Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kamieniołomy
PostNapisane: 26 kwi 2020, o 14:25 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 20
ID: 755
Rasa: Cz³owiek
Witam i jak w temacie proponuje zmiany z kamieniołomami... Na poczatek kiedyś, kiedyś jak grałem to sie nazywało kopalnie chyba...
Moim zdaniem kamieniołomy to jest duża inwestycja, zwłaszcza na niskim poziomie, wiec na początek proponuje zmiany polegające na:

1. Wprowadzenie rudy, srebra i platyny. Rudę by się przetapiało w hucie.

2. Złoto i Ametyst. Można by było wprowadzić na zasadzie szansy znalezienie żyły złota/ametystu i dostać jakąś określoną ilość w zalerzności od ilości chochlików.

3. Wprowadzić ulepszenia chochlików. Chodzi o to, że np. nie karzdy potrzebuje alethitu lub bureli a chce tylko kamieni na budowe domu. Więc są np. poziomy chochlików:
a. Mogą kopać tylko kamienie i nie mają szansy na znalezienie dodatkowych zasobów.
b. Mogą kopać kamieinie i burele, mają małą szanse na znalezienie dodatkowych zasobów.
c. Mogą kopać wszystko i maja średnią szansę na znalezienie dodatkowych zasobów (rudy lub trafić na żyłe złota czy ametystu).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2020, o 16:41 
Offline
Bóg

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:23
Posty: 772
ID: 13
Rasa: Cz³owiek
Profesja: Rzemieślnik
Można to przemyśleć aczkolwiek nie za bardzo mi się podoba wprowadzanie rud metali...

_________________
E M P I R E W I L L R I S E !...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2020, o 16:56 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:35
Posty: 71
ID: 890
Rasa: Cz³owiek
Myślałem o czymś podobnym, ale o zmiany kopalni i chochlików na jakichś "czeladnikow", którzy podobnie by mieli tury, ale mogli być wysyłani w różne miejsca, nie tylko po kamień, ale też złoto, drewno, ryby, reagi, ametysty i resztę, zioła i reagi itd. W ten sposób każdy miałby szansę wykorzystać ten moduł i pomogłoby to zaczynającą swoją przygodę tworzącym. Oczywiście przydałby się odpowiedni balans i być może jakaś ścieżka rozwijania ich :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 kwi 2020, o 18:22 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2016, o 17:34
Posty: 20
ID: 755
Rasa: Cz³owiek
No to bez wprowadzania rud metali, bo moze faktycznie to troche by zmieniło balans gry... No to można by bylo wprowadzić żyły surowców z ilościami zalerznymi od poziomów chochlików i ich ilości.

Przydzielanie chochlików do innych zadańto inna para kaloszy, ale moim zdniaem nie jest to zły pomysł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | DVGFX2 by: Prosk8er ©
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL