Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Krasnoludy
PostNapisane: 29 paź 2019, o 07:53 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 13
ID: 702
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca
Elo cześć i czołem.

Zauważyłem, że mamy krasnoludzką postać w karczmie - quest z mordobiciem. Może by wrzucić do koszyka z pomysłami na przyszłość krasnala?

Bonus do siły i wytrzymałości, możliwość noszenia tylko krasnoludzkiego sprzętu (wiadomo, pokurcze to takie w formie kwadratu), który musi wykonać sam, bo jak wiadomo, krasnoludy są dżezi. Plus możliwość wyprodukowania "kredensu na szelkach" aka Krasnoludzkiego Plecaka który zwiększa pojemność ekwipunku.

Z minusów, minus do zwinności, charyzmy i inteligencji (wiadomo, Krasnoludy to urodzeni kawalarze, uważający, że szczytem rozrywki jest puszczenie głośnego bąka w towarzystwie)

Z rasowych bonusów, dostęp do krasnoludzkiej kopalni i kuźni, krasnoludzki zmysł, czyli bonus (10% więcej zaokrąglane w dół?) do znajdowania minerałów.

Taka luźna koncepcja :)

Pozdro!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Krasnoludy
PostNapisane: 30 paź 2019, o 15:34 
Offline

Dołączył(a): 13 lis 2018, o 12:25
Posty: 22
ID: 2367
Rasa: Czart
Profesja: Druid
Naprawdę uważasz, że rasa z bonusem do siły i wytrzymałości to jest coś, czego brakuje tej grze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Krasnoludy
PostNapisane: 30 paź 2019, o 20:00 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 13
ID: 702
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca
Orvudin Rahillin, Diabeł Kier napisał(a):
Naprawdę uważasz, że rasa z bonusem do siły i wytrzymałości to jest coś, czego brakuje tej grze?


Najważniejszy będzie bonus do picia alkoholu. Krasnoludy mogą pić więcej nie wpadając w stan upojenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Krasnoludy
PostNapisane: 31 paź 2019, o 12:44 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 609
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Co do zasady w Imperium nigdy nie istniał kanoniczny model wyboru rasy. Zawsze (do niedawna) był tylko człowiek + możliwość późniejszej przemiany w rasy człowiekopochodne - Wampir, Wilkołak.
Pojawił się też Wogul, czyli takie nie wiadomo co. Dołączył Czart do kompletu...

Rasy w stylu Elfów, Krasnoludów, Drowów, Orków, Gnomów itd. są stosowane tylko jako otoczka. I raczej tego nie będziemy zmieniać ;)

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Krasnoludy
PostNapisane: 7 lis 2019, o 22:46 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 13
ID: 702
Rasa: Wogul
Profesja: Barbarzyńca
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni napisał(a):
Co do zasady w Imperium nigdy nie istniał kanoniczny
Pojawił się też Wogul, czyli takie nie wiadomo co. Dołączył Czart do kompletu...


Ale wogule to ty szanuj. W ogóle, strasznie się wczułem w wogula.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL