Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Samael
 

Posty: 160
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 772
Rasa: Wilkołak
Profesja: Złodziej

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Samael »

Watpię, że duzo ludzi bedzie grało ere testowa jako normalna 3 miesięczna ere XD Tutaj już połowa ludzi przestaje grać jak ktoś zaczyna robić baszte/wzgórze xd
Katla, Oko Kota
 

Posty: 205
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Wampir
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Katla, Oko Kota »

Do tej pory wypowiadali się druidzi zrzeszeni w gildiach, więc opowiem Wam, jak wygląda gra z punktu druida niezrzeszonego. Pomimo próśb w profilu i na wejściu do sklepu, tylko nieliczni gracze wrzucają mi reagenty/przepisy na elki. Co do reagentów, to rozumiem to doskonale, pierwszeństwo ma druid klanowy i basta (ja mogę sobie pobiegać trochę po lokacjach, poplewić grządki w klasztorze, kupić na jarmarku). Nie do końca wiem, dlaczego mało kto wrzuca mi przepisy (od 3 tygodni nikt), ale podejrzewam, że po prostu wpadają, kupują elki, lecą expić i w ogóle nie myślą o tym, że ja do wytwarzania eliksirów potrzebuje jakichś tam przepisów. W sumie przecież mogę iść do Daranis, do biblioteki i sobie za PP wyszukać. No i tu zaczynają się problemy, bo to jakie zwoje wypadają, zależy od poziomu. Na mój poziom wypadają mi zwoje poniżej Czystego życia (Czyste życie dostałam od kogoś) w związku z tym od 3 tygodni, by levelować i zwiększać umiejętność trzaskam Czyste życie na okrągło. OD TRZECH TYGODNI! Ja dostaję cholery, a gracze nie dostają lepszych elków. Dlaczego dla druidów/rzemków to, jakie zwoje z przepisami/planami wypadają w Daranis nie jest uzależnione od inty/charyzmy i/lub umiejki jest dla mnie zagadką. Bo co? Za łatwo by było? To proszę, ponabijajcie sobie 20 poziomów/200 inty na Czystym życiu, a zobaczymy, o jakich problemach z grą będziecie wtedy mówić.

I pytanie. Czy naprawdę uważacie, że byłoby to jakieś mega ułatwienie, gdyby druidom warzącym/rzemkom w Daranis wypadały przepisy/plany uzależnione nie od poziomu postaci, a od ilości inty/charyzmy i/lub umiejki?
Vania
Anioł
 

Posty: 39
Rejestracja: 14 cze 2018, o 08:02
ID: 1920
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Vania »

Zacznę od końca. Katla, ja w tej erze faktycznie cię zostawiłam. Co do nie dawania przepisów od 3 tygodni, wynika to chyba z tego, że wiedzieliśmy, że era ma się ku końcowi. Problem jest też taki, że druidzi/rzemki, nie chcą wypisywać do każdego gracza z pytaniem o materiały, a i gracze nie przeglądają każdego profilu, by sprawdzić, co kto potrzebuje. To by się przydało jakoś rozwiązać. Polecam częstsze korzystanie z discorda, gdzie czasem ktoś pisze jakiego zwoju szuka i go dostaje.

Thoran, pomysł z testowaniem podczas trwającej ery miałby sens, gdyby nie to, że Org nie chce byśmy się nudzili i co ere coś dodaje :D Tak więc, będzie to wyglądać tak, że na początku każdej ery, będą wprowadzane zmiany do poprzedniej, a jednocześnie w nowej już nieaktualne, z powodu kolejnej zmiany. Dlatego to raczej kiepski pomysł.
Mi się wydaje, że to, że ludzie prócz szukania błędów, przygotowują sobie taktykę na nową ere to nic dziwnego, ani złego. I to też wynika z faktu, że każda era jest inna od poprzedniej. A mało kto chce wchodzić nieprzygotowany i inwestować w statystykę, która w nowej erze jest już niepotrzebna jednak.
Dodatkowe resety jako nagroda za zgłaszanie błędów nie da rady. Wiesz co będzie? Ale on znalazł 2 błędy, a ja trzy! Ale ja pierwszy znalazłem ten błąd, tylko on zgłosił minute wcześniej. Nie ma szans XD
Thoran pisze: 23 lis 2023, o 22:30 "bo tutaj główny problem jaki się przewija w dyskusjach jest taki, że ludzie zgłaszają rzucają pomysły, a Org je zlewa (tak można to odczytać z tonów wypowiedzi)."
Tym razem będzie to nieuniknione, ponieważ propozycji zmian jest bardzo dużo. Nie ma fizycznej możliwości, by je w jednej erze przeanalizować, rozpisać i wprowadzić, a wiele z nich jest naprawdę dobrych. Sądzę, że nawet nierealne jest odpowiedzenie przez jednego Orga, na wszystkie.
I tu mam prośbę, jakbyś Org napisał, które z pomysłów bierzesz pod uwagę, żebyśmy nie tracili czasu i energii na dalsze wchodzenie w tematy, których nie masz możliwości realizować (zarówno twój, jak i nasz czas, jest ograniczony, dlatego byłoby to dla wszystkich wygodniejsze).
Jak napiszesz, które z wymienionych tutaj pomysłów mają szanse być wprowadzone, to i szansa na komunikat zwrotny w postaci konkretnych pomysłów, a nie ogólników jest większa.
Obecnie w tym temacie padło tak dużo propozycji, że nie sposób je wszystkie uporządkować (a chciałam to zrobić) XD Przez to może nam umknąć coś na czym warto się skupić. Tak więc jeszcze raz, prośba do Orga, napisz, choćby ogólnie, nad którymi pomysłami jesteś w stanie popracować.
Katla, Oko Kota
 

