Era XVII - planowane zmiany
Moderator: Aniołowie
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Era XVII - planowane zmiany
Era XVI powoli zmierza do końca, a u nas prace trwają.
Chcielibyśmy przedstawić Wam w miarę szczegółowo zmiany, które planujemy wprowadzić wraz z nadejściem Nowej Ery i podyskutować z Wami o poszczególnych propozycjach.
Nowa Era - planowane zmiany:
Nowości:
1. Wprowadzenie prostego systemu questów wzbogacającego grę o elementy fabularne i prowadzącego gracza przez kolejne lokacje.
2. Nowa Dzielnica Mieszkalna - zupełnie przebudowany system domów:
- rezygnacja z "graficznego" widoku domu
- możliwość wielokrotnej rozbudowy domu
- handel domami
- możliwość składowania w domach uzbrojenia, eliksirów i artefaktów
- współdzielenie domu z małżonkiem - wspólne korzystanie/przekazywanie
- najbardziej rozbudowane domy dają właścicielowi częściową ochronę przed dobiciem gdy jest on offline (50 - 75% szans na uniknięcie dobicia)
Zmiany:
1. Kowalstwo - poprawa obecnego systemu kucia:
- zmiana sposobu różnicowania przedmiotów (metalurgia-złotnictwo) na podział wg typu przedmiotu (broń -> Kowalstwo, uzbrojenie ochronne -> Płatnerstwo)
- modyfikacja systemu proporcji - różnicowanie względem typu przedmiotu i rodzaju umiejętności
- poprawa przeliczników do kucia
- modyfikacja planów uzbrojenia
- poprawa Pieca Transmutacyjnego - ograniczenie zysków Alchemii, optymalizacja efektów przetopu
2. Lokacje Rasowe - poprawki:
- Czart - zmiana przeliczników statusu w ofiarach, balans uzbrojenia
- Wogul - poprawa kąpieli, balans uzbrojenia
- Wilkołak - lepsze wilcze uzbrojenie, poprawa Wycia
- Wampir - poprawa Misy z Krwią
3. Świątynie - modyfikacje:
- wprowadzenie elastycznych kosztów modlitw powiązanych z poziomem postaci
- lekkie ograniczenie zysków szczęścia i statusu w modlitwach
- naprawa zysku wszystkich statystyk podczas modłów (często wynoszącego 0)
4. Gildie - modyfikacje:
- usprawnienie Dziennika
- zwiększenie liczby uprawnionych klanowiczy
- modyfikacja systemu eventów (walk) gildii
5. Eventy - (propozycje zmian):
- eventy całodzienne, nie resetowe 1/4 szansy na event dziennie
- event Exp jedynie x1.1 (wyrzucenie silniejszych)
6. Lokacje PvM:
- ograniczenie i balans znajdywanego uzbrojenia
- dodanie realnego wpływu Szczęcia na niektóre znaleziska
7. Przebudowa całej listy czarów dla profesji magicznych
8. Modyfikacje statystyk potworów
9. Targowisko
- uporządkowanie kwestii przepływów złota
- segregacja wyświetlania zwojów
10. Modyfikacja systemu immunitetów.
11. Przebudowa kodu walki.
Nie obiecuję w tym momencie, że wszystko uda nam się wprowadzić, ale taki byłby plan, który oceniam jako dość realny - nigdy nie wiadomo jednak, co może się zdarzyć w międzyczasie
Chcielibyśmy przedstawić Wam w miarę szczegółowo zmiany, które planujemy wprowadzić wraz z nadejściem Nowej Ery i podyskutować z Wami o poszczególnych propozycjach.
Nowa Era - planowane zmiany:
Nowości:
1. Wprowadzenie prostego systemu questów wzbogacającego grę o elementy fabularne i prowadzącego gracza przez kolejne lokacje.
