Kowalstwo - problem z energią

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Katla, Oko Kota
 

Posty: 197
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
ID: 4989
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Złodziej

Re: Kowalstwo - problem z energią

Post autor: Katla, Oko Kota »

Co prawda nie jestem kowalem, ale też się wypowiem, a co!
Postanowiłam (skoro zostały wprowadzone zmiany) rozwijać też wytrzymałość. Co prawda muszę szkolić w związku z tym 5 statystyk, ale co mi tam... Przy 85 wytrzymki Szkarłatek może mi swoim zionięciem co najwyżej przypalić papieroska w związku z czym, ja, która do tej pory poważałam tylko uzbrojenie alchemiczne, latam w normalnym i jestem naprawdę zadowolona. Nie wiem jak to będzie wyglądało dalej (potworki potrafią nieźle przywalić żywiołami), ale na chwilę obecną uzbrojenie alchemiczne mogłoby dla mnie nie istnieć.
A konkluzja: uważam pomysł Gedeona za naprawdę fajny. Więc... bierzcie się do pracy :P
Elmek, Patron Samobójców
 

Posty: 90
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
ID: 63
Rasa: Cz³owiek

Re: Kowalstwo - problem z energią

Post autor: Elmek, Patron Samobójców »

Mam taką małą propozycję. Czy dałoby się uzależnić rodzaj dodawanego bonusu wkuwanego diamentu od pogody? Już tłumaczę czemu. Obecny system wkuwania diamentu jest losowy, na każdy bonus mamy równe szansę. Efekt tego jest taki (niestety), że kując uzbrojenie z diamentem i chcąc uzyskać bonus od mrozu, muszę próbować nawet 10 razy. A tak mógłbym poczekać przykładowo na odpowiednią pogodę (zimno) i wtedy dostałbym np. 50% więcej szans na wkucie diamentu w mróz.
Zimno=mróz
Duszno i gorąco= ogień
Burzowo= Eter
Deszczowo= Trucizna
Bezchmurnie=hartowanie
Pochmurnie=Zmniejszenie siły lub ograniczenia

Zresztą fajnie by było gdyby połączyć zmniejszenie wymaganej siły i ograniczenia w jedno. Bo te dwa bonusy osobno są raczej mało warte, a razem dają efekt przyspieszenia. Jak już jest ta pogoda, to można ją wykorzystać dla ułatwienia wkuwania diamentów (co i tak jest niełatwe). Co wy na to?
Raval Lar
 

Posty: 10
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 21:01
ID: 1787
Rasa: Cz³owiek

Re: Kowalstwo - problem z energią

Post autor: Raval Lar »

Jak dla mnie świetny pomysł, nie zepsuje on gry w żaden sposób a spowoduje że zostanie ograniczona losowość która przy wbijaniu diamentu jest dość spora biorąc pod uwagę w ile rzeczy on może ingerować ;)
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 988
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Kowalstwo - problem z energią

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Już jest to uwzględnione w kowalu na nową erę ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Elmek, Patron Samobójców
 

Posty: 90
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
ID: 63
Rasa: Cz³owiek

Re: Kowalstwo - problem z energią

Post autor: Elmek, Patron Samobójców »

Eeeee
Połączenie zmniejszenia siły i ograniczenia też?
Zaznaczam, że to mój pomysł :P
ODPOWIEDZ