Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Moderator: Aniołowie
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Od 16 er nie ma w grze rozsądnej propozycji broni dla magików.
Może czas pomyśleć nad czymś sensownym ?
Na przestrzeni er było kilkanaście pomysłów, ostatni jaki pamiętam to bronie działające podobnie do artefaktów czyli zwiększające % statystyki w czasie walki lub regenerujące mane/pż.
Był też pomysł aby w ogóle zabrać magikom miejsce na broń a dołożyć drugi slot na artefakt.
Do przemyślenia.
Może czas pomyśleć nad czymś sensownym ?
Na przestrzeni er było kilkanaście pomysłów, ostatni jaki pamiętam to bronie działające podobnie do artefaktów czyli zwiększające % statystyki w czasie walki lub regenerujące mane/pż.
Był też pomysł aby w ogóle zabrać magikom miejsce na broń a dołożyć drugi slot na artefakt.
Do przemyślenia.
-
- Strażnik
- Posty: 0
- Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
- ID: 0
- Rasa: Cz³owiek
Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Są takie bronie. Najlepsza jaką widziałem do tej pory to Różdżka Ethmaora (+5% zw. i sz., mało wymaganej siły). Są też bronie przyspieszone czarem albo diamentem, które mogą mieć +1% zw./sz. lub więcej (?). Żadna z tych opcji nie jest specjalnie wygodna, ale istnieją. (Różdżka jest ekstra... Tylko ktoś ją najpierw musi znaleźć xD ).
Ostatnio zmieniony 20 lip 2018, o 04:52 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Takich różdżek dla czarusiów są bodaj 3 typy do znalezienia
E M P I R E W I L L R I S E !...
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Tylko że do znalezienia to niekoniecznie rozwiązuje sprawę. Myślałem o możliwości kucia takiej broni przez rzemieślników, może nawet przez samych magów ?!
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:55
- ID: 63
- Rasa: Cz³owiek
Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Dla czarujących jest też jadowita włócznia, którą można zrobić nawet +4% (trudność 66 więc Aki już może takie cudo zrobić). Całość uzbrojenia, które możne nosić magiczny (łącznie z butami +20%) da mu nawet +30% lub nawet +32%. Wojownik zakładając takie uzbrojenie wykituje po chwili, bo obrona będzie raczej żałosna.
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 104
- Rasa: Cz³owiek
Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
To chyba nie do końca broń dla magików ale rozumam że próbujecie przytoczyć przykłady broni które ew. się nadają. Ja mówię o nowej kategorii broni w ogóle, nie 2-3 sztuki do zdobycia i 1 włócznia ew. szczurzy bat które się nadają.
Mam na myśli raczej coś w stylu:
broń dla maga na 1 lvl - wymagana siła 1, PR 6, 0%, +1, +1% do inty w czasie walki
broń dla maga na 10 lvl - wymagana siła 5, PR 6, 0%, +10, +2% do inty w czasie walki
broń dla maga na 50 lvl - wymagana siła 25, PR 6, 0%, +50, +3% do inty w czasie walki
broń dla maga na 150 lvl - wymagana siła 75, PR 6, +1%, +150, +6% do inty w czasie walki
I tym podobne...
Mam na myśli raczej coś w stylu:
broń dla maga na 1 lvl - wymagana siła 1, PR 6, 0%, +1, +1% do inty w czasie walki
broń dla maga na 10 lvl - wymagana siła 5, PR 6, 0%, +10, +2% do inty w czasie walki
broń dla maga na 50 lvl - wymagana siła 25, PR 6, 0%, +50, +3% do inty w czasie walki
broń dla maga na 150 lvl - wymagana siła 75, PR 6, +1%, +150, +6% do inty w czasie walki
I tym podobne...
-
- Bóg
- Posty: 200
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 51
- Rasa: Cz³owiek
Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Ja zadałbym inne pytanie - czemu miało by służyć wprowadzenie takich broni? Wyrównanie balansu gry dla magicznych? Nie wydaje mi się, by był zaburzony, chyba wręcz profecje czarujące mają nadal delikatną przewagę nad walczącymi bronią.
A wprowadzenie broni dla magicznych by mieli co nosić, kosztem zaburzenia balansu gry, raczej do niczego nie prowadzi
A wprowadzenie broni dla magicznych by mieli co nosić, kosztem zaburzenia balansu gry, raczej do niczego nie prowadzi
World needs a professional, not a hero.
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 4989
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Ja też nie czuję potrzeby posiadania takiej broni.
Inteligencję można sobie podnieść pierścionkiem (o ile się nie mylę), manę przywracać medalionem, a jest też chyba coś, co robi nawet te dwie rzeczy na raz.
W tej grze akurat magiczni nie odstają wcale od niemagicznych tak jak w innych grach. Radzą sobie całkiem nieźle, a nawet bym powiedziała, lepiej niż nieźle.
Tak jak wspomniał Titanium, balans poszedłby w diabły i trzeba by znów majstrować przy czarach, a to skórka niewarta wyprawki
Inteligencję można sobie podnieść pierścionkiem (o ile się nie mylę), manę przywracać medalionem, a jest też chyba coś, co robi nawet te dwie rzeczy na raz.
W tej grze akurat magiczni nie odstają wcale od niemagicznych tak jak w innych grach. Radzą sobie całkiem nieźle, a nawet bym powiedziała, lepiej niż nieźle.
Tak jak wspomniał Titanium, balans poszedłby w diabły i trzeba by znów majstrować przy czarach, a to skórka niewarta wyprawki
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:35
- ID: 859
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Czarodziej
Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Widocznie tylko slabi graja magicznymi i nie potrafią wykorzystać tek "przewagi" dla magicznych od ładnych kilku er, bo nie pamiętam aby ktoś z czarujacych coś wygrał
Nie mniej tez jakoś nie wydaje mi się aby było to potrzebne, medalion, pierścionki oraz bronie typu szczurzy bat lub jadowita wlocznia dobrze sie sprawdzają co najwyżej jakas broń typu różdżka magika która od razu ma +3% szybkosci i bylaby dostepna dla alchemikow w kuzni do wykonania. Uniknie sie wtedy kombinowania ze szczurzymi batami, a lepiej wpasuje sie w klimat aby mag chodził z różdżka a nie wloczniami
Nie mniej tez jakoś nie wydaje mi się aby było to potrzebne, medalion, pierścionki oraz bronie typu szczurzy bat lub jadowita wlocznia dobrze sie sprawdzają co najwyżej jakas broń typu różdżka magika która od razu ma +3% szybkosci i bylaby dostepna dla alchemikow w kuzni do wykonania. Uniknie sie wtedy kombinowania ze szczurzymi batami, a lepiej wpasuje sie w klimat aby mag chodził z różdżka a nie wloczniami
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:56
- ID: 5444
- Rasa: Cz³owiek
Re: Broń dla magicznych wersja 1500 100 900
Laska Amentai (+5)
siła 20, 3pr +5% bonus zwiny i szybkości, właśnie znalazłem.
siła 20, 3pr +5% bonus zwiny i szybkości, właśnie znalazłem.