Krasnoludy

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Pusjel, Po Eonach Odrodzony
 

Posty: 24
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 702
Rasa: Cz³owiek

Krasnoludy

Post autor: Pusjel, Po Eonach Odrodzony »

Elo cześć i czołem.

Zauważyłem, że mamy krasnoludzką postać w karczmie - quest z mordobiciem. Może by wrzucić do koszyka z pomysłami na przyszłość krasnala?

Bonus do siły i wytrzymałości, możliwość noszenia tylko krasnoludzkiego sprzętu (wiadomo, pokurcze to takie w formie kwadratu), który musi wykonać sam, bo jak wiadomo, krasnoludy są dżezi. Plus możliwość wyprodukowania "kredensu na szelkach" aka Krasnoludzkiego Plecaka który zwiększa pojemność ekwipunku.

Z minusów, minus do zwinności, charyzmy i inteligencji (wiadomo, Krasnoludy to urodzeni kawalarze, uważający, że szczytem rozrywki jest puszczenie głośnego bąka w towarzystwie)

Z rasowych bonusów, dostęp do krasnoludzkiej kopalni i kuźni, krasnoludzki zmysł, czyli bonus (10% więcej zaokrąglane w dół?) do znajdowania minerałów.

Taka luźna koncepcja :)

Pozdro!!
Orvudo Rahillin, Trzy Twarze
 

Posty: 32
Rejestracja: 13 lis 2018, o 12:25
ID: 2367
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Bard

Re: Krasnoludy

Post autor: Orvudo Rahillin, Trzy Twarze »

Naprawdę uważasz, że rasa z bonusem do siły i wytrzymałości to jest coś, czego brakuje tej grze?
Pusjel, Po Eonach Odrodzony
 

Posty: 24
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 702
Rasa: Cz³owiek

Re: Krasnoludy

Post autor: Pusjel, Po Eonach Odrodzony »

Orvudin Rahillin, Diabeł Kier pisze:Naprawdę uważasz, że rasa z bonusem do siły i wytrzymałości to jest coś, czego brakuje tej grze?
Najważniejszy będzie bonus do picia alkoholu. Krasnoludy mogą pić więcej nie wpadając w stan upojenia.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Krasnoludy

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Co do zasady w Imperium nigdy nie istniał kanoniczny model wyboru rasy. Zawsze (do niedawna) był tylko człowiek + możliwość późniejszej przemiany w rasy człowiekopochodne - Wampir, Wilkołak.
Pojawił się też Wogul, czyli takie nie wiadomo co. Dołączył Czart do kompletu...

Rasy w stylu Elfów, Krasnoludów, Drowów, Orków, Gnomów itd. są stosowane tylko jako otoczka. I raczej tego nie będziemy zmieniać ;)
E M P I R E W I L L R I S E !...
Pusjel, Po Eonach Odrodzony
 

Posty: 24
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:34
ID: 702
Rasa: Cz³owiek

Re: Krasnoludy

Post autor: Pusjel, Po Eonach Odrodzony »

Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni pisze:Co do zasady w Imperium nigdy nie istniał kanoniczny
Pojawił się też Wogul, czyli takie nie wiadomo co. Dołączył Czart do kompletu...
Ale wogule to ty szanuj. W ogóle, strasznie się wczułem w wogula.
ODPOWIEDZ