Posty: 205
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Wampir
Profesja: Druid

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Katla, Oko Kota »

Ach Ci walczący! Jak tylko widzą, że jednak nie mają szansy na ubicie Notterka jako pierwsi, to kompletnie tracą chęć do życia :D
Vanieczko! Nie miej wyżutego sumienia, bo ja (pomimo gorzkiego wydźwięku mojego posta) nie mam pretensji do walczących. Trudno spodziewać się po ludziach, którzy wpadają na chwilę między pracą a rodziną, że będą pamiętać o uzupełnianiu moich zapasów. Po prostu uważam, że można by zmienić to i owo w Bibliotece w Daranis i sprawa by się załatwiła. Oczywiście zawsze będzie mi miło, że ktoś o mnie pamięta i coś mi wrzuci od czasu do czasu, ale nie będę zdana na łaskę tej pamięci :)

Orgraelu, czy ta zmiana byłaby trudna do wprowadzenia i jak się na nią zapatrujesz?
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 997
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Jasne Katlo - postaram się coś z tym zrobić.

A pełna lista zmian znajduje się w TYM temacie :)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Dae Deloth
 

Posty: 12
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:59
ID: 3147
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Dae Deloth »

A ja z innej beczki, czemu stworek towarzyszacy niema paska z xpem? Mogl by dostawac punkcik za atak obrone w pve pvp i walke na arenie a potem punkty do rozdania. Zamiast losowego hp z areny. Trening bez zmian.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 997
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Budowa całego systemu rozwoju stworka w tym momencie niestety nie wchodzi w grę.
Może kiedyś... ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Paul, Jeździec Lamki
 

Posty: 112
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 366
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Paul, Jeździec Lamki »

Kolejną erę się nadziałem.
Czy można by obniżyć wymaganą intę pierwszego czaru def kapłana z 27 do 25 int albo niech pierścień maga się liczy do wymaganej inty przy zakupie zwoju u NPC?
Obecnie żeby mieć jakikolwiek def z czarów trzeba początkowe 5 AP + 1 AP z zadania wydać w intę albo męczyć w szkole 2 inty.
Dae Deloth
 

Posty: 12
Rejestracja: 15 lis 2021, o 23:59
ID: 3147
Rasa: Cz³owiek

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Dae Deloth »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze: 11 gru 2023, o 14:54 Budowa całego systemu rozwoju stworka w tym momencie niestety nie wchodzi w grę.
Może kiedyś... ;)

Rozumiem ze to z braku mocy przerobowych a nie checi. A jak bys podeslal mi kilka plikow php z walki arenki i podgladu stworka to bym naskrobal to w osonym pliku wymagajace od ciebie dodania tylko kilku linijek i 3 pol w bazie
Paul, Jeździec Lamki
 

Posty: 112
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 366
Rasa: Czart
Profesja: Kapłan

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Paul, Jeździec Lamki »

Tak sobie patrzyłem w czary po zmianach odnośnie tarcz i jak teraz nie tylko absorpcja na nich działa ale też redukcja obrażeń etc. to obecnie ostatni czar leczący czarodzieja jest mocniejszy niż kapłana. Zwraca więcej hp + tarcza (mniej hp, więcej tarczy co w sumie jest na plus bo mniej maks hp potrzeba) i jeszcze mniej PR kosztuje.

Do poprawy :D
ODPOWIEDZ