Nowe zmiany to nowe problemy 
 
 
1. Koszty elek nie na poziom i umiejętności - Niektóre eliksiry wymagają od nas ziół które na początku gry nie da się mieć, a czasem wymagane są w ilościach które przekraczają nawet kilkanaście tysięcy za jedno warzenie a do tego reagentów które mało kto (jeżeli w ogóle ktoś) może zdobyć np. 
Mała mikstura życia - trudność 121 - Minimalny poziom na którym można osiągnąć tą elkę to 12-13. 
Zioła: 
Zwykłe - 100 = 8k złota
Himeri - 10 = 1950 złota
Specjalne - 5 = 600 złota
Sergon - 50 = 7750 złota
Niramis - 1 = Nie można kupić na tym lvlu.
Reagent: Żywa Kropla - Nie wiem czy ktokolwiek to dropnął, ale ja na razie nie mam. 
Więc w sumie wymaga 18300 złota, zioła którego nie da się zdobyć bez chodzenia na łączkę i reagentu który nie jest pospolity. A nie ma też zapotrzebowania na tą elkę. 
2. Misje dla tworzących - Raczej nie muszę się rozpisywać, uważam że strasznie nie fer było dodać kolejną misję dla walczących, a tworzącym dowalać opóźniaczami i zmianami które zachwiały balansem i rytmem rozwoju. 
3. Podklasa - Myślę że dla druidów i rzemieślników można urozmaicić grę poprzez dodanie pod klasy, czyli na początku byśmy wybierali czy gramy druidem walczącym czy tworzącym. 
Druid walczący: 
Osiągałby 100% czaro i WBB z walk. 
Dostawałby tylko 50% umki warzenia za elkę. 
Miałby górny limit elek które mógłby tworzyć. 
I analogiczna sytuacja z druidem warzącym.