Nowa profesja-łowca

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Tariela, Demoniczny Miecz Niebios
 

Posty: 102
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 905
Rasa: Cz³owiek

Nowa profesja-łowca

Post autor: Tariela, Demoniczny Miecz Niebios »

Hej,

a może czas na wprowadzenie nowej profesji? Myślę o Łowcy. Roboczy zarys, po odbyciu dyskusji na Chatce:
  • walka dystansowa – łuk
  • szybsze bieganie (mniej energii potrzebne) na pewne lokacje jak np. las, albo może na wszystkie?
  • stworek przy boku z urzędu
  • aby zrekompensować plusy z stworka i biegania, można obniżyć dla balansu statystyki albo coś (aczkolwiek uzdrawianie stworka to też dodatkowy koszt, zatem jakiś minus już jest)
No i to w sumie tyle, zapraszam do dyskusji.
Avkob Stonoga, Śmieszek Wyklęty
 

Posty: 31
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 710
Rasa: Cz³owiek

Re: Nowa profesja – łowca

Post autor: Avkob Stonoga, Śmieszek Wyklęty »

Walka dystansowa? XD
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to wygląda w impie? XD
Arcurius, Szaleństwem Naznaczony
 

Posty: 71
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 890
Rasa: Cz³owiek

Re: Nowa profesja – łowca

Post autor: Arcurius, Szaleństwem Naznaczony »

Mógłby mieć mechanikę "wroga klasowego", czyli zwiększony dmg lub/i lepszy drop przeciwko wybranej grupie przeciwników (humanoidy/zwierzęta/demony/nieumarli itp)
Ari Veum, Dama Z Koteckiem
 

Posty: 18
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 964
Rasa: Cz³owiek

Re: Nowa profesja – łowca

Post autor: Ari Veum, Dama Z Koteckiem »

Jeśli chodzi o szybsze poruszanie się, osobiście ograniczyłabym właśnie do lokacji typu lasy/rzeki/góry - czyli typowo "naturalnych". Być może celność zależna od pogody? To tylko taki luźny pomysł, żadna sugestia (zanim zostanę zjechana przez wszystkich wokół).
Ne ily halált adj, istenem,
Ne ily halált adj énnekem!
Titanium, The Sin
Bóg
 

Posty: 200
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 51
Rasa: Cz³owiek

Re: Nowa profesja – łowca

Post autor: Titanium, The Sin »

Avkob pisze:Walka dystansowa? XD
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to wygląda w impie? XD
Jeszcze nie ma. Ale nikt czegoś takiego nie wyklucza.
World needs a professional, not a hero.
Ulf, Nocny Wędrowiec
 

Posty: 3
Rejestracja: 26 sty 2017, o 12:16
ID: 959
Rasa: Cz³owiek

Re: Nowa profesja-łowca

Post autor: Ulf, Nocny Wędrowiec »

Zapomniałaś/eś o zastawianiu pułapek (lub coś w tym stylu) i walce wręcz jako statystyka
Katla, Oko Kota
 

Posty: 198
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Nowa profesja-łowca

Post autor: Katla, Oko Kota »

W sumie, to drwalnictwo nie jest jakoś wybitnie wykorzystywane. Do budowy, wampirom na wymianę za maksymalną enę, huta i to chyba wszystko. Bronie dystansowe rozruszałyby trochę drwala.
Wiązałoby się to z gruntownymi zmianami w skrypcie walki jak przypuszczam, dodanie do rzemieślnictwa wytwórcy tych broni (fleczer?) i same bronie, ale pomysł wart rozważenia.
Titanium, The Sin
Bóg
 

Posty: 200
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 51
Rasa: Cz³owiek

Re: Nowa profesja-łowca

Post autor: Titanium, The Sin »

Plany rzemieślników już obecnie wykorzystują drewno.
World needs a professional, not a hero.
Katla, Oko Kota
 

Posty: 198
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Nowa profesja-łowca

Post autor: Katla, Oko Kota »

No to tym bardziej warto spróbować. Każde zróżnicowanie jest na wagę złota, bo co prawda Barbarzyńcę, Wojownika i Złodzieja inaczej się prowadzi, ale walczą oni podobnie. Tylko Bard i Paladyn są inni, bo wykorzystują dodatkowe umiejętności.
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Nowa profesja-łowca

Post autor: Strażnik »

Mógłby mieć mechanikę "wroga klasowego", czyli zwiększony dmg lub/i lepszy drop przeciwko wybranej grupie przeciwników (humanoidy/zwierzęta/demony/nieumarli itp)
Kopyrajts Łizards of de Kołst
Wiązałoby się to z gruntownymi zmianami w skrypcie walki jak przypuszczam, dodanie do rzemieślnictwa wytwórcy tych broni (fleczer?) i same bronie, ale pomysł wart rozważenia.
Proszę, tylko bez nowych subprofesji wytwórczych.

Całym sercem popieram wprowadzenie nowych profesji, w szczególności różnicowanych w inny sposób, niż tylko przez rozdanie AP i zestaw czarów.

Co do łowcy, to można go zrobić na dwa sposoby:
1. Uwzględniając wprowadzenie broni dystansowych - po prostu orientując go na ich używanie. Acz proszę, niech nikomu nie przychodzi do głowy, by czynić je unikatami dla łowcy, bo to będzie merytoryczna bzdura. Może to być np statyczny bonus do celności/obrażeń z dystansu, albo jakiś specjalny atak.
2. Bez wprowadzania specjalnej mechaniki broni dystansowych - budując specjalne umiejętności tak, by oddawały styl walki łowcy. Łowca nie jest wojownikiem/paladynem, chcącym walczyć otwarcie, raczej będzie się krył i atakował z zaskoczenia. Ja bym proponował specjalny atak, który byłby liczony jako atak agresywny (żeby uwrażliwiał na obrażenia), oraz modyfikował siłę ataku:
-bazowo duży plus,
-wraz z upływem tury bonus się zmniejsza (czyli w zależności od liczby zużytych PRów przez obu walczących),
-bonus znacząco się zmniejsza, gdy łowca zostaje trafiony.

Also: jeśli już będziecie wprowadzać symulację walki z dystansu i w zwarciu, to uwzględnijcie w tym czary.
ODPOWIEDZ