Upiorny Lab

Masz pomysł na dodatkowe funkcjonalności do Imperium? Chcesz zaproponować jakąś zmianę w istniejącym module? Napisz koniecznie!

Moderator: Aniołowie

ODPOWIEDZ
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Upiorny Lab

Post autor: Strażnik »

Mam pytanie do staffu i graczy, czy moglibysmy wrocic do starego systemu jednego zestawu sciezek ? Bo lokalizacje stala sie do omijania ze wzgledu na brak dojscia do skarbow. Byle znalezc ksiege i uciekac dalej (cos sie buguje mimo opisu sciezki nie ma komnaty)
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Upiorny Lab

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Znalazłem buga z pierwszą komnatą - rzeczywiście w opisie był błąd. Pozostałe są dobre. Poprawka będzie na dniach.

Mimo to czekam na odpowiedzi innych graczy - czy system z jednym tylko zestawem komór rzeczywiście jest waszym zdaniem lepszy niż system z losowanym zestawem?
Może wystarczy usunąć "puste" komory, by jednak lokacja była atrakcyjna pomimo kilku zestawów ścieżek?
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Upiorny Lab

Post autor: Strażnik »

Przydałaby się chociaż jakaś informacja, do którego kompletu komnat się wchodzi. Teraz to polecam Ci samemu sprawdzić jak to działa w praktyce xD
Sepe Wspaniały
 

Posty: 46
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:42
ID: 1385
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Druid

Re: Upiorny Lab

Post autor: Sepe Wspaniały »

Ulab już z ustalonymi ścieżkami był fest wkurzający, a teraz to sobie nawet nie wyobrażam, już robię build tak żeby go ominąć xD
Sobik
 

Posty: 2
Rejestracja: 25 sty 2018, o 18:26
ID: 1176
Rasa: Wilkołak
Profesja: Kapłan

Re: Upiorny Lab

Post autor: Sobik »

Zgadzam się z przedmówcami, ulab ssie obecny. Zdecydowanie lepiej było z jednym zestawem ścieżek, albo chociaż jak mamy zostać przy losowości to niech te komnaty będą pewne na końcu. Zmiana jakaś powinna być bo inaczej jest to kolejna lokalizacja do omijania co własnie już niektórzy robią.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Upiorny Lab

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

Ok - zatem proponuję 1 z rozwiązań:

A. Ograniczamy losowe zestawy ścieżek do 2 i likwidujemy "puste" komory na końcu ścieżek.
B. Wracamy do wcześniejszego modelu z 1 zestawem i szansą na "pustą" komorę.


Wypowiedzcie się proszę.
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Upiorny Lab

Post autor: Strażnik »

A to stop, tych zbiorów ścieżek jest więcej niż 2? xDDDDDDDDDDDDDDDDd

Stara opcja w takim razie jest lepsza.
Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni
Bóg
 

Posty: 989
Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Nekromanta

Re: Upiorny Lab

Post autor: Orgrael Ogniojad, Pan Płomieni »

tak - obecnie są 3 zestawy
E M P I R E W I L L R I S E !...
Strażnik
Strażnik
 

Posty: 0
Rejestracja: 23 wrz 2016, o 12:47
ID: 0
Rasa: Cz³owiek

Re: Upiorny Lab

Post autor: Strażnik »

Poprosimy stary system <3
Nek
 

Posty: 80
Rejestracja: 18 cze 2019, o 12:28
ID: 2132
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik

Re: Upiorny Lab

Post autor: Nek »

Ja nie ma lv na tą lokacje i nawet w niej nie byłem ale lubię prostotę by się nie zgubić.
Tak że propozycja B.
Jęli mogę zabrać głos bo jak pisałem nie wiem jak ta lokacja wygląda .
Ale takie lokacje co są losowe i nie pisze gdzie jesteśmy idzie się w nich zgubić bym omijał
ODPOWIEDZ