ZMIANY NA XXIII ERĘ
Moderator: Aniołowie
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Są metody siania pozwalające dbać o pola raz na kilka dni.
Słyszałem za to, że jest plan, by pola zamiast padać wstrzymywały wzrost. To byłoby dobrym rozwiązaniem i dałoby nawet pewne nowe metody siania, by jedno posianie mogło rozsiewać się bez zaglądania w pola przez kilka dni samoistnie.
Chciałbym natomiast poruszyć temat gildii i limitu miejsc.
Limit miał wymusić tworzenie wielu gildii, jednak zupełnie nie spełnia oczekiwań, ponieważ wciąż opłaca się robić tylko jedną dużą gildię z dobrymi kwaterami. Ponadto gildia walcząca z inną i przegrywająca nie ma szans na jakikolwiek rozwój. Dochodzi do sytuacji, gdzie ma 15/10 członków itp. To jest krzywdzące dla osób chcących dołączyć. Uniemożliwia gildii rotację graczy w niej itp. Obecnie gildie są grupami ludzi gadającymi poza impem. Stąd mam pomysł jak zachęcić do tworzenia małych gildii, ale nie krzywdzić tymsamym wielkich.
Mianowicie liczba miejsc w gildii będzie oddzielną wartością, coś jak balkony w strażnicach czy dokupywanie pól. Szerokość pola to poziom kwater, długość pola to liczba miejsc w gildii.
Gildia o małej liczbie graczy będzie mogła tanio budować kwatery, gildia o dużej liczbie graczy będzie mieć drogie budowanie kwater.
Z kolei gildia z małą liczbą kwater może dokupić miejsce tanio, a z dużymi kwaterami dokupi miejsce dla kolejnego gracza drogo. Niezależnie od tego, czy kupisz najpierw miejsca czy kwatery dojście do danego momentu powinno kosztować zawsze tyle samo.
koszt kwatery per miejsce w gildii:
5000 5500 6100 6700 7400 8100 9000 10000 11100 12300 itd
koszt miejsca w gildii bez kwater:
1000
Dokupienie kwater w gildii z 10 miejscami to 10-krotność kosztu powyższego.
Dokupienie miejsca w gildii to koszt 1k złota plus koszt wyrównania jego kwater. Tak więc miejsce w gildii z 5 kwaterami to koszt:
1000+5000+5500+6100+6700+7400
Oczywiście kwoty są mocno poglądowe. Taki system sprawi, że gildia z 10 graczami wybuduje kwatery 2x taniej niż gildia z 20 graczami, jednak systemu nie da rady wykorzystać na swoją modłę budując tanio kwatery i zapraszając wielu graczy, bo zaproszenia będą drogie.
Minimalna liczba członków dałbym 5 graczy. Tak więc najtaniej wybudujesz kwatery za 5-krotność kwoty rozbudowy kwater podanej wyżej.
Słyszałem za to, że jest plan, by pola zamiast padać wstrzymywały wzrost. To byłoby dobrym rozwiązaniem i dałoby nawet pewne nowe metody siania, by jedno posianie mogło rozsiewać się bez zaglądania w pola przez kilka dni samoistnie.
Chciałbym natomiast poruszyć temat gildii i limitu miejsc.
Limit miał wymusić tworzenie wielu gildii, jednak zupełnie nie spełnia oczekiwań, ponieważ wciąż opłaca się robić tylko jedną dużą gildię z dobrymi kwaterami. Ponadto gildia walcząca z inną i przegrywająca nie ma szans na jakikolwiek rozwój. Dochodzi do sytuacji, gdzie ma 15/10 członków itp. To jest krzywdzące dla osób chcących dołączyć. Uniemożliwia gildii rotację graczy w niej itp. Obecnie gildie są grupami ludzi gadającymi poza impem. Stąd mam pomysł jak zachęcić do tworzenia małych gildii, ale nie krzywdzić tymsamym wielkich.
Mianowicie liczba miejsc w gildii będzie oddzielną wartością, coś jak balkony w strażnicach czy dokupywanie pól. Szerokość pola to poziom kwater, długość pola to liczba miejsc w gildii.
Gildia o małej liczbie graczy będzie mogła tanio budować kwatery, gildia o dużej liczbie graczy będzie mieć drogie budowanie kwater.
Z kolei gildia z małą liczbą kwater może dokupić miejsce tanio, a z dużymi kwaterami dokupi miejsce dla kolejnego gracza drogo. Niezależnie od tego, czy kupisz najpierw miejsca czy kwatery dojście do danego momentu powinno kosztować zawsze tyle samo.
koszt kwatery per miejsce w gildii:
5000 5500 6100 6700 7400 8100 9000 10000 11100 12300 itd
koszt miejsca w gildii bez kwater:
1000
Dokupienie kwater w gildii z 10 miejscami to 10-krotność kosztu powyższego.
Dokupienie miejsca w gildii to koszt 1k złota plus koszt wyrównania jego kwater. Tak więc miejsce w gildii z 5 kwaterami to koszt:
1000+5000+5500+6100+6700+7400
Oczywiście kwoty są mocno poglądowe. Taki system sprawi, że gildia z 10 graczami wybuduje kwatery 2x taniej niż gildia z 20 graczami, jednak systemu nie da rady wykorzystać na swoją modłę budując tanio kwatery i zapraszając wielu graczy, bo zaproszenia będą drogie.
Minimalna liczba członków dałbym 5 graczy. Tak więc najtaniej wybudujesz kwatery za 5-krotność kwoty rozbudowy kwater podanej wyżej.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
No imo to rozwiązałoby problem +++Słyszałem za to, że jest plan, by pola zamiast padać wstrzymywały wzrost. To byłoby dobrym rozwiązaniem i dałoby nawet pewne nowe metody siania, by jedno posianie mogło rozsiewać się bez zaglądania w pola przez kilka dni samoistnie.
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
- ID: 890
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Skoro już to było wspomniane to też podłączam się pod ideę zniesienia ograniczeń poziomowych odnośnie lokacji/questów, nie czuję za bardzo jaki pozytywny wkład to ma przynosić, szczególnie że chyba sam Org pisał na chatce, że teraz bardziej czas ma znaczenie w kontekście kamieni milowych progresu Ery niż poziom.
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Proponuję jakąś ankietkę odnośnie wymagań levelowych gdziekolwiek powyżej 20-30 levelu.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 26 lip 2019, o 11:13
- ID: 2671
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
A ja tak sobie dziś popatrzyłem i stwierdziłem: "Skoro do pozyskiwania drewna potrzebni są drwale gracze to dlaczego to nie działa tak samo w przypadku kopalń?"
Raczej nie jest to pomysł do zaimplementowania w tej erze, ale coś możecie nad tym pomyśleć.
Raczej nie jest to pomysł do zaimplementowania w tej erze, ale coś możecie nad tym pomyśleć.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Jeszcze jeden drobiazg: czy da się zrobić tak, żeby logout za przekroczenie limitu kliknięć na sekundę nie wywalał z lokacji takich jak tunel, dolina, wzgórze, baszta? To jest maksymalnie irytujące, jak traci się 80 energii bo się przypadkiem kliknęło raz za szybko. Jeżeli to za dużo roboty, to wiadomo, ze trudno, ale ułatwiłoby życie.
-
- Bóg
- Posty: 995
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
...Bo i tak jaka przyjemność z takiej gry? Drwal, podobnie jak Rybak, jest wyłącznie taką profesją dodatkową, która sama z siebie nie jest szczególnie atrakcyjną formą gry."Skoro do pozyskiwania drewna potrzebni są drwale gracze to dlaczego to nie działa tak samo w przypadku kopalń?"
Nie za bardzo, bo obecność w tych lokacjach jest warunkowana ciągłością sesji przeglądarki, a logout kończy sesję.czy da się zrobić tak, żeby logout za przekroczenie limitu kliknięć na sekundę nie wywalał z lokacji takich jak tunel, dolina, wzgórze, baszta?
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
To może warto rozważyć zasadność tak rygorystycznego limitu kliknięć? O ile dobrze pamiętam, to była forma zabezpieczenia przed autoklikerami i botami, które i tak są wykrywane błyskawicznie i w sumie nikt ich już nie próbuje nawet używać, bo za łatwo o wpadkę. A zwiększenie np do 5/sek powinno rozwiązać problem, przy 3 naprawdę łatwo klikając f5 albo zdejmując uzbrojenie przesadzić. Nie upieram się oczywiście, sygnalizuję tylko że jest to w sumie jakieś rozwiązanie (chyba).
-
- Bóg
- Posty: 995
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
- ID: 1385
- Rasa: Cz³owiek
Re: ZMIANY NA XXIII ERĘ
Lepsze to niż nic xD