących składnikach do pracy w Kuźni oraz w Chacie druida

- drobna (drobna!) korekta wpływu WB na trafienia - lekkie zwężenie widełek wpływu WB na korzyść Zwinki
- odrobinę wzmocnione Kontry (ze Zwinności)
- lekka poprawa absorpcji i trafień czarami
- niwelowanie absorpcją i tarczą ataków wysysających Hp
- taktyka wydłużona do max 75 linijek skryptu
- drobne poprawki w Świątyni żywiołów i Katakumbach (dropy zwojów)
- Dol Guldur - poprawka opłacalności
- Daranis - naprawa buga z dropem eq w Kopalniach

- naprawa formularza kontaktowego i kilku spraw technicznych
- wydłużony quest Osetisa (po zamknięciu Dol Guldur)
- modyfikacje efektów picia mleka/mikstury u Pustelnika i Wiedźmy
- dodany moduł budowy murów miejskich w Vackell (do przepalania PP w zamian za exp i budownictwo)
- naprawa efektu pijaństwa w Chatce i Posłańcach
- modyfikacja opcji pijaństwa w Impie - niektóre rzeczy da się zrobić po pijanemu, z różnymi wynikającymi z tego efektami (zwykle negatywnymi, ale czasem też pozytywnymi)
- poprawa systemu rybołówstwa + większa opłacalność sprzedaży ryb
- zmiana efektu spania w Karczmie - odnawianie hp/many oraz zysk punktów Pracy/Treningowych (zależy czy gracz używa PP) w zamian za trochę energii
- dodatkowa mini-gra - Poszukiwacz Skarbów (graficzna) w której można znaleźć trochę złota/surków/kryształ...


Będę planował odpalić otwarte testy w Wielki Piątek, abyście na święta mogli sobie poklikać.
To tyle na ten moment ode mnie.
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