System walki
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: System walki
I dodanie większej ilości taktyk do zapisania, 3 to kpina -.-
5 to absolutne minimum choć uważam że dużo więcej by się przydało.
No i oczywiście możliwość nazwania taktyki, bo nie rozumiem czemu tego nie ma od tylu er...
5 to absolutne minimum choć uważam że dużo więcej by się przydało.
No i oczywiście możliwość nazwania taktyki, bo nie rozumiem czemu tego nie ma od tylu er...
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4989
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: System walki
O! Nazywanie byłoby super, bo przyznam się, że przez to że obecnie rzadko walczę, to muszę w edycji sprawdzać co ustawiłam w danej taktyce (pod co ona jest), bo nie pamiętam po prostu A to z kolei komplikuje szybkie przełączenie się na inną taktykę. Większą ilością też bym nie pogardziła.
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:50
- ID: 2069
- Rasa: Cz³owiek
Re: System walki
Punkty powyżej 20 w taktyce nie działają. Nie mam pojęcia jak to możliwe, ale najzwyczajniej nie łapie ich system i jest zwykły autoatak. Plus nie da się później tych punktów usunąć. Załączam screen
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Bóg
- Posty: 200
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 51
- Rasa: Cz³owiek
Re: System walki
A jak się ma sprawa z atakiem specjalnym Paladyna?
Jeżeli chodzi o taktykę - kwestia nazywania taktyk powinna być dość prosta. Możliwość wgrywania taktyk z pliku/wklejania jej) - wydaje się ciekawa, ale nie wiem jak będzie z czasem.
Jeżeli chodzi o taktykę - kwestia nazywania taktyk powinna być dość prosta. Możliwość wgrywania taktyk z pliku/wklejania jej) - wydaje się ciekawa, ale nie wiem jak będzie z czasem.
World needs a professional, not a hero.
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: System walki
Bo ktoś, kto zwiększał liczbę punktów, zwiększył licznik pętli tylko w jednym miejscu. Poprawka była kiedyś gotowa, ale nie weszłaPunkty powyżej 20 w taktyce nie działają. Nie mam pojęcia jak to możliwe, ale najzwyczajniej nie łapie ich system i jest zwykły autoatak. Plus nie da się później tych punktów usunąć. Załączam screen
-
- Bóg
- Posty: 200
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 51
- Rasa: Cz³owiek
Re: System walki
Sprawa z nie działającymi punktami nie powinna być ciężka do rozwiązania
World needs a professional, not a hero.
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: System walki
Wklejam na prośbę Orga z chatki:
Ilość czaro/wbb byłaby zależna od różnicy poziomów z mobkiem, ilości ataków/rzuconych zaklęć oraz siły/inty wymaganej na użyty czar/broń, spowoduje to że bijąc silnym czarem/bronią będę dostawać tyle samo skilla jak ktoś ze słabą bronią/czarem. Po prostu słabym czarem sprawę załatwia ilość ataków a mocnym czarem/bronią ich jakość. Czyli albo dużo ataków czymś co jest lekkie i łatwe w użyciu albo mało ataków czymś co jest ciężkie i trudne w użyciu. To pozwala nabijać skilla i zręcznemu i szybkiemu złodziejowi na równi z ciężkim i silnym barbem. Dodatkowo zmodyfikowałbym system uników tak aby zależały one także od tego jak ciężką broń się używa. Krótka walka, mocne ciosy, ciężką bronią uniki słabsze w sensie % ilości unikniętych ciosów ale ogólnie ciosów przyjętych mało . Dłuższa walka, lekką bronią, więcej uników % ale realnie tyle samo ciosów przyjętych. Czyli w walce 10 tur 100 ataków, 50% uników i 50 ciosów otrzymanych, w walce 50 tur 500 ataków, 90% uników i 50 ciosów otrzymanych.
Efekt końcowy - skill taki sam, ilość elek zużytych na walkę taka sama, exp ten sam tylko metoda inna.
Ilość czaro/wbb byłaby zależna od różnicy poziomów z mobkiem, ilości ataków/rzuconych zaklęć oraz siły/inty wymaganej na użyty czar/broń, spowoduje to że bijąc silnym czarem/bronią będę dostawać tyle samo skilla jak ktoś ze słabą bronią/czarem. Po prostu słabym czarem sprawę załatwia ilość ataków a mocnym czarem/bronią ich jakość. Czyli albo dużo ataków czymś co jest lekkie i łatwe w użyciu albo mało ataków czymś co jest ciężkie i trudne w użyciu. To pozwala nabijać skilla i zręcznemu i szybkiemu złodziejowi na równi z ciężkim i silnym barbem. Dodatkowo zmodyfikowałbym system uników tak aby zależały one także od tego jak ciężką broń się używa. Krótka walka, mocne ciosy, ciężką bronią uniki słabsze w sensie % ilości unikniętych ciosów ale ogólnie ciosów przyjętych mało . Dłuższa walka, lekką bronią, więcej uników % ale realnie tyle samo ciosów przyjętych. Czyli w walce 10 tur 100 ataków, 50% uników i 50 ciosów otrzymanych, w walce 50 tur 500 ataków, 90% uników i 50 ciosów otrzymanych.
Efekt końcowy - skill taki sam, ilość elek zużytych na walkę taka sama, exp ten sam tylko metoda inna.
-
- Bóg
- Posty: 200
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 51
- Rasa: Cz³owiek
Re: System walki
Drag, od jakiegoś czasu myślę o czymś takim, jest tylko jeszcze jeden problem - trzeba przepisać najpierw walkę
World needs a professional, not a hero.