Pomysły i propozycje zmian

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Mioko
 

Posty: 108
Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
ID: 2156
Rasa: Wilkołak
Profesja: Paladyn

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Mioko »

Nie jestem miłośnikiem argumentów "musi nabijać czaro i wbb to zmniejszmy mu wymagania".
Druid powinien mieć takie same wymagania do podobnych czarów, jak inne czarujące profesje. Trochę głupio wygląda, że to niby zarodziej ma bonus do czaro , ale raptem druidowi podarowana super czary na znacznie niższą intę, przez co potrzebuje dużo mniej czaro.

To, że druid akurat musi rozwijać jedno i drugie, nie oznacza, że musi osiągnąć max bonus z jednego i drugiego.
Eliten
 

Posty: 101
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 859
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Czarodziej

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Eliten »

Ogólne zwiększenie statów z Apek to na pewno ciekawa propozycja, dało by tu zdecydowanie większą różnorodność pomysłów na postać

Obecnie suma wynosi 17... można spróbować liczyć to tak aby suma statow znaczących (powiedzmy 4) dla profesji wyniosła 17. Coś w stylu Czarodziej: 3sila, 4 szyb, 3 zwi, 6 int i po 2 wytrzymałości oraz 2 charyzma - z tym aby odejść od warzenia czarodziejem całkiem na rzecz druida... ktoś widział czarodzieja w chacie druida?
Wojownik: 5,5 siłą, 4,5 wytrzymałości, po 3,5 zwinka i szybkości, po 2 charki i int itd

Na pewno tez trzeba coś zmienić z czarami dla czarodzieja....

Regeneracja za 1250HP na 825 int, kolejny czar z leczeniem jest na 3333int...

Druga sprawa to nie wiem jak to jest liczone dokładnie więc można brać to jako zaokrąglenie albo jakiś błąd przy % ale to i tak są zbyt bliskie wartości
przy 250k czar na 2300int wychodził mi jako bardzo mocny
czar na 2750 przy 270k czaro wychodzi jako słaby

1900defa * 150% = 2850 I np Ogien 750 * 150%= 1125
3600defa * 80% = 2900 I np Ogien 1000 * 80% = 800

Tak wiem wystarczy podbić czaro tylko przy klepaniu int przez tyle poziomów i dojechania do prawie 3k int i mając prawie 300k to jest trochę słabo... zamiar jest super tylko przy tych najmocnejszych czarach to średnio zaczyna się kalkulować... za 120-150sily (50-60AP) można mieć + 1000-1500defa z uzbrojenia a przy wydaniu podobnej wartości AP w int uzyskałem efekt ze żywiołami klepią mnie mocniej ( a nie wydaje mi się żeby prawie 300k czaro to było mało żeby te czary się tak rozjeżdżały)
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Nie jestem miłośnikiem argumentów "musi nabijać czaro i wbb to zmniejszmy mu wymagania".
Druid powinien mieć takie same wymagania do podobnych czarów, jak inne czarujące profesje. Trochę głupio wygląda, że to niby zarodziej ma bonus do czaro , ale raptem druidowi podarowana super czary na znacznie niższą intę, przez co potrzebuje dużo mniej czaro.

To, że druid akurat musi rozwijać jedno i drugie, nie oznacza, że musi osiągnąć max bonus z jednego i drugiego.
Raczej tu nie chodzi o bycie miłośnikiem argumentów tego typu, ale zauważyć trzeba, że klasy hybrydowe nie mają linearnej ścieżki rozwoju, tylko opierają się na dokonaniu pewnej decyzji - przede wszystkim na wyborze między siłą a intą.

Taki Nekromanta np. idąc w Intę jest w stanie dość szybko osiągnąć poziom ostatniego czaru, ALE by go używać, musi go wpierw zdobyć - co by nie było możliwe, gdyby magiczna biblioteka nie dawała do tych czarów zbyt łatwego dostępu (to mam zamiar poprawić na Nową Erę).

Ale miała być mowa o poziomie WB i Czaro.
A zatem również klasa hybrydowa ma mocno utrudnione nabijanie czaro, bo do ataków używa WB, a Czaro może nabijać spamując słabymi czarami defensywnymi. To dość upierdliwa taktyka walki, ale konieczna by nabijać tę umiejętność.
Dzięki takiej taktyce da się nabić Czaro potrzebne do nauczenia się czaru w Bibliotece, oraz do podkręcenia siły jego efektu - co oczywiście daje dobrego boosta graczowi w mid-gamie. Ale to też ma pewną konsekwencję: wczesne wymaxowanie możliwości czarów daje boosta w mid-gamie, ale na tym się kończy (nic lepszego w tym zakresie się już nie stanie). To widać obecnie po Thergu i Nysibie, którzy wysforowali się srogo po 100 levelu przed wszystkich, a teraz bardzo powoli posuwają się naprzód i zaraz zostaną praktycznie dogonieni.

Nie wiem jak inaczej mógłby by być rozwiązany schemat rozwoju tych postaci - muszą mieć lepszy przelicznik ilości Czaro na efekty czarów, bo nie mają wielkich szans w nabijaniu tej umiejętności w porównaniu do klas czysto magicznych.
Sumowanie Czaro i WB nie ma sensu, bo zaskutkuje tym, że wystarczy nabijać samo WB by mieć dobre efekty w czarowaniu itd. Co nie ma sensu.

Jak wspomniałem - zwiększę na nową erę progi Czaro do nauki czarów w bibliotece, a dodatkowo wypłaszczę trochę przyrost mocy czarów względem poziomu Czaro.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Toboe, Irbis Mroku
Archanioł
 

Posty: 350
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 166
Rasa: Człowiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Toboe, Irbis Mroku »

Mam nową propozycję zmiany:
Dodać do pól donice.
Największą bolączką rozwijania pól jest dokupowanie nowych pól raz na jakiś czas i dosiewanie krzaków akurat jakie mamy. Po jakimś czasie mamy sieczkę to zwykłych, to innych, to znowu zwykłych pól, to znowu innych itd.
Stąd pomysł na stworzenie donic do przesadzania kwiatów. Można kupić maksymalnie 100 donic. Zaznaczamy maksymalnie tyle pól ile mamy wolnych donic i klikamy "zbierz w donice".
Donice zostają zajęte zbieranymi krzakami. Krzaki w donicach są zamrożone. Nie giną i nie starzeją się i nie można ich zbierać. Można je jednak posadzić z powrotem na polach zaznaczając maksymalnie tyle pól ile mamy zajętych donic. Wtedy kwiaty po kolei z donic przechodzą na pola.

To pozwoli na:
1. reorganizację krzaków w przypadku dokupowania nowego miejsca
2. mikroreorganizację do ułatwienia automatycznego zbierania i siania
3. możliwość zamrożenia części ziół, których nie umiemy jeszcze zebrać
4. uratowanie ziół, które ocalały po braku opieki przez dzień.
Nek
 

Posty: 80
Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
ID: 2132
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Nek »

A ja jestem za uproszczenie tej farmy i jej minimalizacji.

Do tych donic dodać magiczne donice , sadzi się tam i nasiona a z niego owocuje z 50 ziół to tylko przykład , ze wzrostem lv albo zielarstwa można kupić lepsze magiczne donice co daj większe zyski ziół.

Fama by była o wiele mnie uciążliwa i bardzo mała i wydajna nie jak teraz.
Mioko
 

Posty: 108
Rejestracja: 1 mar 2020, o 11:43
ID: 2156
Rasa: Wilkołak
Profesja: Paladyn

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Mioko »

Mam mały pomysł odnośnie gildii. Czy dałoby się dodać questy gildyjne? Takie, które gildia mogłaby robić wspólnymi siłami, czyli np. zatłuc ileś tam stworków. Z licznikiem pokonanych przypisanym do gildii a nie konkretnego gracza. Questy trwałyby 1 dzień. Nagrody dla wszystkich członków gildii na poziomie 0.05 - 0.1 do max , czy też 10-20 dodatkowej energii dla ciekawszych questów (na niższych questach 10 energii, na późniejszych 20 energii), przy słabszych questach 10-20 PP, 3-6 dodatkowych punktów w szkole bitewnej. Questy gdzieś od poziomu Rzeki aż do Wzgórza Ofiarnego/Wieży Klucznika. Żeby wprowadzić konkurencję między gildiami, powiedzmy, że gildia, która pokona najwięcej stworków dostanie np. po 10 punktów PP druga gildia 7 punktów, a reszta 5 punktów ( nagrody tylko dla tych, którzy przekroczą ustalony limit ).

Aktywność często trochę 'słabnie' w drugiej połowie ery. Takie wspólne questy z dodatkowym bonusem dla wszystkich członków może podniosłyby nieco zaangażowanie graczy na późniejszym etapie gry?
Obecny system walk gildyjnych jest dość nieczytelny dla zdecydowanej większości graczy i bierze w nim udział może 1-2 ludzi. Reszta nie ma żadnego zaangażowania.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Pomysł jak najbardziej interesujący. Można nad tym pomyśleć.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Nek
 

Posty: 80
Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
ID: 2132
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Nek »

Czy nie dał by się zrobić coś tym bankiem zwiększyć limit wpłata na dzień.
5 to bardzo mało do tego nie da się wpłacić całej złota za 1 razem.

Druidzi i rzemkowie mają własne skelpy to mogą tam sobie jej za chomikować ale inni to już mają gorzej , na warzącym uważam ze to za mało nie mogę wpłacić całe sumy do banku.

Teraz walczę dla zabawy jest tragedia nie jestem dobry graczem raczej słabym. Jeszcze pamiętam jak walczyłem marnie mi to szło nie będę ukrywał.

Miałem dylemat kiedy wpłaci złoto bo ten maskarycznie mały limit z ograniczona wpłaca za 1 razem złota, ciągle traciłem złoto jak mnie moby zabijały proszę o zwiększenie tego banku jak by się dało rady.

Albo wprowadzenie do 2 razy na dzień opcje wpłaty całej sumy.

Nie wiem czemu ma na bank jest ten limit ?, dla mnie to raczej utrudnia grę.

Lub banki zabiera prowizje na przykład 5% od sumy która wpłacamy po wyżej 5 wpłać kasa do banku , złoto by zasilało nagrody w loterii.

Do dla mnie i tak było by lepsze nisz strata złota bo mnie mob znowu ubił.

Zwłaszcza jak się grę zaczyna.
Eliten
 

Posty: 101
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
ID: 859
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Czarodziej

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Eliten »

Klaszor cieni:
Dodanie wyskakujących zdarzeń o informacji gdzie szukać kluczy, coś na podobnej zasadzie jak wyskakują komunikaty w upiornym o mozliowsci znalezienia komnat
Katakumby Klasztoru
Identyczna formuła ale z informacjami o miejscu odnalezienia tabliczek

2 opcja:
Info w katakumbach o kluczach, a w Jaskini Nottern przy strażnikach info o miejscach odnalezienia tabliczek
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Pomysły i propozycje zmian

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

O tabliczkach gada krasnolud w karczmie Smocze Oko ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
ODPOWIEDZ