2. Nowa Dzielnica Mieszkalna - zupełnie przebudowany system domów:
- rezygnacja z "graficznego" widoku domu
- możliwość wielokrotnej rozbudowy domu
- handel domami
- możliwość składowania w domach uzbrojenia, eliksirów i artefaktów
- współdzielenie domu z małżonkiem - wspólne korzystanie/przekazywanie
- najbardziej rozbudowane domy dają właścicielowi częściową ochronę przed dobiciem gdy jest on offline (50 - 75% szans na uniknięcie dobicia)
Zmiany:
1. Kowalstwo - poprawa obecnego systemu kucia:
- zmiana sposobu różnicowania przedmiotów (metalurgia-złotnictwo) na podział wg typu przedmiotu (broń -> Kowalstwo, uzbrojenie ochronne -> Płatnerstwo)
- modyfikacja systemu proporcji - różnicowanie względem typu przedmiotu i rodzaju umiejętności
- poprawa przeliczników do kucia
- modyfikacja planów uzbrojenia
- poprawa Pieca Transmutacyjnego - ograniczenie zysków Alchemii, optymalizacja efektów przetopu
2. Lokacje Rasowe - poprawki:
- Czart - zmiana przeliczników statusu w ofiarach, balans uzbrojenia
- Wogul - poprawa kąpieli, balans uzbrojenia
- Wilkołak - lepsze wilcze uzbrojenie, poprawa Wycia
- Wampir - poprawa Misy z Krwią
3. Świątynie - modyfikacje:
- wprowadzenie elastycznych kosztów modlitw powiązanych z poziomem postaci
- lekkie ograniczenie zysków szczęścia i statusu w modlitwach
- naprawa zysku wszystkich statystyk podczas modłów (często wynoszącego 0)
4. Gildie - modyfikacje:
- usprawnienie Dziennika
- zwiększenie liczby uprawnionych klanowiczy
- modyfikacja systemu eventów (walk) gildii
5. Eventy - (propozycje zmian):
- eventy całodzienne, nie resetowe 1/4 szansy na event dziennie
- event Exp jedynie x1.1 (wyrzucenie silniejszych)
6. Lokacje PvM:
- ograniczenie i balans znajdywanego uzbrojenia
- dodanie realnego wpływu Szczęcia na niektóre znaleziska
7. Przebudowa całej listy czarów dla profesji magicznych
8. Modyfikacje statystyk potworów
9. Targowisko
- uporządkowanie kwestii przepływów złota
- segregacja wyświetlania zwojów
10. Modyfikacja systemu immunitetów.
11. Przebudowa kodu walki.
Nie obiecuję w tym momencie, że wszystko uda nam się wprowadzić, ale taki byłby plan, który oceniam jako dość realny - nigdy nie wiadomo jednak, co może się zdarzyć w międzyczasie
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 2381
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Wyrzućcie proszę eventy w ogóle.
Na chwilę obecną nie było rzadkością, że ktoś czekał na eventy złota/reagentów. I zwiększcie wypadanie reagentów, bo na chwilę obecną to jest jakiś koszmar.
Na chwilę obecną nie było rzadkością, że ktoś czekał na eventy złota/reagentów. I zwiększcie wypadanie reagentów, bo na chwilę obecną to jest jakiś koszmar.
-
- Posty: 200
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4989
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Era XVII - planowane zmiany
Czy wypadanie reagentów jest uzależnione od pogody? Bo wydawało mi się, że żywa kropla (czy jak to tam się zwie) wypadała częściej podczas deszczu, co w sumie jest dość logiczne, ale może to ja miałam akurat szczęście podczas ulewy
I zgadzam się z przedmówcą. Niektóre reagenty strasznie ciężko zdobyć, szczególnie te z początkowych lokacji, kiedy szybko się z nich wychodzi, bo robią się nieopłacalne już. I później co? Trzeba się bezsensownie wracać. Wiem że większość potworów powtarza się jeszcze w dalszych lokacjach, ale nie wszystkie.
I zgadzam się z przedmówcą. Niektóre reagenty strasznie ciężko zdobyć, szczególnie te z początkowych lokacji, kiedy szybko się z nich wychodzi, bo robią się nieopłacalne już. I później co? Trzeba się bezsensownie wracać. Wiem że większość potworów powtarza się jeszcze w dalszych lokacjach, ale nie wszystkie.
-
- Posty: 102
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
- ID: 905
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Co Wy z tymi eventami? Jeśli ktoś kisi energię w oczekiwaniu na to, aż z nieba spadnie czerwonoszary komunikat o darze bogów, to chyba przede wszystkim jego własna decyzja. Czy to jakoś wpływa na resztę graczy?Urudin, Ten Który Sprzedał Duszę pisze:Wyrzućcie proszę eventy w ogóle.
Na chwilę obecną nie było rzadkością, że ktoś czekał na eventy złota/reagentów. I zwiększcie wypadanie reagentów, bo na chwilę obecną to jest jakiś koszmar.
Poza tym, eventy przynajmniej niektórym — tak by wynikało z tego, co powyżej — dają motywację do częstego wchodzenia do gry i sprawdzania, czy coś się nie dzieje, a w konsekwencji — przywiązują. Oczywiście, tylko tych, którzy czują konieczność grania pod eventy. Chyba?
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 2381
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Eventy typu x3 reagenty albo złoto x2 są i tak zbyt mocne.
Na demonach pustki, które w przypadku czarujących nie wymagają żadnego wkładu eliksirów, gracz jest w stanie zarobić za 2k eny 120kk zamiast 60kk.
Na demonach pustki, które w przypadku czarujących nie wymagają żadnego wkładu eliksirów, gracz jest w stanie zarobić za 2k eny 120kk zamiast 60kk.
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Eventy przynoszą więcej szkody niż pożytku. Jeżeli mają funkcjonować w jakiejkolwiek formie to tylko jako całodniowe i tylko jeżeli przestaną wpływać tak mocno na rozgrywkę. Niech zostaną te obniżające koszta szkoły bitewnej czy odrobinę zwiększające exp (10%).
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 334
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Tarielo, system eventów jest o tyle utrudniający rozgrywkę, że w pewnym momencie gracz, który przez 3 tygodnie nie wchodzi do gry, nagle podczas eventu expa wbija więcej poziomów (a więc i max eny, zdrowia, ap) niż gracze grający regularnie.
Poza tym, tak jak wspomniał Uru, w pewnym momencie opłaca się czekać na event złota (przy stawianiu gildii, wojska, kwater) lub reagentów, jeśli gracz jest typowym zbieraczem dla druidów.
Poza tym, tak jak wspomniał Uru, w pewnym momencie opłaca się czekać na event złota (przy stawianiu gildii, wojska, kwater) lub reagentów, jeśli gracz jest typowym zbieraczem dla druidów.
Nie wiem, co tutaj robię.
-
- Posty: 113
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:51
- ID: 2381
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Jezu, po co zostawiać coś, co jest bezsensowną mechaniką.
I tak lepiej raz na 2 tygodnie pójść na evencie 1.1 niż expić regularnie.
A koszta szkoły bitewnej są do obniżenia permanentnie, zwłaszcza przy planowanym buffie świątyni. Na pewnych etapach gry i tak bardziej się będzie opłacało poczekać na ev szkółkowy (-20% to czasami ścięcie z 2k na 1.6k eng, czyli jeden dzień do przodu).
Dajcie już spokój z tymi eventami
I tak lepiej raz na 2 tygodnie pójść na evencie 1.1 niż expić regularnie.
A koszta szkoły bitewnej są do obniżenia permanentnie, zwłaszcza przy planowanym buffie świątyni. Na pewnych etapach gry i tak bardziej się będzie opłacało poczekać na ev szkółkowy (-20% to czasami ścięcie z 2k na 1.6k eng, czyli jeden dzień do przodu).
Dajcie już spokój z tymi eventami
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:49
- ID: 1805
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Potwierdzam, jako gracz każualowy dużo tracilem na początku ery, bo wydałem energię po 22 a nagle administracja dała event exp, bo ktoś na chatce poprosił. Psuje to zabawę graczom, którzy klikają codziennie, a premiuje power playerow grajacych z kalkulatorami w ręku.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 3330
- Rasa: Cz³owiek
Re: Era XVII - planowane zmiany
Również jestem na nie w w kwestii eventów. Dużo więcej zabawy zamiast "no kiedy ten event w końcu..."