Odnośnie ochrony przez gracza - może zrealizować to w takiej formie, że atakujący walczyłby jednocześnie z ofiarą i jej obrońcą. To pozwoliłoby łatwiej bronić się przed atakami bardzo odstajacych postaci. W obecnym silniku walki brakuje jedynie dwóch rzeczy - warunku końca walki obsługującego 3 walczących oraz sposobu określania celu.
Odnośnie okaleczen - tu problem jest taki, że wszędzie operuje się bezpośrednio na bazie, choć od dawna funkcjonują ograniczenia broni i bonusy z artefaktów. Nie mam w tej chwili pomysłu jak to obejść bez ryzyka, że w jakimś miejscu zostaną statystyki bez okaleczeń.
Okaleczenia widziałbym jak w przykladach poniżej:
-okaleczone ręce - procentowo zwiększa wymagania siły noszonej broni, od 25% do 175%
-okaleczone ramiona - procentowo zmniejsza siłę braną do obrażeń, od 5% do 50%
-okaleczone stopy - dodatkowe ograniczenie szybkości w walce,
-okaleczony język - osłabienie pieśni barda,
-zlamany kiel - wolniejsze leczenie wszystkimi źródłami u wampira,
-strata rogu - zwiekszone koszty many u diabla
Jak widać sugeruję część efektów swoistą dla ras i klas - mogłyby się wiązać ze zdobyciem specjalnych reagentow, tak dla smaczku.
Dobijanie
Moderator: Aniołowie
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek