Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 lut 2017, o 19:52 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 96
ID: 905
Rasa: Cz³owiek
Hej,

a może czas na wprowadzenie nowej profesji? Myślę o Łowcy. Roboczy zarys, po odbyciu dyskusji na Chatce:

  • walka dystansowa – łuk
  • szybsze bieganie (mniej energii potrzebne) na pewne lokacje jak np. las, albo może na wszystkie?
  • stworek przy boku z urzędu
  • aby zrekompensować plusy z stworka i biegania, można obniżyć dla balansu statystyki albo coś (aczkolwiek uzdrawianie stworka to też dodatkowy koszt, zatem jakiś minus już jest)

No i to w sumie tyle, zapraszam do dyskusji.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 19:56 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 31
ID: 710
Rasa: Cz³owiek
Walka dystansowa? XD
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to wygląda w impie? XD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 20:08 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 34
ID: 890
Rasa: Cz³owiek
Mógłby mieć mechanikę "wroga klasowego", czyli zwiększony dmg lub/i lepszy drop przeciwko wybranej grupie przeciwników (humanoidy/zwierzęta/demony/nieumarli itp)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 20:15 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 11
ID: 964
Rasa: Cz³owiek
Jeśli chodzi o szybsze poruszanie się, osobiście ograniczyłabym właśnie do lokacji typu lasy/rzeki/góry - czyli typowo "naturalnych". Być może celność zależna od pogody? To tylko taki luźny pomysł, żadna sugestia (zanim zostanę zjechana przez wszystkich wokół).

_________________
Ne ily halált adj, istenem,
Ne ily halált adj énnekem!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 20:15 
Offline
Archanioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 176
ID: 51
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca
Avkob napisał(a):
Walka dystansowa? XD
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak to wygląda w impie? XD


Jeszcze nie ma. Ale nikt czegoś takiego nie wyklucza.

_________________
World needs a professional, not a hero.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 20:27 
Offline

Dołączył(a): 26 sty 2017, o 12:16
Posty: 3
ID: 959
Rasa: Cz³owiek
Zapomniałaś/eś o zastawianiu pułapek (lub coś w tym stylu) i walce wręcz jako statystyka


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 21:48 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 145
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
W sumie, to drwalnictwo nie jest jakoś wybitnie wykorzystywane. Do budowy, wampirom na wymianę za maksymalną enę, huta i to chyba wszystko. Bronie dystansowe rozruszałyby trochę drwala.
Wiązałoby się to z gruntownymi zmianami w skrypcie walki jak przypuszczam, dodanie do rzemieślnictwa wytwórcy tych broni (fleczer?) i same bronie, ale pomysł wart rozważenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 21:54 
Offline
Archanioł

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 176
ID: 51
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Barbarzyńca
Plany rzemieślników już obecnie wykorzystują drewno.

_________________
World needs a professional, not a hero.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2017, o 22:08 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:56
Posty: 145
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid
No to tym bardziej warto spróbować. Każde zróżnicowanie jest na wagę złota, bo co prawda Barbarzyńcę, Wojownika i Złodzieja inaczej się prowadzi, ale walczą oni podobnie. Tylko Bard i Paladyn są inni, bo wykorzystują dodatkowe umiejętności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lut 2017, o 14:23 
Offline
Strażnik

Dołączył(a): 23 wrz 2016, o 12:47
Posty: 0
ID: 0
Rasa: Cz³owiek
Cytuj:
Mógłby mieć mechanikę "wroga klasowego", czyli zwiększony dmg lub/i lepszy drop przeciwko wybranej grupie przeciwników (humanoidy/zwierzęta/demony/nieumarli itp)

Kopyrajts Łizards of de Kołst

Cytuj:
Wiązałoby się to z gruntownymi zmianami w skrypcie walki jak przypuszczam, dodanie do rzemieślnictwa wytwórcy tych broni (fleczer?) i same bronie, ale pomysł wart rozważenia.

Proszę, tylko bez nowych subprofesji wytwórczych.

Całym sercem popieram wprowadzenie nowych profesji, w szczególności różnicowanych w inny sposób, niż tylko przez rozdanie AP i zestaw czarów.

Co do łowcy, to można go zrobić na dwa sposoby:
1. Uwzględniając wprowadzenie broni dystansowych - po prostu orientując go na ich używanie. Acz proszę, niech nikomu nie przychodzi do głowy, by czynić je unikatami dla łowcy, bo to będzie merytoryczna bzdura. Może to być np statyczny bonus do celności/obrażeń z dystansu, albo jakiś specjalny atak.
2. Bez wprowadzania specjalnej mechaniki broni dystansowych - budując specjalne umiejętności tak, by oddawały styl walki łowcy. Łowca nie jest wojownikiem/paladynem, chcącym walczyć otwarcie, raczej będzie się krył i atakował z zaskoczenia. Ja bym proponował specjalny atak, który byłby liczony jako atak agresywny (żeby uwrażliwiał na obrażenia), oraz modyfikował siłę ataku:
-bazowo duży plus,
-wraz z upływem tury bonus się zmniejsza (czyli w zależności od liczby zużytych PRów przez obu walczących),
-bonus znacząco się zmniejsza, gdy łowca zostaje trafiony.

Also: jeśli już będziecie wprowadzać symulację walki z dystansu i w zwarciu, to uwzględnijcie w tym czary.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL