Upiorny Lab
Moderator: Aniołowie
-
- Archanioł
- Posty: 351
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 166
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Druid
Re: Upiorny Lab
Hmm... Ja bym był za opcją A - 2 losowe zestawy, ale za to gwarantowana nagroda za dojście.
-
- Archanioł
- Posty: 100
- Rejestracja: 17 lut 2019, o 12:35
- ID: 3362
- Rasa: Cz³owiek
Re: Upiorny Lab
Opcja druga, ale może podzielić nagrody na 2-3 grupy i losować je ze zbiorów zamiast z calego zestawu?
Powinniśmy ograniczać wpływ RNG, a puste komnaty są frustrujące jak jasna cholera. Z drugiej strony opcja 2 bez zbiorów likwiduje sens innych sciezek i jeszcze bardziej kladzie nacisk na rng (bo juz to nie jest jakas procentowa szansa ze wypadnei co chcesz lub nic, a wypadnie cokolwiek ).
Może tylko zaliczanie wiecej niz jednej komnaty w ciagu runu pod bieganie bedzie mialo sens.
Powinniśmy ograniczać wpływ RNG, a puste komnaty są frustrujące jak jasna cholera. Z drugiej strony opcja 2 bez zbiorów likwiduje sens innych sciezek i jeszcze bardziej kladzie nacisk na rng (bo juz to nie jest jakas procentowa szansa ze wypadnei co chcesz lub nic, a wypadnie cokolwiek ).
Może tylko zaliczanie wiecej niz jednej komnaty w ciagu runu pod bieganie bedzie mialo sens.
-
- Bóg
- Posty: 992
- Rejestracja: 6 gru 2016, o 17:23
- ID: 13
- Rasa: Cz³owiek
- Profesja: Rzemieślnik
Re: Upiorny Lab
No dobrze - jak chcecie
Wracamy zatem do dawnego systemu z 1 układem komnat.
Wracamy zatem do dawnego systemu z 1 układem komnat.
E M P I R E W I L L R I S E !...