Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 20 maja 2021, o 10:57 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:49
Posty: 14
ID: 1999
Rasa: Wilkołak
Profesja: Wojownik
Nie jestem przekonany, czy w aktualnej formie noclegi w tawernie są przez kogokolwiek wykorzystywane. Utrata energii i tur tylko po to, by nie zostać dobitym jest mało opłacalna, poza naprawdę wyjątkowymi przypadkami.

Może warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.

Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2021, o 15:02 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:49
Posty: 16
ID: 1792
Rasa: Człowiek
Profesja: Złodziej
Obawiam się, że na kolejne zmiany w obecnej erze nie znajdzie się zbyt wielu chętnych, a tym bardziej na ich implementację, jako, że Org ma ostatnio sporo do roboty, a chyba on jedyny potrafiłby coś w tej materii zdziałać :p
Jeśli o kolejne modyfikacje chodzi, myślę, że najrozsądniej byłoby zebrać ewentualne propozycje, co do których większość nie miałaby specjalnych zarzutów i liczyć, że ktoś będzie w stanie owe zmiany wprowadzić, może już w kolejnej erze.

Abstrahując od wiodącego wątku, Org tak nastraszył, że nie wiadomo co w ogóle z impem będzie, a co dopiero wspominać o pracy nad zmianami :p


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2021, o 17:13 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 48
ID: 406
Rasa: Człowiek
Profesja: Druid
Jebediah, Włochaty Przybysz napisał(a):
Nie jestem przekonany, czy w aktualnej formie noclegi w tawernie są przez kogokolwiek wykorzystywane. Utrata energii i tur tylko po to, by nie zostać dobitym jest mało opłacalna, poza naprawdę wyjątkowymi przypadkami.

Może warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.

Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.



Ciekawy pomysł i słuszna uwaga :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2021, o 21:07 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:49
Posty: 49
ID: 1857
Rasa: Człowiek
Profesja: Kapłan
niestety świątynia nie przyjmie do azylu człowiekosceptyków oraz osób porządnych ujemnie :)

pytanie. czy taki azyl chroniłby przed atakami i kradzieżami?
czy byłby odpłatny? $_$

samo nocowanie w tawernie mogłoby przynosić porządny sen, ale nie przerywany logowaniami
czyli przykładowo im szybciej po 22 pójdziesz spać do tawerny, to o 6 rano dostaniesz więcej energii bonusowej za owo wyspanie

(wciąż narażony na ataki i kradzieże, atak przeszkadzały w śnie i psuł zysk energii, kradzież może niekoniecznie )


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2021, o 21:27 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2020, o 23:43
Posty: 48
ID: 2011
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik
Cytuj:
Nie jestem przekonany, czy w aktualnej formie noclegi w tawernie są przez kogokolwiek wykorzystywane. Utrata energii i tur tylko po to, by nie zostać dobitym jest mało opłacalna, poza naprawdę wyjątkowymi przypadkami.


Nie są. Jest to stara mechanika, która miała sens przy dużej ilości graczy oraz niskim limitem zebranej energii

Cytuj:
Może warto pomyśleć nad systemem, w którym wynajem pokoju kosztuje nieco drożej (500*poziom?) i zamiast utraty energii powoduje dodanie jej niewielkiej ilości przy resecie następującym po noclegu. Fabularnie sensowne - lepiej się wyśpisz. Da to premię graczom, którzy logują się regularnie.


Hmmm... może by wprowadzić do gry chatki, domki, pałace, kasztele? To by było coś

Kod:
Natomiast funkcję, którą obecnie pełnią noclegi w tawernie można przenieść do świątyni - tu również ma to uzasadnienie fabularne. Jeżeli kiedyś rozzłościłeś tłum, to uciekałeś przed nim do świątyni i tam prosiłeś o azyl.


Wg mnie bezsensu, bo w nawie głównej się modlą człowieki, a za rogiem stoi anio.... ekchem... Większy demon xD

Cytuj:
pytanie. czy taki azyl chroniłby przed atakami i kradzieżami?
czy byłby odpłatny? $_$


Hmmm... Opcja zatrudnienia ochrony za którą można zapłacić była by spoko. A jak tą ochronę można by jeszcze przekupić! Miód malina

Cytuj:
samo nocowanie w tawernie mogłoby przynosić porządny sen, ale nie przerywany logowaniami
czyli przykładowo im szybciej po 22 pójdziesz spać do tawerny, to o 6 rano dostaniesz więcej energii bonusowej za owo wyspanie


Vania i Sunai - Lubią to!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 maja 2021, o 21:45 
Offline
Anioł

Dołączył(a): 14 cze 2018, o 08:02
Posty: 6
ID: 1920
Rasa: Cz³owiek
Noclegi w tawernie na pewno straciły sens, wątpię czy chociaż jedna osoba z nich korzysta. Może faktycznie nadać domkom ich pierwotny (z val) sens, możliwość bezpiecznego wylogowania. Pojawia się tylko problem z ewentualnymi walkami. Okaże się, że nie już w ogóle kogo atakować.
I idąc za Hafem, zostawcie mi noc w spokoju! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2021, o 14:07 
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2021, o 18:50
Posty: 24
ID: 2966
Rasa: Wampir
Profesja: Druid
A może usunąć opcję i mieć mniej tłoku w grze, skoro jest bezużyteczna? Mniej roboty efekt ten sam :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 maja 2021, o 16:57 
Offline

Dołączył(a): 30 paź 2020, o 23:43
Posty: 48
ID: 2011
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik
Areth napisał(a):
A może usunąć opcję i mieć mniej tłoku w grze, skoro jest bezużyteczna? Mniej roboty efekt ten sam :D


Popieram! Polać mu!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL